loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های فلسفه و منطق کنکور

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
25 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اهمیت کتاب های فلسفه و منطق کنکور

25 سؤال فلسفه و منطق در کنکور علوم‌ انسانی، از کتاب‌ های منطق پایه دهم و فلسفه پایه یازدهم و دوازدهم طرح می‌شوند. این دروس از دروس تعیین‌کننده، نسبتاً دشوار، پایه‌ای و اصیل رشته علوم‌ انسانی هستند. سؤالات این دروس مفهومی هستند، بنابراین موفقیت در پاسخگویی به سؤالات کنکور این دو درس، یادگیری عمیق، تمرین و تکرار زیاد می‌طلبد. در این بخش بهترین کتاب‌ های فلسفه و منطق کنکور علوم‌ انسانی معرفی شده‌اند. برای شناخت، مقایسه و اطلاع از قیمت کتاب‌ های کنکور انسانی با سایت کتابانه همراه باشید. بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی

راهنمای خرید کتاب فلسفه و منطق کنکور از کتابانه با تخفیف

یکی از دغدغه‌های داوطلبان شرکت در کنکور انسانی، خرید منابع فلسفه و منطق کنکور است. زیرا این دروس مفهومی، از حجیم‌ترین دروس کنکور هستند و رسیدن به تسلط در آنها، مطالعه، تمرین و تکرار زیادی را می‌طلبد. خرید کتاب تست فلسفه و منطق و دیگر کتاب‌های کنکور این درس، با تخفیف ویژه کتابانه، بهترین پیشنهاد برای داوطلبان کنکور رشته انسانی است.

انواع کتاب‌های فلسفه و منطق برای کنکور سراسری

لیست کتاب های فلسفه و منطق کنکور رشته علوم‌انسانی، باتوجه‌به نیازهای داوطلبان این رشته تألیف شده‌اند تا داوطلبان به‌تناسب نیازشان، کتاب مناسب خود را انتخاب کرده و به تقویت نقاط قوت و برطرف‌کردن نقاط ضعف خود بپردازند.

  • کتاب تست فلسفه و منطق کنکور

اهمیت تمرین و تکرار در کنکور، برای همه اثبات شده؛ بنابراین خرید کتاب تست فلسفه و منطق، برای کسب موفقیت در کنکور ناگزیر است. در کتاب‌های تست فلسفه و منطق کنکور، به جمع‌بندی نکات و تست‌های کنکورهای سال‌های گذشته و یا سؤالات تألیفی استاندارد پرداخته شده و داوطلب با سؤالات آشنا می‌شود و اضطراب شرکت در آزمون کنکور کمتر خواهد شد.

  • کتاب آموزش فلسفه و منطق کنکور

داشتن کتاب‌‌های آموزش فلسفه و منطق کنکور، مانند داشتن یک معلم خصوصی در خانه است. در کتاب‌های آموزش فلسفه و منطق، به آموزش مطالب کتاب درسی پرداخته می‌شود و از ایجاد هر سؤال و ابهامی برای داوطلبان کنکور جلوگیری می‌شود. این کتاب‌ها، نقاط ضعف را برطرف کرده و آنها را به نقاط قوت تبدیل می‌کنند.

خرید کتاب فلسفه و منطق کنکور

قیمت خرید منابع فلسفه و منطق کنکور، بسته به آنکه چه کتابی را انتخاب می‌کنید، متفاوت است. شما می‌توانید پیش از خرید کتاب فلسفه و منطق کنکور برای اطلاع از قیمت و اطمینان از انتخاب خود، از کتابانه کمک بگیرید و از خرید منابع فلسفه و منطق کنکور، آن هم با تخفیف ویژه لذت ببرید.

ساختار کتاب های کنکور فلسفه و منطق

کتاب‌های جامع فلسفه و منطق کنکور، به جمع‌بندی مباحث منطق پایه دهم و فلسفه یازدهم و دوازدهم پرداخته و به نکات مهم اشاره می‌کند. برخلاف کتاب‌های پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم این دروس که زمان زیادی را صرف توضیحات و ارائه مثال‌ها و تمرینات ساده می‌کنند، این کتاب‌ها بسیار موجز، دقیق، تخصصی و موضوعی، به جمع‌بندی مطالب می‌پردازند. این کتاب‌ها، تست‌ها و تمرینات زیاد به همراه پاسخ‌نامه‌هایی جامع و دقیق دارند و قصد آنها، ایجاد آشنایی و تسلط بر سؤالات کنکور، تمرین و تکرار و بالابردن اعتمادبه‌نفس داوطلبان برای شرکت در کنکور است.

سطح‌بندی کتاب‌های فلسفه و منطق کنکور

لیست کتاب های فلسفه و منطق کنکور، بر اساس نیازهای داوطلبان تهیه و تألیف می‌شود. این کتاب‌ها همگی در یک سطح نیستند، ازاین‌رو، پیش از خرید منابع فلسفه و منطق کنکور، سطح کتاب را بررسی کنید. کتاب‌های ساده‌تر، برای داوطلبان ضعیف‌تر با اطلاعات کمتر و یا کسانی که به‌تازگی شروع به یادگیری کرده‌اند، مناسب هستند. کتاب‌های با سطح متوسط، برای داوطلبانی مناسب است که با مفاهیم آشنا هستند و قصد دارند تا با تمرین بیشتر به تسلط بر مفاهیم برسند. کتاب‌های سطح بالا نیز برای داوطلبانی مناسب است که نمی‌خواهند حتی یک تست را از دست بدهند. پس با این توضیحات، سطح خود را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید کتاب فلسفه و منطق کنکور کنید.

مزایای خرید کتاب‌ فلسفه و منطق کنکور از کتابانه

زمانی که برای انتخاب، مقایسه و در انتها اقدام به خرید کتاب‌ های فلسفه و منطق صرف می‌شود، می‌تواند به حداقل زمان تقلیل یابد. شما می‌توانید خرید اینترنتی کتاب‌ های کنکور انسانی در درس‌های فلسفه و منطق را انتخاب کنید تا در حداقل زمان، کتاب برتر کنکور انسانی در این دروس را از میان انبوهی از انواع کتاب‌ها برای خودتان انتخاب کرده، سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی کتابانه این امکان را برایتان فراهم کرده است؛ پس همین‌ الان دست‌ به‌ کار شوید.

قیمت کتاب‌ های فلسفه و منطق کنکور

قیمت کتاب‌ های کنکوری در فلسفه و منطق بسته به حجم و کارایی که شما از کتاب انتظار دارید، می‌تواند متفاوت باشد. شما می‌توانید با مقایسه کارایی‌ها، حجم کتاب و...، کتابی متناسب با بودجه خودتان تهیه کنید. در این مسیر می‌توانید از سایت کتابانه به‌ عنوان مرجع انتخاب کتاب فلسفه و منطق با بهترین قیمت کمک بگیرید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل