loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های داستان کوتاه انگلیسی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
303 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های Short Story

امروزه یکی از آموزش‌های مفید و کاربردی، فراگیری و تقویت زبان انگلیسی است. مطالعه کتاب های Short Story  یکی از بهترین ابزارهای تقویت مهارت‌‌های زبانی و بالاخص مهارت‌هایی همچون درک‌مطلب و ریدینگ است. کتاب داستان کوتاه انگلیسی منابع شگفت‌انگیزی برای هر زبان‌آموز انگلیسی هستند. این کتاب‌ها اغلب به‌صورت سطح‌بندی‌شده هستند و هر فرد بر اساس سطح زبان خود می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد. داستان کوتاه انگلیسی ساده با ترجمه برای زبان‌آموزان مبتدی و کودکان طراحی شده‌اند. تشویق کودکان به خواندن یا گوش‌دادن داستان های کوتاه انگلیسی با فایل صوتی موجب می‌شود تا یادگیری زبان دوم برای آن‌ها هم سرگرم‌کننده و هم به یاد ماندنی باشد. در این مطلب به معرفی برخی از مجموعه کتاب‌های Short Story و نحوه‌ی خرید اینترنتی Short Story با تخفیف خواهیم پرداخت. خرید کتاب های Short Story

مزایای خواندن داستان کوتاه انگلیسی

خواندن یکی از مؤلفه های اساسی یادگیری هر زبان است. یک زبان‌آموز از طریق خواندن می‌تواند با ساختارهای دستوری و واژگان جدید آشنا شود و چهار مهارت شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن را به‌طور مؤثرتری بیاموزد. صحیح خواندن، یک شاخص ارزیابی مناسب برای میزان پیشرفت زبان‌آموز است،  خواندن زبان‌آموزان را در معرض بسیاری از مهارت‌های زبانی همچون فعل، ساختار جمله  و واژگان متنوع قرار می‌دهد. پرداختن صرف به یادگیری لغات و گرامر باعث می‌شود که هرگز نتوانید روان صحبت کنید و حرف چندانی برای گفتن نداشته باشید. مطالعه‌ی کتاب داستان کوتاه انگلیسی به افزایش دایره لغات و بهبود درک عمومی کمک می‌کند و در برخی موارد حتی می‌تواند اطلاعاتی در مورد کشورها و فرهنگ‌های مختلف ارائه دهد. یک زبان‌آموز با مطالعه کتاب‌های داستان کوتاه انگلیسی در معرض موضوعات بیشتر و دامنه وسیع‌تری از واژگان قرار می‌گیرد.  مطالعه‌ی یک داستان کوتاه به‌طور روزانه،‌ بسیار آسان‌تر از تلاش برای خواندن یک رمان بزرگ است.

ویژگی های یک داستان کوتاه انگلیسی خوب چیست؟

در حقیقت، فرهنگ‌های سراسر جهان همیشه از داستان‌سرایی برای انتقال دانش از نسلی به نسل دیگر استفاده کرده‌اند. اجداد ما به خوبی درک کرده بودند که این بهترین روش برای تضمین درک و یادآوری تاریخچه و اطلاعات است. بهترین نوع داستان کوتاه انگلیسی، داستانی است که جذاب و دربردارنده‌ی پیامی قوی و دایره واژگان مطابق با سطح ارائه شده باشد و طوری باشد که مخاطب در کنار مطالعه و تمرین، انگلیسی را نیز به‌خوبی فرا بگیرد. یک داستان کوتاه انگلیسی خوب به‌گونه‌ای طراحی شده که حداکثر اطلاعات را با کمترین تلاش در اختیار مخاطب قرار دهد. کتاب های داستان کوتاه انگلیسی مصور، فضاسازی بهتری برای درک بیشتر داستان دارند.

تأثیر شنیدن فایل صوتی داستان های کوتاه انگلیسی

داستان‌های کوتاه انگلیسی واجد فایل صوتی، ابزار مؤثری برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی هستند زیرا این امکان را فراهم می‌کنند که زبان‌آموز همزمان روی مهارت‌های خواندن، صحبت کردن و شنیدن کار کنند. خرید داستانهای کوتاه انگلیسی با فایل صوتی روشی بسیار عالی برای آشنایی با نحوه تلفظ واژگان متنوع هنگام خواندن آن‌ها است. تلفظ صحیح واژگان یکی از مهارت‌های ضروری آموزش زبان است.

معرفی انواع Short Story

Dolphin Readers

سری  کتاب های داستان کوتاه انگلیسی Dolphin Readers مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه جذاب و مصور «انتشارات آکسفورد» است که در 5 سطح متفاوت منتشر شده است. هر سطح شامل 8 کتاب داستان هیجان‌انگیز با موضوعات متنوع است. همچنین همراه با کتاب، یک فایل صوتی داستان به‌منظور آشنایی با تلفظ واژگان و یک کتاب تمرین برای درک و یادگیری بیشتر وجود دارد. هر سطح واجد تعداد زیادی لغت جدید می‌باشد که با افزایش دایره‌ی لغات زبان‌آموز نیز کمک می‌کند.

Oxford Bookworms

 کتاب های داستان کوتاه انگلیسی Oxford Bookworms یکی از بهترین و پرطرفدارترین مجموعه داستان‌های کوتاه انگلیسی انتشارات آکسفورد است که در 7 سطح متفاوت (استارتر و 6 سطح اصلی) گردآوری شده است. از  ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به تنوع بالای موضوعی داستان‌های کتاب، تصاویر زیبا، جذابیت‌های بصری و ارائه مترادف لغات جدید در حاشیه کتاب اشاره کرد. این مجموعه کتاب دارای فایل صوتی متن داستان‌ها است که به ارتقا مهارت شنیداری و آشنایی با تلفظ واژگان کمک می‌کند.

Penguin Active Reading

Penguin Active Reading از سری کتاب‌های داستان کوتاه انگلیسی سطح‌بندی شده است که نیاز زبان‌آموزان در هر سطحی را برطرف می‌کند. تنوع موضوعی بالای داستان‌ها ، ارائه واژگان مرتبط به هر سطح، ارائه‌ی فایل صوتی داستان‌ها، تصاویر رنگی و داشتن تمرین‌های متنوع از ویژگی های این مجموعه است. این کتاب محصول «انتشارات Longman» هستند.

Quick Starter Dominoes

مجموعه کتاب های داستان کوتاه انگلیسی سطح‌بندی شده Quick Starter Dominoes انتشارت آکسفورد، در چهار سطح پایه تا متوسط به چاپ رسیده است. هر سطح شامل 6 موضوع داستانی متنوع و تمریناتی برای ارزیابی درک مطلب زبان‌آموز و تمرینی تحت عنوان «what nest» برای مشارکت زبان‌آموز در داستان و تقویت مهارت گفتاری است. همراه با کتاب، فایل صوتی متن کتاب برای تقویت مهارت شنیداری ارائه شده است. از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به ارائه‌ی لغات جدید در هر صفحه و تصاویر زیبا و جذاب اشاره کرد.

خرید اینترنتی داستان های کوتاه انگلیسی با تخفیف از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی باسابقه و معتبر کشور بر آن است تا مجموعه کاملی از بهترین و باکیفیت‌ترین کتاب‌ های داستان کوتاه انگلیسی را با بهترین قیمت برای زبان‌آموزان سراسر این مرز و بوم فراهم سازد. ما کیفیت هر کتاب را مورد ارزیابی قرار داده و می‌کوشیم گنجینه‌های بی‌نظیری را به مخاطبان خود ارائه دهیم. برای خرید اینترنتی کتاب های Short Story یا سایر کتاب های آموزش زبان انگلیسی با تخفیف از مجموعه‌ای عالی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در بهترین زمان درب منزل تحویل بگیرید

قیمت کتاب داستان کوتاه زبان انگلیسی

بهترین و با صرفه ترین قیمت کتاب داستان کوتاه انگلیسی برای یادگیری زبان را از کتابانه بخواهید. فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی بهترین کتاب های داستان کوتاه زبان انگلیسی با نازل‌ترین قیمت می‌باشد. با بررسی رنج قیمت کتاب‌ها در کتابانه و مقایسه قیمت آن‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع کتاب‌ها و قیمت‌های مناسب و باصرفه آن‌ها در کتابانه خواهید شد. با خرید از کتابانه می‌توانید از مزیت خرید اینترنتی کتاب های Short Story با تخفیف نیز بهره‌مند گردید.

کتاب های Reading      کتاب های Listening     کتاب های Speaking      کتاب های Writing
 
 
 
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل