loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های تاریخ کنکور

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
19 کالا

کنکور سراسری یکی از چالش‌انگیزترین بخش‌های دوران تحصیل هر دانش‌آموزی است و موفقیت و کسب رتبه برتر در این رقابت فشرده، مستلزم برنامه‌ریزی، مطالعه‌ی دقیق کتاب‌های درسی و سپس استفاده از منابع کمک‌آموزشی مفید برای تقویت آموخته‌ها و افزایش مهرات تست‌زنی است. درس تاریخ یکی از دروس اختصاصی و پرحجم کنکور انسانی است که استفاده از منابع کمک کنکوری مناسب می‌تواند در افزایش تسلط و کسب درصد بالا از آن بسیار مؤثر باشد. در این مبحث قصد داریم به بررسی اهمیت درس تاریخ در کنکور سراسری رشته‌ی انسانی و معرفی و نحوه‌ی خرید منابع تاریخ کنکور بپردازیم.

مزایای خرید اینترنتی کتاب تاریخ کنکور از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه در عرضه فروش انواع کتاب، همواره سعی در فراهم نمودن امکان دسترسی سریع و آسان تمامی دانش‌آموزان و  داوطلبان کنکور کشور به انواع کتاب‌های کمک‌آموزشی و کمک‌کنکوری نموده است. ما با ارزیابی کیفیت هر کتاب و همکاری با ناشران بزرگ، می‌کوشیم منابع ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه دهیم. برای مشاهده و خرید کتاب تاریخ کنکور می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن بهره‌مندی از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر، کتاب‌های موردنظرتان را در سریع‌ترین زمان و با بهترین بسته‌بندی، در مکان دلخواه تحویل بگیرید.

اهمیت درس تاریخ در کنکور انسانی

درس تاریخ یکی از دروس پرحجم رشته انسانی است که 15 سؤال از سوالات کنکور سراسری علوم انسانی را به خود اختصاص داده است. این 15 سؤال از کتاب‌های تاریخ پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم علوم انسانی طرح می‌شود. از این رو داوطلب با 3 کتاب پرحجم و مملو از اطلاعات روبرو ست که باید به‌خوبی در ذهنش جای بگیرد. درس تاریخ با وجود حجم زیاد، یکی از دروس آسان کنکور انسانی است که داوطلب با کمی دقت و برنامه‌ریزی به‌راحتی می‌تواند از پس سؤالات آن برآید و امتیاز آن را به درصد و تراز نهایی کنکور خود اضافه نماید. از طرف دیگر حجم بالای این درس و ضریب پایین آن در برخی از زیرگروه‌ها باعث شده که بسیاری از داوطلبان از مطالعه‌ی دقیق آن صرف‌نظر کنند، بنابراین داوطلبان با پاسخ به سؤالات آن می‌توانند از این دسته از داوطلبان جلوتر باشند. ضریب درس تاریخ برای زیرگروه‌های مختلف رشته انسانی متفاوت است و بیشترین ضریب آن 3 و متعلق به زیرگروه 4 انسانی، یعنی رشته‌هایی نظیر تاریخ، زبان‌شناسی، باستان‌شناسی و علوم سیاسی است.

انواع کتاب های تاریخ برای کنکور سراسری

شرکت در کنکور سراسری مستلزم برنامه‌ریزی و مطالعه مستمر در یک بازه زمانی نسبتا طولانی است. منابع کمک‌آموزشی مورداستفاده در هر بخش می‌تواند متفاوت باشد و هر داوطلب بر اساس نیاز و زمان خود و نوع محتوا و کاربرد منبع کمک‌آموزشی، می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد. برای راهنمایی داوطلبان عزیز در امر خرید منابع تاریخ کنکور ، در زیر به برخی از انواع کتاب های کنکور تاریخ اشاره خواهیم کرد.

  • کتاب تست تاریخ کنکور

کتاب های تست تاریخ کنکور منبعی از انواع سؤالات تستی تالیفی و کنکوری طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ‌نامه تشریحی هستند که با هدف آشنایی داوطلبان با نوع سؤالات کنکور سراسری، محک آموخته‌ها و افزایش مهارت تست‌زنی   به تالیف رسیده‌اند. تمرکز اصلی این کتاب‌ها بر تست است و اغلب درس‌نامه‌های مختصری دارند.

  • کتاب جمع بندی تاریخ

کتاب های جمع بندی تاریخ کنکور به منظور مرور و جمع‌بندی مباحث درس تاریخ، آشنایی با سؤالات کنکوری و رفع نواقص در روزهای آخر باقی‌مانده تا کنکور سراسری به تالیف رسیده‌اند. درس‌نامه‌های این کتاب‌ها اغلب جامع و مختصر هستند که بیشتر به  ذکر نکات مهم و کاربردی کنکور می‌پردازند.

راهنمای خرید کتاب های تاریخ کنکور انسانی از کتابانه

چنانچه در انتخاب و خرید منابع تاریخ کنکور دچار تردید هستید. به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده‌ی لیست کتاب های تاریخ کنکور انسانی و مقایسه این کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع بی‌نظیر و قیمت‌های مناسب این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت خرید آسان کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

ساختار کتاب های کنکور تاریخ

کتاب های کنکور تاریخ نیز همچون سایرکتاب‌های کنکوری متشکل از درس‌نامه ها و تست‌های متنوع می باشند. ساختار این کتاب‌ها براساس مباحث به دو نوع کتاب‌های جامع و پایه به پایه دسته‌بندی می‌شود. کتاب‌های جامع شامل کلیه‌ی مباحث کتاب‌های تاریخ سه سال متوسطه و سؤالات آن هستند که با هدف ارائه‌ی یک منبع منسجم و کلی از درس تاریخ به داوطلبان به تالیف رسیده‌اند. در حقیقت کتاب های جامع بیشتر مناسب داوطلبانی هستند که تسلط کاملی بر مباحث دارند و به دنبال منبعی برای مرور و جمع‌بندی مباحث، آشنایی با سؤالات و افزایش مهارت تست‌زنی هستند. کتاب‌های پایه به پایه درس تاریخ کنکور شامل مباحث کتاب های تاریخ دهم و یازدهم و یا  کتاب‌های تاریخ سه سال متوسطه به‌صورت مجزا هستند. درس‌نامه‌های این کتاب‌ها نسبت به کتاب‌های جامع تا حدودی مفصل‌تر است و بیشتر برای آموزش پایه‌ای و گام به گام مباحث و رفع اشکال مورد‌استفاده قرار می‌گیرند.

سطح بندی کتاب های تاریخ کنکور

یکی از فاکتورهای مؤثر در افزایش بازده و کسب نتیجه بهتر از کنکور،انتخاب منابع درسی متناسب با میزان تسلط و زمان مطالعه‌ی داوطلب است. تاریخ درسی متن‌محور است که با کمی برمامه‌ریزی و مطالعه دقیق مباحث آن می‌توان به بسیاری از سؤالات آن پاسخ داد. در حقیقت سطح‌بندی کتاب های کنکور درس تاریخ بیشتر براساس سطح تست‌ها‌ی آن صورت می‌گیرد. با توجه به این مسئله، داوطلبانی که به دنبال یک منبع کمک‌آموزشی با تست‌های قوی و سطح بالا هستند که تمامی مباحث و تصاویر کتاب‌های تاریخ را پوشش دهند، می‌توانند از کتاب‌های جامع تاریخ انتشارت مشاوران، انتشارات خیلی سبز و انتشارات مهروماه استفاده نمایند.

ناشران برتر برای درس تاریخ کنکور

درس تاریخ جزء دروس حفظی است که حفظ سرسری و سطحی آن نمی‌تواند پاسخ‌گوی کنکور باشد. برخی از ناشران برتر کتاب‌های کمک‌آموزشی و کمک‌کنکوری اقدام به انتشار کتاب‌هایی نموده‌اند که با داشتن روش‌ها و تکنیک‌های مناسب و تست‌های تالیفی و کنکوری متنوع و استاندارد می‌توانند به درک و تثبیت بهتر مباحث در ذهن داوطلبان کمک کنند. از ناشران برتر کتاب های تاریخ کنکور انسانی، برطبق نظرات کارشناسان و داوطلبان موفق، می‌توان به انتشارت مشاوران، انتشارات خیلی سبز و انتشارات مهروماه اشاره کرد. این کتاب‌ها با داشتن درس‌نامه‌های کاربردی منظم و تست‌های تالیفی و کنکوری متنوع  براساس مهم‌ترین و رایج‌ترین رویکردهای طراحان کنکور، منابع جامعی برای داوطلبان کنکور انسانی بشمار می‌روند.

خرید کتاب‌ های تاریخ کنکور از کتابانه

بهترین کتاب های کنکوری در درس تاریخ، باید پوشش کاملی بر روی موضوعات کتاب درسی داشته باشد و تمامی نکات بایسته و شایسته را بیان کرده باشد. اما اینکه کتاب را درست انتخاب کنید و دقیقاً همان چیزی باشد که می‌خواهید، موردی است که با گرفتن مشاوره و یا دانستن اطلاعات کافی از درون کتاب به دست می‌آورید. سایت کتابانه، می‌تواند این مشاوره را به شما بدهد که کتاب درستی را انتخاب کنید و هزینه اضافی صرف یافتن کتاب مد نظرتان نکنید. فقط کافی است از ما کمک بخواهید.

قیمت کتاب‌ های تاریخ کنکور

کتاب تاریخ کنکور، به دلیل اینکه کتابی با مطالب خواندنی و در برگیرنده نکات تاریخ سه سال تحصیلی است، می‌تواند حجیم و بزرگ باشد، از این‌ رو، می‌تواند هزینه زیادی را بر داوطلبان تحمیل کند؛ پس انتخاب هوشمندانه محل خرید کتاب، می‌تواند از قیمت کتاب‌ های کنکور انسانی در درس تاریخ کم کند. از فروشگاه آنلاین کتابانه برای خرید اینترنتی کتاب‌ های کنکور انسانی کمک بگیرید و انتخابی درست و با قیمت مناسب داشته باشید. خرید کتاب کنکور انسانی با تخفیف یکی از امتیازهای مثبتی است که شما می‌توانید با خرید از سایت کتابانه از آن بهره‌مند شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل