loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
233 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های بالای 12 سال (گروه سنی د)

گروه سنی د به رده سنی نوجوانان محدوده 12 تا 15 سال گفته می‌شود. در واقع نوجوانان محصل در دوره متوسطه اول را می‌توان در این محدوده قرار داد. مطمئناً دوره نوجوانی اهمیت فراوانی در رشد، پرورش و شکوفایی استعداد دارد. در نتیجه، کتاب های بالای 12 سال گروه سنی د، در صورتی که آگاهانه و هدفمند انتخاب شوند، می‌تواند به شکوفایی نوجوانان و پرورش نکات و آموزه‌های مناسب در آن‌ها کمک شایانی نماید. امروزه ناشرین فراوانی در راستای تولید و نشر آثار مختلف همچون انواع رمان و کتاب های مناسب برای گروه سنی د فعالیت دارند که تنوع و گستردگی خوبی نیز برای سلایق مختلف فراهم کرده‌است. در این بخش قصد داریم به معرفی اجمالی و اهمیت کتاب های گروه سنی د بپردازیم. خرید کتاب های بالای 12 سال (گروه سنی د)

اهمیت کتاب های بالای 12 سال، مناسب برای گروه سنی د

کتاب های بالای 12 سال گروه سنی د از جهت قرارگیری نوجوانان در سنین بلوغ و یادگیری، اهمیت دوچندانی دارد. در واقع نوجوانان در این سن که کمی خود را مستقل می‌بینند و به دنبال عادت‌های خاص و منحصربه فرد می‌گردند، چه انتخابی بهتر از کتاب خواهندداشت؟! لذا کتاب های مناسب برای گروه سنی د در صورت انتخاب درست می‌تواند به عنوان دوست و رفیقی صمیمی برایشان محسوب شود. البته در این انتخاب باید دقت لازم را به خرج داد و سعی کرد آثاری را برگزید که دارای ویژگی‌هایی نظیر آموزنده بودن، بالابردن اطلاعات عمومی، جذابیت و کشش خواندن مطالب باشد. در نتیجه، انتخاب درست کتاب های بالای 12 سال گروه سنی د می‌تواند سبب لذت بردن نوجوانان و پیوند بیشتر آن‌ها با کتاب گردد.

ویژگی کتاب های بالای 12 سال، مناسب برای گروه سنی د

گروه سنی ج نیز شامل کودکانی است که در سال‌های میانی و پایانی دبستان هستند. وجه اشتراک مهم آن‌ها توانایی خواندن و نوشتن است. کودکان بالای 9 سال یا همان گروه سنی ج که به تازگی خواندن و نوشتن را به خوبی فرا گرفته‌اند، رغبت و علاقه فراوانی به خواندن و یادگیری دارند. لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد و کتاب‌های مناسبی را برای آن‌ها انتخاب کرد. آموزش درست کودکان، تشویق به کار تیمی و گروهی، تقویت اعتمادبه نفس و پرورش قوه تخیل از مهمترین ویژگی‌های کتاب‌های بالای 9 سال مناسب برای گروه سنی ج است. مواردی که هنگام تهیه و خرید کتاب باید به آن‌ها توجه داشت.

خرید اینترنتی کتاب های بالای 12 سال، مناسب گروه سنی د

همان‌گونه که بیان شد، کتاب های بالای 12 سال گروه سنی د از اهمیت فراوانی در رشد و پرورش نوجوانان برخوردار است. خرید اینترنتی نیز یکی از بهترین راهکارها برای تهیه کتاب های مناسب برای گروه سنی د است. این امر امکان دسترسی به انواع مختلف کتاب و همچنین تهیه آن در سراسر کشور را بدون محدودیت مکانی فراهم می‌کند. در همین راستا، فروشگاه اینترنتی کتابانه، به‌عنوان مرجع تخصصی معرفی، تهیه و توزیع انواع کتاب تخصصی و عمومی، به ارائه انواع کتاب‌های گروه سنی د پرداخته‌است. فراهم کردن طیف وسیعی از کتاب‌های کودک و نوجوان نظیر رمان کودک و نوجوان، کتاب شعر کودک، کتاب شعر نوجوان و سایر کتاب ها در زمینه‌های مختلف و همچنین درنظرگیری قیمتی مناسب و ارسال به نقاط مختلف کشور، از جمله خدمات کتابانه جهت جلب رضایت شما مخاطبان ارجمند به‌شمار می‌رود.

قیمت کتاب های بالای 12 سال، مناسب گروه سنی د

قیمت کتاب های بالای 12 سال گروه سنی د به عوامل مختلفی همچون نوع و زمینه کتاب و خدمات ناشر مانند نوع چاپ و جنس صفحات بستگی دارد. حذف واسطه‌ها و کم کردن فاصله بین ناشر و مصرف‌کننده می‌تواند قیمت کتاب‌ها را مقرون به‌صرفه‌تر از همیشه نماید. علاوه بر این موضوع، تخفیف‌های دوره‌ای و ویژه نیز امکان خرید اقتصادی و ارزان کتاب های مناسب برای گروه سنی د را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. موضوعی که در فروشگاه اینترنتی کتابانه توجه ویژه‌ای به آن شده‌است. لذا کاهش هزینه‌های خرید، کم کردن فاصله‌ و امکان دسترسی و تهیه آسان کتاب برای همه علاقه‌مندان از دیگر خدماتی است که کتابانه در دستور کار خود قرار داده‌است. همچنین کارشناسان و مشاوران مجموعه نیز آماده ارائه مشاوره و پیگیری ثبت سفارشات شما عزیزان هستند.


سؤالات متداول:

چرا باید کتاب‌های مناسب گروه سنی د تهیه کنیم؟ گروه سنی د، یعنی محدوده سنی 12 تا 15 سال برهه زمانی مهمی محسوب می‌شود و تهیه کتاب مناسب،  در یادگیری، پرورش و پیوند نوجوانان با کتاب، نقش ویژه‌ای ایفا می‌نماید. کتاب‌های گروه سنی د باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ نوجوانان به دنبال جذابیت و یادگیری هستند. پس کتاب‌های مناسب سنین بالای 12 سال باید دارای جاذبه‌های فراوان، آموزنده‌بودن و شامل نکات مفید و مؤثر باشد. بهترین کتاب‌های گروه سنی د کدام است؟ کتاب‌های این حوزه بسیار گسترده و متنوع است. از انواع رمان و داستان گرفته تا انواع دایره‌المعارف و کتاب‌های آموزشی خاص و جذاب همچون دانشنامه‌ها. چه راهکاری برای تهیه کتاب‌های سنین بالای 12 سال وجود دارد؟ با توجه به تنوع و گستردگی فراوان کتاب‌های گروه سنی د، خرید اینترنتی به دلیل بررسی و دسترسی بهتر و امکان خرید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر، راهکار مناسبی خواهدبود.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل