loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
237 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب مهارت های اجتماعی کودک و نوجوان

دوران کودکی مهم‌ترین زمان شکل‌گیری شخصیت و یادگیری بسیاری از مهارت‌ها در انسان است. طبق نظر کارشناسان بسیاری از ناهنجاری‌های رفتاری ما انسان‌ها، ریشه در دوران کودکی دارد. بی‌توجهی به هر یک از جنبه‌های رشد و پرورش کودک و نوجوان اعم از مهارت‌های فردی و اجتماعی می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری در شخصیت و سطح توانایی آن‌ها در آینده داشته باشد. اگر آینده‌ی‌ فرزندانتان برایتان اهمیت دارد با ما همراه باشید تا با هم با کتاب های مهارت‌های فردی کودک و نوجوان و نحوه‌ی خرید کتاب مهارت های فردی کودک و نوجوان آشنا شویم. خرید کتاب های مهارت اجتماعی کودک و نوجوان

نقش کتاب‌های مهارت های فردی بر نحوه ی تربیت کودکان

همانطور که اشاره شد، آموزش و گسترش مهارت‌های فردی باید از دوران کودکی و نوجوانی آغاز شود. کتاب مهارت های فردی کودک و نوجوان اگر معتبر و جامع باشد، یکی از بهترین و در دسترس‌ترین منابع برای توسعه مهارت‌های فردی در کودکان است. از آنجا که مطالعه‌ی کتاب بهترین روش پردازش اطلاعات، تثبیت آن‌ها در مغز و افزایش توان یادگیری است، مطالعه‌ی کتاب مهارت های فردی باعث نهادینه شدن این مهارت‌ها در ذهن کودکان می‌شود.

تربیت نوجوانان از طریق کتاب های مهارت فردی

شاید تا به حال برایتان پیش آمده که از یک نوجوان سؤالی بپرسید و او چشمانش را برگرداند و زیر لب پاسخ نامفهومی را زمزمه کند. شاید این کار موجب عصبانیت شما بشود اما به احتمال زیاد آن نوجواناز قبل مهارت‌های فردی لازم را نیاموخته باشد. برخلاف مهارت‌هایی همچون ریاضی، روخوانی، علوم و مطالعات اجتماعی، مهارت‌های فردی معمولاً در هیچ مدرسه‌ای آموزش داده نمی‌شوند. مهارت‌های فردی حول محور ارتباط با خود، ارتباط با دیگران و نظم و انضباط می‌چرخند و یادگیری هریک از آن‌ها در دوران کودکی و نوجوانی، می‌تواند از بسیاری از مشکلات آینده جلوگیری کند. کتاب های مهارت های فردی کودک و نوجوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای آموزش مهارت‌های فردی به نوجوانان و تثبیت آن در ذهن آن‌ها هستند.

اثرات کتاب های مهارت فردی و اجتماعی بر محیط خانه

پرورش مهارت‌های فردی و اجتماعی، بخش مهمی از مراحل رشد و تکامل کودک است. این مهارت‌ها بر تمام مراحل زندگی اجتماعی تاثیر می‌گذارد. در عصر دیجیتال که برقراری روابط مجازی بین افراد به‌طور فزاینده‌ای رو به گسترش است و کودکان و نوجوانان زیادی در این محیط پر سرعت رشد می‌کنند‌، لزوم یادگیری روش‌های صحیح تعاملات اجتماعی و مهارت‌های فردی در سنین پایین روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مطالعه‌ی کتاب های مهارت های فردی کودک و نوجوان می‌تواند در ارتقا این مهارت‌ها در محیط خانه بسیار مؤثر باشد.

انواع مهارت های تربیتی کودک و نوجوان

آموزش مهارت‌های تربیتی، جزء مسائل اساسی مراحل رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان و حضور موفق و فعال آنان در اجتماع است. پایه و اساس مهارت‌های تربیتی در اولین سال‌های زندگی کودک شکل می‌گیرد و در نهایت رابطه‌ی مستقیمی با موفقیت بیشتر او در آینده دارد. لازم است که هر پدر و مادری با مهم‌ترین مهارت‌های تربیتی مورد نیاز کودکان آشنا باشد و آموزش آن‌ها را به طریقی در برنامه روزانه‌‌ی خود بگنجاند. از مهم‌ترین مهارت‌های تربیتی کودک و نوجوان می‌توان به مهارت‌های تمرکز و خودکنترلی، دگراندیشی، برقراری ارتباطات، تفکر انتقادی، پذیرش چالش‌ها، حل مسئله و خودهدایتگری اشاره کرد.

راهکارهای کتاب های مهارت اجتماعی برای جذب کودکان و نوجوانان

متاسفانه جذابیت‌های زندگی دیجیتالی و رسانه‌‌‌های اجتماعی، رقبای سرسختی برای مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان هستند. این مسئله لزوم استفاده از روش‌‌های خلاقانه برای جذب کودکان و نوجوانان به مطالعه را دو چندان می‌کند. همانطور که اشاره شد کتاب های مهارت های فردی کودک و نوجوان ابزارهای بسیار مناسب برای افزایش مهارت‌های فردی در کودکان و نوجوانان هستند. جذب این مخاطبین کوچک به این کتاب‌ها، مستلزم استفاده از راهکارهایی همچون توجه به سن و علاقه‌‌ی کودک، تازگی محتوای کتاب، عنوان جذاب کتاب، ایجاد حس تخیل و هیجان در آن‌ها و نیز استفاده از زبان طنز، زبان عامیانه، کاریکاتور و تصاویر سرگرم‌کننده و جذاب در این نوع کتاب‌ها است.

خرید اینترنتی کتاب های مهارت های اجتماعی کودک و نوجوان از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح و باسابقه‌ی کشور در‌ حوزه فروش انواع کتاب کودک و نوجوان و سایر کتاب ها، امکان دسترسی سریع و آسان تمامی علاقه‌مندان کتاب به انواع کتاب‌ها را در جای جای ایران فراهم نموده است. ما از قبل کیفیت هر کتاب را مورد ارزیابی قرار داده و می‌کوشیم گنجینه‌های بی‌نظیری را به مخاطبان خود ارائه دهیم. برای مشاهده و خرید کتاب مهارت های اجتماعی کودک و نوجوان می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید، کتاب‌های موردنظرتان را به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید و در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب مهارت فردی کودک و نوجوان

بهترین و باصرفه‌ترین کتاب های طنز کودک و نوجوان را از ما بخواهید. فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی لیست کتاب های مهارت اجتماعی کودک و نوجوان با نازل‌ترین قیمت می‌باشد. با بررسی رنج قیمت کتاب های مهارت های اجتماعی و فردی کودک و نوجوان در  کتابانه و مقایسه قیمت این کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع کتاب‌ها و قیمت‌های مناسب و باصرفه آن‌ها خواهید شد. با خرید از کتابانه می‌توانید از مزیت خرید کتاب مهارت فردی نوجوان  و کودک با تخفیف نیز بهره‌مند گردید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل