loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
23 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های دانشگاهی رشته علوم ارتباطات اجتماعی

رشته علوم ارتباطات اجتماعی، یکی از رشته‌های نو در جهان بوده که کمتر از صدسال است که وارد رشته‌های دانشگاهی شده. این رشته با هدف برقراری نظم در ارتباطات، اطلاع‌رسانی درست و جامع، سیستم‌های ارتباطی و اطلاعاتی تنظیم شده و با گسترش ابزارهای تکنولوژیکی و نوین ارتباطات، لزوم مطالعه آن، بیش‌ازپیش ضروری به نظر می‌رسد. در این مطلب قصد داریم تا درباره رشته و کتاب های تخصصی رشته علوم ارتباطات دانشگاهی صحبت کنیم. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب های رشته علوم ارتباطات را دارید، تا انتها با این مطلب همراه باشید. خرید کتاب رشته علوم ارتباطات

معرفی رشته علوم ارتباطات اجتماعی

رشته علوم ارتباطات اجتماعی، یکی از گرایش‌های مجموعه علوم اجتماعی است که به مطالعه درباره حوزه‌های مختلف ارتباطات و انتقال اطلاعات می‌پردازد. در این رشته، از رشته‌های دیگری همچون علوم سیاسی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، مهندسی و... نیز کمک گرفته می‌شود تا نقد، تحلیل و بهبود سیستم‌های ارتباطات و انتقال اطلاعات انجام شود. کارشناسان این رشته در حوزه‌هایی همچون پژوهش در رسانه، روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری مشغول به فعالیت هستند. این رشته در دوره کارشناسی، بدون گرایش و در دوره کارشناسی ارشد با گرایش‌های علوم ارتباطات اجتماعی، علوم‌شناختی با گرایش رسانه، مدیریت رسانه، ارتباطات اجتماعی و تبلیغات فرهنگی، روزنامه‌نگاری و روزنامه‌نگاری رادیو و تلویزیون، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، ارتباطات گرایش حج و مطالعات فرهنگی و رسانه ارائه می‌شود. اگر از دانشجویان این رشته هستید و قصد خرید کتاب های ترم یک علوم ارتباطات یا سایر ترم‌ها را دارید، از کتابانه کمک بگیرید.

کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی چه نقشی را در جامعه ایفا می‌کند؟

یک کارشناس علوم ارتباطات، پس از مطالعه و یادگیری از لیست کتاب های علوم ارتباطات، بایستی توانایی تحلیل و تحقیق در این حوزه را داشته باشد. اکثر این کارشناسان وارد بخش‌های خبری می‌شوند و قدرت پوشش خبری، تحقیق و بررسی رویدادها بلافاصله پس از رخ‌دادن را دارا هستند. این افراد برای تنظیم خبر، شرکت در کنفرانس‌های خبری و حضور در مصاحبه‌ها در راستای افزایش منابع خبری آموزش دیده شده‌اند.

رشته علوم ارتباطات مناسب چه کسانی است؟

فارغ‌التحصیلان رشته علوم ارتباطات اجتماعی تحت مشاغل نویسندگی، کار در روزنامه‌ها و انتشارات، رسانه‌های اینترنتی، روابط‌عمومی شرکت‌ها، صداوسیما و... مشغول به کار می‌شوند. ازاین‌رو، این افراد علاوه بر عشق به کار خبری، باید ذهنی کنجکاو و پرسشگر داشته باشند، از روابط‌عمومی خوبی برخوردار بوده، صبور و درعین‌حال جنگنده و دونده باشند، از قلم و حافظه خوبی برخوردار بوده و تعهد کاری بالایی نسبت به وظایف خود داشته باشند. افرادی که در خود، این خصوصیات را می‌یابند، افرادی مناسب برای تحصیل در این رشته هستند.

خرید کتاب های رشته علوم ارتباطات اجتماعی

خرید کتاب های ترم یک علوم ارتباطات و سایر ترم‌ها، همچون سایر کتاب‌های دانشگاهی، از کتاب‌فروشی‌ها و سایت‌های معتبر مرجع فروش کتاب امکان‌پذیر است. یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های خرید این کتاب‌ها، خرید اینترنتی کتاب رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. کتابانه، به‌عنوان مرجع فروش کتاب در بستر اینترنت، می‌تواند در  خرید کتاب های تخصصی رشته علوم ارتباطات دانشگاهی  به شما کمک می‌کند.

قیمت کتاب های دانشگاهی رشته علوم ارتباطات اجتماعی

قیمت کتاب های دانشگاهی علوم ارتباطات اجتماعی بسته به کیفیت، کاغذ چاپی، تعداد صفحات، نوع جلد، تصویرسازی، رنگ، انتشارات، حجم و... می‌تواند متفاوت است. شما در سایت کتابانه پیش از خرید، می‌توانید لیست کتاب های علوم ارتباطات را ببینید، کمی از کتاب بدانید، از قیمت کتاب های دانشگاهی علوم ارتباطات اجتماعی اطلاع پیدا کنید و سپس خرید کتاب های رشته علوم ارتباطات را به‌راحتی انجام دهید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل