loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های Listening

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
93 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی کتاب های Speaking

یکی از مهارت هایی که زبان آموزان باید به آن تسلط بیابند، سخن گفتن به زبان خارجی یا همان مهارت Speaking است. احتمالا حدس می‌زنید که بهترین روش نیز برای یادگیری این مهارت چیست! بله، استفاده از کتاب های Speaking. خرید کتاب های Speaking کتاب های Speaking به آثاری گفته می‌شوند که مهارت گفتاری را به زبان آموزان آموزش داده و به تقویت آن کمک می‌کنند. کتابانه فروشگاهی است که شما می‌توانید برای خرید اینترنتی کتاب های اسپیکینگ با تخفیف، در آن ثبت سفارش کنید؛ البته به عنوان یک زبان آموز، باید به یاد داشته باشید که تنها خرید آنلاین کتاب Speaking به شما کمک نخواهد کرد؛ بلکه برای تقویت اسپیکینگ، تلاش، تمرین و پشتکار مهم‌ترین نقش را دارند.

اهمیت مهارت اسپیکینگ

مهارت هایی که یک آموزنده‌ی زبان باید آن را بلد باشد عبارت اند از: ریدینگ (Reading)، لیسنینیگ (Listening)، رایتینگ (Writing) و اسپیکینگ (Speaking). در این صفحه به ارائه توضیحات مختصری در رابطه با مهارت آخر خواهیم پرداخت. تفاوت Speaking با سایر مهارت هایی که ذکر شد این است که برای انجام آن و فهمیدن این نکته که «آیا در اسپیکینگ پیشرفتی داشته اید؟»، نیاز به یک پارتنر برای مکالمه دارید. همین امر، تمرین Speaking را کمی مشکل‌تر می‌کند. اما این، بدان معنا نیست که غیر ممکن است. تقویت اسپیکینگ از این جهت حائز اهمیت است که به ایجاد یک ارتباط مفید و تاثیرگذار در موقعیت های مختلف، بسیار کمک می‌کند؛ از طرفی مهارت  داشتن در این بخش از زبان، سبب ایجاد موقعیت های شغلی، تحصیلی و اجتماعی گوناگون برای شما خواهد شد. بنابراین لازم است که برای بهتر کردن خود در این زمینه اقدام کنید.

روش های تقویت مهارت اسپیکینگ (Speaking)

برای تقویت Speaking و بهتر صحبت کردن به زبان انگلیسی یا سایر زبان هایی که به مطالعه آنها مشغولید، چندین راه مختلف و جذاب وجود دارد که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. باید سعی کنید دایره واژگانی خود را گسترش دهید. برای این کار می‌توانید از کتاب های آموزش Vocabulary (لغات) بهره ببرید.
  2. لغات را در جملات گوناگون به کار ببرید و برای خود با آنها مثال‌های مختلف بسازید.
  3. تلفظ صحیح یا همان Pronunciation را برای هر لغت بیاموزید و آن را بسیار تمرین کنید.
  4. سعی کنید از یک سکانس در یک فیلم یا یک بخش از یک موززیک تقلید کنید. سپس با ضبط صدای خود و مقایسه آن با نسخه اصلی به صحبت کردن عادت کنید. این کار بسیار موثر خواهد بود.
  5. به زبان انگلیسی فکر کنید. این کار به استفاده از کلمات بداهه در گفتگوهای انگلیسی‌تان کمک خواهد کرد.
  6. شروع به نوشتن خاطرات روزانه خود به زبان انگلیسی کنید.
  7. با خود مقابل آینه مکالمه کنید.

 تاثیر Listening در تقویت Speaking لازم است بدانید که تمام مهارت های چهارگانه زبان بر یکدیگر تاثیر دارند؛ به این معنا که اگر شما در یکی از آنها تسلط نسبی پیدا کنید، به صورت خودکار، سه مهارت دیگرتان نیز تا حدی بهتر از قبل خواهند شد. در این بین، Listening بیش از سایر گزینه‌ها بر Speaking شما تاثیر می‌گذارد. شما با «شنیدن»، به تلفظ درست کلمات پی می‌برید، لهجه ها را از هم تفکیک می‌کنید و به مرور زمان اسپیکینگ بهتری خواهید داشت.

کتاب های شاخص برای تقویت Speaking

ناشران مختلفی در زمینه چاپ و نشر کتاب های زبان کار می‌کنند و کتابانه سالهاست با بسیاری از آنها همکاری دارد. انتشارات‌هایی نظیر «انتشارات آکسفورد»، «انتشارات Cambridge»، «انتشارات longman» و... شما برای اطلاع از لیست قیمت کتاب های اسپیکینگ (Speaking) یا خرید آنلاین کتاب های Speaking از ناشران خوشنامی که در این حوزه فعالیت دارند، می‌توانید به سایت کتابانه رجوع کنید. برخی از پرفروش ترین کتاب های اسپیکینگ در ادامه معرفی شده‌اند:

خرید اینترنتی کتابهای Speaking با تخفیف از کتابانه

خرید آنلاین کتاب این روزها یکی از به صرفه ترین و سریع ترین روش های ممکن برای دسترسی به محصولات فرهنگی است. کتابانه فروشگاهی است که از دیرباز در این زمینه با ناشران بزرگ و موفق همکاری دارد. شما برای خرید اینترنتی کتاب های اسپیکینگ با تخفیف می‌توانید، می‌توانید سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید و در اسرع وقت، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های مهارت گفتاری (Speaking)

قیمت کتاب های اسپیکینگ گستره‌ی وسیعی دارد ولی شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت کتابهای اسپیکینگ (Speaking) به سایت کتابانه مراجعه نموده و با جستجوی محصول مورد نیاز خود، از قیمت آن مطلع شوید و در صورت تمایل، آن را خریداری نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل