loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
10 کالا

خرید کتاب درسی ششم؛ فرصتی که قوت قلبِ جاماندگان است!

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید، هرساله دانش‌آموزان بسیاری از مرحله ثبت نام کتاب درسی ششم ابتدایی جا می‌مانند یا اواسط سال تحصیلی به هردلیل، کتاب بخت‌برگشته را گم می‌کنند! این دانش‌آموزان معمولا به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول که مضطرب و نگران در جست‌وجوی کتاب درسی ششم دبستان کفش پولادین به پا کرده و از کوچک و بزرگ و همسایه و فامیل سراغ می‌گیرند! دسته دومِ این دانش‌آموزان، ظاهرا از تبعات نداشتن کتاب درسی بدشان نمی‌آید اما زهی خیال باطل! با ترفندهای کتابفروشی اینترنتی کتابانه، هیچ یک از این دو گروه بدون کتاب نمی‌مانند. در مقاله امروز کتابانه، مژده امکان خرید انواع کتاب درسی ششم دبستان را به دانش‌آموزان، والدین و معلمان این پایه تحصیلی خواهیم داد؛ اتفاقی که به رغم جاماندن از فرایند ثبت نام کتاب درسی ششم ابتدایی ممکن شده است و یقینا قوت قلبی برای ششم ابتدایی‌های جامانده از کتاب است! خرید کتاب درسی ششم دبستان

معرفی کتاب درسی ششم در یک کلام!

اگرچه که برای پایه ششمی‌ها به طور کلی خرید کتاب درسی ششم دبستان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و نبود هر کدام از آن‌ها یک مشکل بزرگ است، کتاب فارسی ششم و کتاب ریاضی ششم از جمله کتاب‌هایی هستند که نبودشان قطعا دردسرساز خواهد بود. تصورش را بکنید! یک عدد کلاس پنجمی از فضای دروس ابتدایی با چهارچوب مشخص و آسان‌تر، به ناگهان با دریایی از مطالب جدید در کلاس ششم رو‌به‌رو خواهد شد! حالا یا باید هرچه سریع‌تر کتاب‌ها را تهیه کنند و موج سواری یاد بگیرد، یا در بحبوحه این دریای کمی ترسناک، سرگردان خواهد شد. بنابراین اگر ناغافل از فرایند ثبت‌نام جاماندید، نگران نباشید؛ کتابانه ساحل امنی است که آغوشش همیشه به روی جامانده‌ها باز است! کافی است از لیست موجود در سایت، کتاب‌هایی را که به هر دلیلِ قابل قبول یا غیرقابل قبولی نتوانسته‌اید تهیه کنید، انتخاب نموده و با چند کلیک سفارش دهید! قیمت کتاب درسی ششم

روش‌های خرید کتاب های درسی ششم

یکی از مزایای خرید کتاب درسی ششم دبستان به صورت غیرحضوری، فرصت انتخاب روش تهیه کتاب‌ها است. در ادامه مقاله به بررسی روش‌های خرید در وقت اضافه! خواهیم پرداخت:

خرید کتاب درسی ششم دبستان (تک‌جلد)

یکی از مواردی که معمولا در اواسط سال تحصیلی گریبان‌گیر والدین خواهد شد، مسئله قرض دادن کتاب، گم کردن یا متوسل شدن به بهانه‌های دیگر جهت سربه‌نیست کردن آن‌ها توسط کلاس ششمی‌های عزیز است! در این صورت گزینه خرید کتاب درسی ششم دبستان به صورت تک جلد، کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ در این روش شما محکوم به سفارش کلیه کتاب‌های پایه ششم نیستید و صرفا جهت خرید کتاب خاصی که در نظر دارید، اقدام خواهید کرد.

خرید کتاب درسی ششم دبستان (پکیج)

همان‌طور که در جریان هستید، ثبت نام کتاب درسی ششم ابتدایی فرایندی در بازه زمانی کاملا مشخص است؛ در نتیجه قرار نیست سامانه توزیع کتب درسی برای دانش‌آموزان منتظر بماند! در روش خرید کتاب‌های درسی به صورت پکیج، مجموعه کتاب‌های هر پایه تحصیلی با قیمت مناسب ارائه می‌شود که فرصت خوبی برای جاماندگان از ثبت‌نام اولیه کتاب‌ها خواهد بود. خرید کتاب درسی ششم

خرید کتاب های درسی ششم از وبسایت کتابانه

خرید کتاب درسی به صورت مجموعه‌ای یا تک‌جلد مانند کتاب فارسی ششم، کتاب ریاضی ششم و سایر کتاب‌های پراهمیت این مقطع، می‌تواند اضطراب دانش‌آموز و والدین آن‌هارا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش دهد؛ این کاهش اضطراب همانا و عقب نیفتادن از روند یادگیری در کلاس درس همانا! به همین دلیل توصیه اکید کارشناسان کتابانه به جاماندگان عزیز، تهیه کتاب درسی ششم دبستان در اولین فرصت است. برای خرید هر کدام از کتاب های درسی مورد نیازتان در پایه ششم، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

لازم به ذرکر است در کتابانه امکان خرید کتاب های کمک درسی ششم ابتدایی نیز با تخفیف های ویژه، برای شما دوستان گرامی فراهم شده است.

قیمت کتاب های درسی ششم

جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی ششم ابتدایی به خوبی می‌دانند که اتمام فرصت تهیه کتاب‌ها از سامانه مربوطه، بدون شک چالش‌برانگیز است. چراکه کتابفروشی‌های مختلف، چهارچوب سامانه را ندارند و تاحدودی سیاست قیمت‌گذاری خاص خودشان را اعمال می‌کنند. در این میان، کیفیت کتاب‌هایی که قرار است یک سال در دست دانش‌آموز باشد هم موضوع کم‌ اهمیتی نیست؛ در همین راستا بهتر است در جست‌وجوی کتابفروشی‌هایی باشید که سابقه درخشانی در ارائه کتاب با تخفیف‌های هیجان‌انگیز دارند؛ وبسایت کتابانه یکی از همان کتابفروشی‌ها است؛ پیش از خرید کتاب درسی ششم دبستان تخفیف‌های روزانه سایت را چک کنید؛ کسی چه می‌داند؟! شاید قرعه آن روز به نام کتاب مدنظر شما بیفتد!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل