loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های Reading

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
132 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

آشنایی با کتاب های Reading

یکی از همیشگی‌ترین دغدغه‌های زبان‌آموزان، جست‌وجو و خرید آنلاین کتاب های ریدینگ Reading با تخفیف است! این که روی تخفیفش تاکید کرده‌ایم، بهانه خوبی برای این است که یادآوری کنیم ارائه کتاب های Reading با قیمت بسیار مناسب‌تراز پشت جلد، اولویت کتابانه است! خرید کتاب های Reading دغدغه تقویت مهارت‌های زبانی در نگاه ما به اندازه‌ای ارزش دارد که تمام قد کنارتان باشیم. راستش را بخواهید مطالعه زبان تصمیم آسانی نیست اما، لذت غرق شدن در درک کلماتی غیراز زبان مادری و خواندن آن برای خود یا دیگران، لذتی است که نصیب آدم‌های سخت‌کوش می‌شود؛ همان‌هایی که تا ته مسیر یادگیری زبان می‌مانند و کولاک می‌کنند! مقاله امروز کتابانه درباره اهمیت مطالعه کتاب های Reading و تاثیر حیرت‌انگیزی است که در قبولی آزمون‌های مهم زبان خواهد داشت. شما هم هنوز که هنوز است از پس زبان انگلیسی برنیامده‌اید؟! این مقاله صددرصد برای شماست!

راهکارهای تقویت ریدینگ (Reading)

برای این‌که در خواندن متن‌ها به زبان انگلیسی استاد شویم، نسخه فوری و فوتی وجود ندارد! همه کتاب‌هایی که قصد دارند از شما یک شبه یا یک‌روزه استاد زبان انگلیسی بسازند یا کاری کنند که آن را مثل زبان مادری‌تان بفهمید و صحبت کنید، دروغ خوش آب و رنگی بیش نیست! خرید اینترنتی کتاب Reading با تخفیف موضوع هیجان‌انگیزی است اما بهتر است پیش از آن، از بهترین راهکارهای تقویت ریدینگ هم بدانیم تا با ممارست در انجامِ آن‌ها، به مرور با زبان انگلیسی آشتی کنیم!

مطالعه و شنیدن خبرهای کوتاه و روزمره انگلیسی

یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای مطالعه کتاب های Reading دل سپردن به خبرهای کوتاه و روزمره انگلیسی زبان است. این اخبار معمولا برای فهم عموم مردم در نظر گرفته می‌شود و گرامر پیچیده‌ای ندارد. با این وجود، اخبارگوها لطف می‌کنند و مثل نمونه‌های وطنی! اخبار را آرام و شمرده می‌گویند و بعضا تکرار هم می‌کنند! این بهترین موقعیت برای تقویت مهارت ریدینگ و لیسنینگ در سریع‌ترین زمان ممکن است.

مطالعه رمان ها و داستان کوتاه انگلیسی با توجه به دانش زبانی

با توجه به لیست قیمت کتاب های Reading، شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی براساس بودجه خود داشته باشید. این انتخاب‌ها الزاما کتاب‌های آموزشی مهارت ریدینگ نیستند؛ درحقیقت بعضی وقت‌ها مطالعه رمان های انگلیسی و داستان های کوتاه انگلیسی در عین جذابیت، رویکرد آموزشی خوبی دارند. به شرط آن‌که کتاب را متناسب با سطح حقیقی دانش خود انتخاب کنید و  همان اول کار به سراغ رمان‌های کلاسیک و سنگین نروید!

برای تقویت مهارت خواندن، صدای‌تان را بلند کنید!

بهتر است در روند مطالعه کتاب های Reading تا جای ممکن با صدای بلند بخوانید؛ در این صورت کلمات با سرعت بیشتری در حافظه‌تان ماندگار شوند و مغزِ محترم احساس می‌کند که حسابی در فرایندِ "خواندن" همه فن‌حریف است!

زبان تلفن را انگلیسی کنید!

این راهکار از بی‌نظیرترین راه‌های تقویت Reading است. با همین یک ترفند ساده شما دائما با کلمات انگلیسی سر و کار دارید و بدون آن‌که سختی کار را متوجه شوید، ناخودآگاه در فرایند خواندن به زبانی غیراز زبان مادریِ خود پیشرفت می‌کنید.

اهمیت ریدینگ (Reading) در گسترش دایره لغات

وقتی نسبت به مطالعه کتاب های Reading عطش داشته باشیم و در زمینه‌های متنوع مطالعه کنیم، قطعا دامنه لغات نیز افزایش پیدا می‌کند و بنابر علاقه‌مندیِ ‌ما در خواندن متون، حتی خواندن توضیحات کالاها به انگلیسی می‌تواند روند یادگیری لغات زبان را تسریع کند. درواقع با خواندن هر متن جدید، لغات جدیدی هم ملکه ذهن‌تان می‌شوند. نقش ریدینگ در آزمون‌های تافل و آیلتس ریدینگ ظاهرا یک بخش از آزمون های تافل و آیلتس است که نقش پررنگی در پیشبرد این آزمون ندارد. اما بدانید و آگاه باشید که اتفاقا همین یک بخش، در تک تک بخش‌های آزمون خودی نشان می‌دهد و اگر به آن بی‌توجه باشید، رسما بیچاره‌ خواهید شد! تکنیک خواندن متن‌های انگلیسی با روش اصولی و سرعت قابل‌قبول، شما را در افزایش درک مطلب آزمون‌ها  و حتی صورت سوال‌ها یاری می‌کند؛ علاوه بر این، کتاب های Reading  در افزایش دامنه لغت هم تاثیر زیادی دارند؛ دیگر خودتان تا آخر ماجرا را بخوانید!

روش مطالعه کتاب های Reading

کتاب های Reading روش مطالعه خاص و پیچیده‌ای ندارند اما، چیزی که در این میان اهمیت دارد، ممارست در خواندن آن‌ها است! بهتر است در کنار خرید اینترنتی کتاب Reading با تخفیف، روش‌های کاربردی بالا را هم امتحان کنید تا سریع‌تر نتیجه بگیرید.

مهمترین کتاب های ریدینگ کمبریج

«انتشارات Cambridge» از بهترین ناشران کتاب های آموزش زبان است که در زمینه کتاب های ریدینگ نیز عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان داده است. برخی از مهم ترین کتاب های ریدینگ کمبریج عبارت اند از:

  1. کتاب real reading
  2. کتاب strategic reading
  3. کتاب read this

مهمترین کتاب های ریدینگ آکسفورد

از دیگر ناشران برتر در زمینه چاپ کتاب های آمکوزش زبان می‌توان به «انتشارات آکسفورد» اشاره کرد. از مهم ترین کتاب های ریدینگ منتشر شده توسط این ناشر خوشنام می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. کتاب های Select Reading
  2. کتاب های INSIDE READING
  3. کتاب های Cover to Cover

از دیگر کتاب های مهمی در تقویت مهارت ریدینگ می‌توان به کتاب های ACTIVE SKILLS FOR READING که توسط نشر heinle به چاپ رسیده اند، اشاره نمود.

خرید اینترنتی کتاب ریدینگ (Reading) با تخفیف از کتابانه

وب‌سایت کتابانه سالهاست که فعالیت خودش را در زمینه ارائه انواع کتاب‌ها به صورت اینترنتی و غیرحضوری آغاز کرده است. البته این‌روزها فضای مجازی بهترین بستری است که می‌توانید به لطفِ آن، هرچیز غیرممکن را در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش دهید اما، یادتان باشد که "اعتماد" و تعهد" اساس کارِ کتابانه‌ای‌ها است! شما می‌توانید انواع کتاب های تقویت ریدینگ را از فروشگاه کتابانه سفارش دهید (لیست کتاب های مناسب برای Reading در ابتدای همین صفحه برای شما در دسترس است) و در اسرع وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های Reading

کتاب های Reading طیف قیمتی متنوعی دارند اما با توجه به لیست قیمت کتاب های ریدینگ انگلیسی در وب‌سایت کتابانه، به‌خوبی متوجه می‌شوید که قیمت‌های ما نسبت به قیمت پشت جلد کتاب متفاوت هستند و با تخفیف‌های فوق‌العاده لحاظ می‌شوند. این فرصت را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

کتاب های Writing     کتاب های Speaking     کتاب های Listening      کتاب های گرامر


سوالات متداول:

چرا مطالعه کتاب های Reading در مسیر زبان‌آموزی ضروری است؟ تقویت مهارت ریدینگ یک اصل مهم و ضروری برای یادگیری هر زبانی است. برای همین هرچقدر بیشتر به این مهارت بپردازید، در همه بخش‌های زبان انگلیسی پیشرفت خواهید کرد. بهترین راهکارها برای تقویت مهارت ریدینگ چیست؟ علاوه بر خرید آنلاین کتاب های تقویت ریدینگ ، راهکارهایی که مقاله‌های کتابانه ارائه می‌دهد، به‌شدت سازنده و هیجان‌انگیز هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌هارا با دقت بخوانید تا برای ادامه مسیر انگیزه و دلیل کافی داشته باشید.

اینجا

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل