loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
16 کالا

درباره پایه و کتاب های درسی هفتم

پایه هفتم، شروع جدیت و تغییر در تحصیلات دانش‌آموزان است. در دسته‌بندی نظام جدید تحصیلی، این پایه، اولین پایه از مقطع تحصیلی دوره اول متوسطه محسوب شده و دانش‌آموزان از مقطع دبستان، به دوره متوسطه اول وارد می‌شوند. با این تغییر مقطع، سطح آموزشی نیز تغییر کرده و محتواهای آموزشی عمیق‌تر و سخت‌تر خواهند بود. در این مطلب به بررسی کتاب های درسی هفتم پرداخته شده است. اگر قصد خرید آنلاین کتاب های درسی هفتم  را دارید، با ما همراه باشید؛ کتابانه بستری امن و سریع برای خرید آنلاین کتاب های درسی هفتم، فراهم کرده است. خرید کتاب درسی هفتم

معرفی کتاب‌های درسی هفتم

از پایه هفتم، تعداد کتاب‌ها و جدیت دروس، تغییر می‌کنند در این سال تعداد کتاب‌ها از نُه کتاب به سیزده کتاب رسیده، برای هر درس، دبیری جداگانه درنظر گرفته شده و ارزیابی توصیفی جای خود را به نمرات داده است.  زبان‌های عربی و انگلیسی به دروس اضافه شده، تا دانش‌آموزان با یادگیری زبانی دیگر آشنا شوند؛ همچنین فرهنگ و هنر و تفکر و سبک زندگی برای دختران و پسران به دروس اضافه شده‌اند. به‌طورکلی در این پایه، دانش‌آموزان کتاب‌های زیر را آموزش می‌بینند:

همچنین، در کنار این کتاب‌ها، کتاب‌های دروس ریاضی، علوم، فارسی و نگارش برای دانش‌آموزان مدارس استعداد درخشان و تعلیمات ادیان و اخلاق برای اقلیت‌های مذهبی و ضمیمه پیام‌های آسمانی برای دانش‌آموزان اهل‌سنت نیز تألیف شده‌اند. شما می‌توانید این کتاب‌ها را به‌صورت تک و کلی از سایت کتابانه تهیه نمایید. برای این کار تنها کافی است در این سایت، کتاب موردنظر خود را جستجو کنید. قیمت کتاب های هفتم

خرید کتاب درسی هفتم از کتابانه با تخفیف

در هر زمان از سال تحصیلی، دانش‌آموزان، اولیا و معلمان، می‌توانند کتاب های درسی هفتم را  از سایت کتابانه تهیه کنند. در این روزهای شلوغ و پرمشغله، خرید اینترنتی کتاب های درسی هفتم، می‌تواند این خرید را ساده‌تر نماید. کتابانه می‌تواند در خرید اینترنتی کتاب های درسی هفتم، آن هم با تخفیف ویژه، به شما کمک کرده و کتاب را در کمترین زمان ممکن به دستتان برساند.

قیمت کتاب ‌های درسی هفتم

قیمت خرید آنلاین کتاب های درسی هفتم (همینطور کتاب های کمک درسی هفتم) می‌تواند متنوع باشد. شما می‌توانید پیش از خرید، سری به کتابانه بزنید تا از قیمت این کتاب‌ها مطلع شده و از تخفیف‌هایی که این وب‌سایت ارائه می‌کند بهره‌مند شوید. مطمئناً خرید اینترنتی کتاب های درسی هفتم با تخفیف، می‌تواند برایتان مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل