loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
1804 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی کتاب های دانشگاهی گروه فنی و مهندسی

رشته‌های علوم مهندسی، از پرطرف‌دارترین رشته‌های دانشگاهی هستند، از همین رو، کتاب‌های زیادی در آموزش دروس این رشته‌ها به چاپ می‌رسند. کتاب‌های رشته‌هایی همچون برق، شیمی، عمران، کامپیوتر، مکانیک و... از این قبیل هستند که در دانشگاه‌های سراسر ایران تدریس می‌شوند. این کتاب‌ها بر حسب علاقه و یا به پیشنهاد اساتید معرفی شده و از همین رو، دانشجویان برای یادگیری بیشتر، بایستی این کتاب‌ها را تهیه کنند. اگر به دنبال خرید کتاب های فنی و مهندسی هستید یا می‌خواهید درباره آنها اطلاعاتی به دست آورید، کتابانه، مرجع مناسبی برای شماست. در ادامه به معرفی انواع کتاب‌های دانشگاهی در رشته‌های مختلف فنی مهندسی پرداخته شده است. اگر در این موارد نیاز به اطلاعات دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب های فنی و مهندسی

اهمیت کتاب های دانشگاهی گروه فنی و مهندسی

کتاب های دانشگاهی گروه فنی و مهندسی با هدف آموزش و یادگیری برای آینده شغلی دانشجویان طراحی می‌شوند. این کتاب‌ها، منابع درسی و امتحانی دانشجویان رشته‌های مختلف گروه فنی و مهندسی در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند؛ همچنین این کتاب‌ها مورد استفاده دانشجویان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری و متقاضیان شرکت در کنکور این دوره‌ها نیز قرار می‌گیرند.

انواع کتاب‌های دانشگاهی فنی و مهندسی

کتاب‌های دانشگاهی گروه فنی و مهندسی، در رشته‌های مختلف و دروس مختلف ارائه می‌شوند که هرکدام برای گرایش و درسی خاص در نظر گرفته شده‌اند. این کتاب‌ها در دانشگاه‌های مختلف، می‌تواند متفاوت باشند و اساساً بر اساس نیاز دانشجویان و سنجش سطحشان، به آنها معرفی می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع کتاب‌های دانشگاهی در رشته‌های فنی و مهندسی پرداخته شده است. اگر می‌خواهید آشنایی کلی با این کتاب‌ها داشته باشید، با ما همراه باشید.

کتاب‌های رشته مهندسی برق

مهندسی برق، یکی از رشته‌های پرطرف‌دار در میان رشته‌های فنی و مهندسی است. این رشته به بررسی الکتریسیته، الکترومغناطیس و الکترونیک می‌پردازد؛ بنابراین فارغ‌التحصیلان این رشته، چگونگی استفاده از انرژی الکتریکی را می‌دانند. ورود به بازار کار در این رشته منوط به داشتن اطلاعات خوب، درست و معتبر است. کتاب‌های این رشته باید به‌گونه‌ای نوشته شده باشند که به‌سادگی توسط دانشجویان قابل‌فهم باشند، اساتید با تدریس آن‌ها به مشکلی بر نخورند و همچنین پوشش خوبی بر مطالب علمی این رشته داشته باشند. برای خرید کتاب رشته مهندسی برق، می‌توانید از امکانات سایت کتابانه بهره ببرید.

کتاب‌های رشته مهندسی شیمی

رشته مهندسی شیمی یکی از رشته‌های درآمدزا و پرطرف‌دار در ایران است. این رشته در گرایشات متفاوت، در دانشگاه‌ها و مقاطع مختلف تدریس می‌شود. گرایشات این رشته را می‌توان در حقیقت کاربرد ریاضیات، شیمی، اقتصاد و فیزیک در تبدیل مواد اولیه به موادی باارزش‌تر دانست و کتاب‌های این رشته، پوشش‌دهنده هدف این رشته هستند. علاقه‌مندان، اساتید و دانشجویان برای خرید آنلاین کتاب دانشگاهی گروه فنی و مهندسی در رشته مهندسی شیمی، می‌توانند از سایت کتابانه کمک بگیرند.

کتاب‌های رشته مهندسی عمران

مهندسی عمران نیز، یکی دیگر از رشته‌های موردعلاقه دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل است. شخص فارغ‌التحصیل از این رشته مهندسی، توانایی طراحی، ساخت سازه و نگهداری از آن‌ها را دارد. کتاب‌های گرایشات مختلف این رشته، در مقاطع مختلف، به علت پیچیدگی محاسبات و طراحی‌ها، بایستی به‌گونه‌ای نگارش شده باشند که دانشجو مشکلی در درک آنها نداشته باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت کتاب های فنی و مهندسی در رشته مهندسی عمران، می‌توانید از سایت کتابانه، به‌عنوان مرجع استفاده کنید.

کتاب‌های رشته مهندسی کامپیوتر

فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر، آینده را می‌سازند. این افراد به توسعه و طراحی سیستم‌های کامپیوتری می‌پردازند. کتاب خوب در گرایشات و مقاطع مختلف مهندسی کامپیوتر، همچون رشته‌های دیگر، کتابی است که از ترجمه یا نگارشی سلیس و روان برخوردار باشد. در خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی فنی و مهندسی در رشته مهندسی کامپیوتر، از ما کمک بگیرید.

کتاب‌های رشته مهندسی مکانیک

رشته مهندسی مکانیک که به‌عنوان مادر علوم مهندسی شناخته می‌شود، تلفیقی است از فیزیک و ریاضیات در راستای طراحی سیستم‌های مکانیکی. این رشته در مقاطع مختلف، در گرایشات متنوعی ارائه می‌شود و همیشه جزو پرطرف‌دارترین رشته‌های دانشگاهی بوده است. علاقه‌مندان، اساتید و دانشجویان، برای خرید آنلاین کتاب دانشگاهی فنی و مهندسی در گرایشات رشته مهندسی مکانیک، می‌توانند به سایت کتابانه مراجعه کنند.

خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی فنی و مهندسی

آسان‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید کتاب های فنی و مهندسی، از طریق اینترنت است. شما خیلی ساده می‌توانید پس از آنکه تصمیم به خرید گرفتید، تنها با چند کلیک، خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی فنی و مهندسی را نهایی کنید و در کوتاه‌ترین زمان آن‌ها را درب منزلتان تحویل بگیرید. برای اطلاع از کیفیت و قیمت کتاب های فنی و مهندسی و خرید آنلاین کتاب دانشگاهی فنی و مهندسی به سایت کتابانه مراجعه کنید.

قیمت کتاب‌های دانشگاهی فنی و مهندسی

قیمت کتاب های فنی و مهندسی بسته به کیفیت کاغذ چاپی، تعداد صفحات، نوع جلد، وزن کتاب و... متفاوت است. اگر می‌خواهید پیش از خرید، کمی از کتاب بدانید، از قیمت کتاب های فنی و مهندسی اطلاع پیدا کنید و یا خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی فنی و مهندسی داشته باشید، کتابانه، مرجع خرید اینترنتی کتاب، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.


سوالات متداول:

کتاب‌های گروه فنی و مهندسی، برای چه رشته‌هایی تنظیم و تألیف می‌شوند؟ کتاب‌های رشته‌هایی همچون برق، شیمی، عمران، کامپیوتر، مکانیک و... کتاب‌های دانشگاهی فنی و مهندسی با چه هدفی تألیف می‌شوند؟ کتاب‌های دانشگاهی فنی و مهندسی با هدف آموزش و یادگیری برای آینده شغلی دانشجویان طراحی و تألیف می‌شوند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل