loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های درسی هشتم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
14 کالا

درباره کتاب های درسی هشتم

کتاب‌های درسی اولین و اصلی‌ترین منبع آموزشی برای هر دانش‌آموز است که در کشور ما نقش مهمی در نظام تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند. طراحی و تدوین کتاب‌های درسی طوری صورت می‌گیرد که دربردارنده‌ی ساده‌ترین راهکارها برای درک مفاهیم اساسی باشد. در این مطلب به معرفی و نحوه‌ی خرید آنلاین کتاب درسی هشتم خواهیم پرداخت. خرید کتاب درسی هشتم

اهمیت کتاب های درسی هشتم

پایه هشتم، دومین پایه دوره متوسطه اول که میزان موفقیت و نمره‌های امتحانی این مقطع تاثیر بسزایی در انتخاب رشته پایه نهم دارد. از این رو دانش‌آموزانی که به سبب تغییر دوره تحصیلی، عملکرد خوبی در پایه هفتم نداشتند و دچار افت تحصیلی شده‌اند، با تلاش بیشتر می‌توانند پایه‌های درسی خود را تقویت کرده و عملکرد بهتری در این پایه داشته باشند. مفاهیم و مطالب کتاب های درسی هشتم رکن اصلی موفقیت ما در امتحانات مدرسه است و نباید هیچ چیز را جایگزین مطالعه‌ی دقیق و موشکافانه‌ی کتاب‌های درسی نماییم. کتاب های پایه هشتم به لحاظ عنوان و تعداد تفاوتی با پایه هفتم ندارند تنها تفاوت آن این است که کتابِ تکمیلی تفکر و سبک زندگی در این پایه، مخصوص دانش‌آموزان پسر و در پایه هفتم مخصوص دانش‌آموزان دختر نگاشته شده است.

تعداد کتاب های هشتم

آموزش‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان پایه تحصیلی هشتم و درکل مقطع متوسطه اول باید طوری باشند که علاوه بر تکمیل دروس و آموزش‌های دوره ی ابتدایی، پیش زمینه‌ای برای ورود به مقطع متوسطه دوم و راهنمای انتخاب رشته‌ی دانش‌آموز باشد، لذا، تعداد و حجم کتاب های درسی هشتم، نسبت به دوره‌های قبل بیشتر و متنوع‌تر است. هرچند دانش‌آموزان پایه هشتم  ممکن است در سال اول به قدر کافی با فضای دوره متوسطه و محتوای آموزشی آن آشنا شده‌ باشند اما باید به برنامه‌ریزی برای مطالعه‌ی منظم و اصولی کتاب‌های درسی هشتم توجه خاصی داشته باشند. کتاب های درسی هشتم محتوای نسبتا تخصصی‌تری نسبت به مقطع هفتم دارند. کتاب ‌های درسی هشتم شامل موارد زیر است:

لیست کتاب های هشتم

خرید کتاب درسی هشتم از کتابانه

تهیه‌ی کتاب‌های درسی  پیش از شروع سال تحصیلی یکی از مهم‌ترین اقدامات هر دانش‌آموز است. اما برخی از دانش‌آموزان ممکن است به دلایلی از ثبت نام جا مانده و یا برای آشنایی با محتوا و جزئیات کتاب‌های درسی سال بعد مایل به خرید زودهنگام کتاب های درسی هشتم باشند. هدف شما از خرید کتاب های درسی هشتمم هرچه که باشد ما در کتابانه امکان دسترسی سریع و آسان به کلیه‌ی کتاب‌های این مقطع را برای شما فراهم ساخته‌ایم.

راهنمای خرید کتاب هشتم

برای مشاهده و خرید کتاب درسی هشتم و یا انواع کتاب کمک درسی هشتم، می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به پک کامل کتاب ‌های درسی هشتم، از تخفیفات و سایر خدمات بی‌نظیر ما  بهره‌مند گردید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب درسی هشتم دبستان از کتابانه

 اگر مایل به خرید آسان هر یک از کتاب‌های درسی هشتم با بهترین شرایط هستید به کتابانه مراجعه نمایید. با مراجعه به کتابانه و مشاهده لیست کتاب درسی هشتم در این فروشگاه متوجه قیمت‌های مناسب این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل