loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های Writing

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
63 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های Writing

نوشتن واقعا می‌تواند چالش‌برانگیز باشد به‌خصوص اگر به زبانی غیر از زبان مادری باشد. با این حال نوشتن یا رایتینگ یکی از مهارت‌های چهارگانه یادگیری زبان و کسب نمره خوب در آزمون‌های زبان است. یادگیری و تقویت این مهارت نیز همانند سایر مهارت‌های زبان‌آموزی مستلزم پشتکار و تمرین فراوان و استفاده از منابع جامع است. کتاب های Writing از جمله منابع مفید و کاربردی تقویت رایتینگ است. به منظور راهنمایی زبان‌آموزان در ادامه به معرفی برخی از بهترین کتاب های Writing و نحوه‌ی خرید آنلاین کتاب رایتینگ خواهیم پرداخت. خرید کتاب های Writing

روش‌های تقویت رایتینگ (Writing) در زبان انگلیسی

چنانچه مایلید مهارت‌های نوشتاری انگلیسی خود را تقویت کنید، رعایت این چند نکته در بهبود مهارت‌های رایتینگ انگلیسی شما بسیار مؤثر است. همانطور که شنیدن ارتباط نزدیکی با صحبت‌کردن دارد، خواندن نیز ارتباط نزدیکی با نوشتن دارد، بنابراین نکته شماره یک برای تقویت رایتینگ این است که تا حد امکان بخوانید. خواندن به افزایش دایره واژگان، بهبود استفاده از گرامر و یادگیری ساختار جمله کمک می‌کند. برای تقویت رایتینگ تنها به مطالعه کتاب های Writing بسنده نکنید و با نوشتن مقاله، خاطرات، مسائل روزانه و موضوعات آموزشی، توانمندی ذهنی خود را افزایش دهید. نوشتن خاطرات روزانه، نوشتن را تبدیل به یک فعالیت روتین می‌کند. سعی کنید جملات خود را به جملات پیچیده‌تر گسترش داده و از افرادی که در انگلیسی تبحر دارند، خواهش کنید، نوشته های شما را بخوانند و به شما در درک و تصحیح اشتباهات دستوری یا املائی و نحوه سازماندهی متن پاراگراف کمک کند. تکمیل فرایند یادگیری و تقویت مهارت رایتینگ علاوه بر سایر عوامل، مستلزم تقویت گرامر، زمان فعل و افزایش دایره واژگان نیز هست. گرامر در نوشتن مهمتر از صحبت کردن است چرا که نوشته‌ها معمولاً رسمی‌تر و ساختارمندتر هستند.

فواید رایتینگ برای تقویت سایر مهارت‌های زبان انگلیسی

امروزه به‌خصوص در فضای ارتباطی و کسب و کارهای جهانی، مهارت‌های زبانی بسیار مهم تلقی می‌شوند. داشتن ارتباط خوب و مؤثر مستلزم پرورش چهار مهارت زبانی شنیدن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن است. دو مهارت صحبت کردن و نوشتن مستلزم خلق آنی جملات به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری است. فرایند رایتینگ  کندتر از صحبت کردن است و به شما این امکان را می دهد که قبل از شکل دادن جملات،  افکار خود را  سازماندهی  و  پردازش کنید، حین عمل واژگان، املا و تلفظ‌های جدید را یاد بگیرید و به‌مرور با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوید. موارد ذکر شده در بهبود مهارت‌های گفتاری، شنیداری و خواندن نیز بسیار مؤثر هستند. بنابراین، نوشتن نه تنها راهی برای تقویت رایتینگ، بلکه ابزاری برای بهبود مستمر واژگان و ساختار جملات است.  حفظ کردن کلمات و عبارات یک زبان می‌تواند دشوار باشد. اما بر اساس مطالعات، نوشتن روشی مؤثر و مفید برای حفظ اطلاعات و تثبیت آن‌ها در ذهن است. نوشتن مسیرهای عصبی جدیدی را در مغز فعال کرده و به تثبیت ایده‌ها در ذهن کمک می‌کند. تمرین مستمر و  مطالعه‌ی کتاب های تقویت رایتینگ جامع و مفید، منجر به حفظ و یادآوری بیشتر اطلاعات شده و باعث می‌شود آموخته‌هی خود را کمتر فراموش کنید.

مهم‌ترین کتاب های رایتینگ (Writing)

مهم‌ترین کتاب های تقویت writing کدامند؟ این سوال رایج بیشتر زبان‌آموزانی است که به دنبال منابع مفیدی برای تقویت مهارت‌های رایتینگ خود هستند. در اینجا به معرفی برخی از  مهم‌ترین کتاب های Writing که می‌توانید برای بهبود زبان انگلیسی خود از آن‌ها استفاده کنید، خواهیم پرداخت.

  1. کتاب Longman Academic Writing Series 
  2. کتاب های Real Writing
  3. کتاب های Mosaic Writing
  4. کتاب Good Essay Writing

خرید اینترنتی کتاب های رایتینگ (Writing) با تخفیف از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه و مطرح کشور همواره کوشیده است تا امکان دسترسی سریع و آسان به بهترین کتاب‌های آموزش زبان و کتاب های تقویت رایتینگ را با بهترین هزینه برای زبان‌آموزان سراسر کشور فراهم نماید. ما کیفیت هر کتاب را مورد ارزیابی قرار داده و می‌کوشیم گنجینه‌های بی‌نظیری را به مخاطبان خود ارائه دهیم. برای خرید کتاب های writing  از مجموعه‌‌ی کامل و بی‌نظیر ما و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های رایتینگ (Writing) انگلیسی

بهترین و باصرفه‌ترین قیمت کتاب های آموزش رایتینگ و متنوع‌ترین لیست کتاب های رایتینگ انگلیسی را از کتابانه بخواهید. فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی بهترین  کتاب های writing با نازل‌ترین قیمت می‌باشد. با بررسی رنج قیمت کتاب‌ها در کتابانه و مقایسه قیمت کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع کتاب‌ها و قیمت‌های مناسب و باصرفه آن‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت بهترین خرید اینترنتی را در کتابانه تجربه نمایید. کتاب های گرامر     کتاب های Listening      کتاب های Reading       کتاب های Speaking

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل