loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های درسی نهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
14 کالا

درباره‌ی کتاب درسی نهم

مقطع نهم، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره‌های تحصیلی به شمار می‌رود؛ زیرا دانش‌آموزان با تکیه بر میانگین نتایج و نمرات دروس این پایه، می‌توانند رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و مسیر و آینده‌ی تحصیلی و شغلی خویش را تعیین کنند. در نتیجه، این نوجوانان، جهت کسب نمرات موردنیاز خود، باید کتاب های درسی نهم را تهیه نموده و آن‌ها را با دقت فراوانی مطالعه نمایند. قابل ذکر می‌باشد که کلیه‌ی کتاب ‌های درسی نهم، توسط جمعی از نویسندگان شناخته شده و برجسته‌ی وزارت آموزش و پرورش، مورد نگارش قرار گرفته و دربرگیرنده‌ی تمامی اطلاعات مورد نیاز مخاطب خویش هستند. خرید کتاب درسی نهم

عناوین کتاب های درسی نهم

کتاب های درسی پایه‌ی نهم از سیزده جلد تشکیل می‌شود که تحت عناوین زیر می‌باشند:

  1. کتاب ریاضی نهم
  2. کتاب درسی فارسی نهم
  3. کتاب علوم تجربی نهم
  4. کتاب عربی نهم
  5. کتاب انگلیسی نهم
  6. کتاب مطالعات اجتماعی نهم (مدنی – تاریخ – جغرافیا)
  7. کتاب فرهنگ و هنر نهم
  8.  کتاب کار انگلیسی نهم
  9. کتاب آمادگی دفاعی کار و فناوری نهم
  10. کتاب آموزش قرآن نهم
  11. کتاب پیا‌م‌های آسمان نهم
  12. کتاب نگارش نهم

قیمت کتاب های نهم ذکر این نکته ضروری است که وزارت آموزش و پرورش کشور، جهت آموزش مسائل دینی به دانش‌آموزان پیرو اهل سنت و نیز اقلیت‌های مذهبی، به ترتیب کتاب‌های ویژه‌ای با نام‌های "ضمیمه پیام‌های آسمان" و "تعلیمات ادیان الهی و اخلاق" را ارائه کرده است؛ علاوه بر این موارد، دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان نیز متناسب با شرایط آموزشی و تحصیلی خویش، برای فراگیری دروس فارسی و نگارش، ریاضی و علوم تجربی، از کتاب‌هایی مخصوص و متفاوت از سایر دانش‌آموزان مدارس عادی، بهره می‌برند.

قیمت کتاب های درسی نهم

قیمت انواع کتاب درسی نهم در سایت کتابانه قابل مشاهده است. شما می‌توانید با جستجوی عنوان کتاب مورد نظرتان در سایت کتابانه، از قیمت و سایر مشخصات آن مطلع شوید.

خرید کتاب درسی نهم از کتابانه

دانش‌آموزان و والدین، به طور معمول، کتاب های درسی پایه‌ی نهم را در همان ابتدای سال تحصیلی، و با کمک مسئولان مدرسه‌ی خود، تهیه می‌نمایند. علی‌رغم برقراری این شرایط ویژه، ممکن است که برخی از دانش‌آموزان، بنا به دلایلی مختلف، از تهیه‌ی به موقع کتاب های درسی نهم جا مانده و یا در اواسط سال تحصیلی، تعدادی از آن‌ها را به علت پارگی، مفقودی و ... از دست بدهند. بنابراین باید از روش هایس دیگری برای خرید کتاب درسی نهم اقدام کنند. در فروشگاه کتابانه، امکان خرید کتاب درسی و یا کتاب های کمک درسی نهم برای شما عمراهان گرامی فراهم است.

راهنمای خرید کتاب های پایه نهم

فروشگاه کتابانه، با در نظر گرفتن چنین مواردی، جهت رفاه حال مشتریان خویش، به تامین و فروش کتاب های درسی نهم می‌پردازد. در نتیجه، شما عزیزان می‌توانید تمامی کتاب‌ها و یا هر یک از آثار مورد نظر خود را، به صورت حضوری و یا آنلاین از موسسه‌ی کتابانه خریداری نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل