loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های Listening

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
69 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های Listening زبان انگلیسی بی‌شک یکی از مهم‌ترین منابع یادگیری این زبان هستند. این اهمیت زمانی چند برابر می‌شود که قصد شرکت در امتحاناتی از قبیل آیلتس و تافل داشته باشید. در این صورت خرید اینترنتی کتاب های Listening به یکی از اولویت‌های‌تان در تهیه منابع مورد نیاز تبدیل خواهد شد. شما در ابتدای این صفحه، دسترسی کامل به لیست کتاب های لیسنینگ زبان دارید و با کلیک بر روی هرکدام از آنها می‌توانید از قیمت لیست کتاب های تقویت لیسنینگ مطلع شوید؛ اما اگر نمی‌دانید کدام کتاب مناسب شماست یا برای بار اول است که برای خرید کتاب های لیسنینگ زبان انگلیسی اقدام کرده‌اید، در ادامه با کتابانه همراه باشید تا بیشتر با این کتاب‌ها آشنا شوید و خریدی مطمئن را در این زمینه انجام دهید. خرید کتاب های Listening

نحوه مطالعه ی کتاب های Listening

در بین کتاب های آموزشگاهی زبان، برای مطالعه کتاب های لیسنینگ در وهله اول باید حتما از سی دی محتوی فایل‌های صوتی که همراه کتاب عرضه می‌شود استفاده کنید. معمولا بهترین روش مطالعه‌ی هر کتاب در بخش مقدمه آن توضیح داده می‌شود اما قاعده‌ی کلی آن به شکل زیر است: ابتدا فایل صوتی مربوط به یک درس را پخش کنید بدون آن که کتاب را باز کرده باشید. بعد از یک مرتبه گوش کردن، احتمالا متوجه بعضی کلمات نخواهید شد. در اینجا پیشنهاد می‌کنیم که یک بار دیگر هم به فایل گوش دهید و سعی کنید کلمه‌هایی که درست متوجه نمی‌شوید را حدس بزنید. سپس کتاب را باز کرده و برای بار سوم، همزمان با گوش دادن به صوت، متن را دنبال کنید. به این شکل می‌توانید به راحتی با نحوه تلفظ کلمات مختلف آشنا شده و یادگیری خود را افزایش دهید.

تأثیر کتاب های Listening در تقویت Speaking

خرید کتاب برای لیسنینگ و استفاده از آنان نه تنها هنر گوش دادن شما را تقویت می‌کنند، بلکه نقش پررنگی در تقویت مهارت Speaking شما خواهند داشت. چرا که با گوش دادن مداوم به تلفظ کلمات مختلف با لهجه‌های اصیل گویندگان آمریکایی/انگلستانی ناخودآگاه تلفظ درست آن کلمات هم در ذهن شما نقش می‌بندند. به شکلی که با مرور زمان، متوجه تقویت محسوس مهارت Speaking خود می‌شوید.

خرید اینترنتی کتاب مهارت شنیداری (Listening) با تخفیف از کتابانه

شما می‌توانید برای خرید کتاب مهارت شنیداری زبان انگلیسی از فهرست ابتدای این صفحه سایت کتابانه استفاده کنید. خرید اینترنتی کتاب های Listening با تخفیف بسیار آسان است. تنها کافی است آثار مورد نظر خودتان را به سبد خرید اضافه کرده و پس از تسویه، آنان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های لیسنینگ (Listening)

یکی از مشکلات عمده هنگام خرید کتاب های لیسنینگ قیمت بالای آنان است. به همین دلیل در کتابانه در تلاشیم تا با اعمال تخفیف‌های متعدد به بهانه‌های مختلف، بهترین قیمت کتاب های Listening را به خریداران گرامی ارائه کنیم. در نتیجه با خرید آنلاین کتاب لیسینینگ (Listening) با تخفیف نه تنها از کیفیت کتاب، بلکه از خرید با بهترین قیمت بازار مطمئن خواهید بود.

کتاب های Reading      کتاب های Speaking      کتاب های Writing      کتاب های Vocabulary


سوالات متداول: چگونه می‌توانم کتاب های مهارت شیداری زبان را با تخفیف بخرم؟ ما در کتابانه در تلاشیم تا با اعمال تخفیف‌های متعدد به بهانه‌های مختلف، بهترین قیمت کتاب های Listening را به خریداران گرامی ارائه کنیم. چگونه کتاب های لیسنینگ را بخوانیم؟ ابتدا فایل صوتی مربوط به یک درس را اجرا کنید بدون آن که کتاب را باز کرده باشید. بعد از یک مرتبه گوش کردن، احتمالا متوجه بعضی کلمات نخواهید شد ... برای مطالعه راهنمای کامل استفاده از کتاب های listening و خرید اینترنتی آنان با تخفیف کلیک کنید.

اینجا

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل