loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام هشتم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
6 کالا

درباره کتاب های گام به گام هشتم

پایه هشتم فرصت مناسبی برای پیشرفت دانش‌آموزانی است که به دلایلی مانند تغییر دوره و نحوه‌ی ارائه دروس، عملکرد خوبی در سال قبل نداشته‌اند. تمرکز صحیح بر مطالعه، برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از کتاب کمک آموزشی مفید می‌تواند در بهبود کیفیت آموزش دانش‌آموزان این پایه مؤثر باشد. در این مبحث به معرفی و نحوه‌ی خرید اینترنتی راهنمای گام به گام هشتم خواهیم پرداخت. خرید کتاب گام به گام هشتم

اهمیت خرید گام به گام هشتم

عدم توانایی در پاسخ دادن سؤالات و تمرین‌های کتاب‌های درسی یکی از مسائلی است که بسیاری از دانش‌آموزان با آن مواجه هستند. تالیف کتاب های گام به گام در ابتدا با هدف پاسخ‌گویی به تمرین‌های کتاب های‌درسی صورت گرفت اما این اهداف به‌تدریج توسعه یافت و درس‌نامه‌ها و سؤالات متنوعی نیز به آن‌ها افزوده شد. کتاب های هشتم اغلب داری سؤالات و تمرین‌های مختلفی در انتهای هر درس است که پاسخ صحیح و یادگیری آن‌ها اهمیت خاصی در یادگیری دروس دارند. کتاب های گام به گام هشتم ابزارهای مفید و کاربردی برای پاسخ‌دهی به این سؤالات و رفع اشکالات درسی هستند. دانش‌آموزان باید به این نکته توجه کنند که قبل از مراجعه به کتاب گام به گام تا حد ممکن خودشان به سؤالات و تمرین‌ها پاسخ دهند.

اهداف کتاب گام به گام هشتم

تالیف کتاب های کمک‌ درسی گام به گام هشتم اغلب با هدف دسترسی دانش‌آموزان هشتم به پاسخ صحیح سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات کلاسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت  آنان صورت می‌گیرد. استفاده بهینه و به‌جا از این کتاب‌ها در کنار کتاب‌های درسی می‌تواند نقش مؤثری در یادگیری بهتر مباحث و افزایش مهارت حل مسئله کتاب درسی داشته باشد.

ویژگی کتاب‌های گام به گام هشتم

کتاب‌های گام به گام در زمره‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی مفید و پرطرفدار کلیه‌ی مقاطع تحصیلی قرار دارند. بهترین کتاب گام به گام هشتم کتابی است که دارای خصوصیات زیر باشد:

  • پاسخ صحیح کلیه‌ی تمرین‌ها، فعالیت‌ها و سؤالات کتاب درسی به‌صورت تشریحی ارائه دهد.
  • کلیه‌ی مطالب کتاب درسی را پوشش دهد.
  • مفاهیم درسی را ساده‌سازی کرده باشد.
  • دارای نمونه سؤالات امتحانی باشد.

قیمت گام به گام هشتم

انواع کتاب های گام به گام هشتم

کتاب‌های گام به گام هشتم متنوعی در دسترس است که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند و شناخت هر یک از این کتاب‌ها، اولین گام برای دستیابی به هدف آموزشی موردانتظار از آن کتاب است. به‌منظور راهنمایی دانش‌آموزان هشتم در خرید کتاب گام به گام دروس هشتم، در زیر به معرفی برخی از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت: کتاب گام به گام هشتم خیلی سبز

کتاب گام به گام دروس منتشران (درس یار) هشتم

کتاب گام به گام درس یار هشتم منتشران، شامل پوشش کلیه‌ی دروس این پایه در یک جلد است. از ویژگی‌های این محصول انتشارات منتشران، می‌توان به مواردی چون پاسخ به کلیه‌ی پرسش‌ها و تمرین‌های کتاب درسی، پاسخ به تمام آزمایش‌ها، نمونه سؤالات امتحانی و ارائه‌ی آزمون‌های نوبت اول و دوم اشاره کرد.

کتاب گام به گام دروس کاگو (دروس طلایی) هشتم

کتاب گام به گام دروس طلایی هشتم، ارائه‌ای مختصر و مفید از محتوای کلیه‌ی کتاب‌های درسی هشتم همراه با پاسخ تشریحی دقیق تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی است، در این کتاب از انتشارات کاگو، نمونه سؤالات امتحانی نوبت اول و دوم پایه هشتم نیز ارائه شده است.

کتاب گام به گام دروس مهروماه (درس پک) هشتم

کتاب گام به گام دروس مهروماه (درس پک) هشتم، شامل ارائه‌ی محتوا و سؤالات کلیه‌ی کتاب‌های درسی در یک کتاب است. از ویژگی‌های این کتاب چاپ شده توسط انتشارات مهروماه، می‌توان به پاسخ دقیق به کلیه‌ی سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی، داشتن ایستگاه آموزش برای آموزش نکات در قالب نمودار، ایستگاه سنجش برای سنجش آموخته‌ها و ارائه‌ی نمونه سؤالات امتحانی اشاره کرد.

نمونه گام به گام دروس کلاغ سپید (شاه کلید)

سری کتاب های شاه کلید کلاغ سپید از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی مقاطع مختلف هستند. کتاب گام به گام دروس کلاغ سفید هشتم شامل کلیه‌ی دروس این پایه و محتوای آموزشی هر کتاب درسی در یک کتاب است. این کتاب، از انتشارات کلاغ سپید، دارای درس‌نامه‌های مفید و کاربردی، ارائه‌ی نکات و پاسخ تشریحی کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی و نمونه سؤالات امتحانی است.

خرید کتاب گام به گام هشتم از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی در کشور است. برای مشاهده و خرید اینترنتی راهنمای گام به گام هشتم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به انواع کتاب های کمک درسی هشتم، از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های گام به گام هشتم

چنانچه به دنبال انتخاب و نحوه‌ی خرید کتاب گام به گام دروس هشتم هستید، به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده‌ی لیست کتاب های گام به گام هشتم و مقایسه این کتاب‌ها با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل