loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
140 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

امروزه تبلیغات و بازاریابی یکی از مهمترین موضوعات در زمینه‌های کاری محسوب می‌شود. کتاب های بازاریابی نیز یکی از بهترین ابزارها برای آشنایی با زیر و بم‌های این حوزه به شمار می‌رود. بازاریابی و تبلیغات از جمله موضوعاتی است که به تجربه و البته مهارت فراوان نیاز دارد. در همین راستا مطالعه بهترین کتاب های بازاریابی و تبلیغات به دلیل داشتن تجربیات و نکات آموزنده فراوان می‌تواند راهنمای بسیار خوبی باشد. خرید کتاب های بازاریابی و تبلیغات

درباره‌ی کتاب های بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی فعالیت‌هایی را شامل می‌شود که مخاطبان را برای انتخاب خدمات و یا خرید محصولات تشویق و ترغیب می‌نماید. در نتیجه دارای نکات کلیدی و تکنیک‌های فراوانی است که می‌توان آن‌ها را فراگرفت. بدون شک کتب نگارش شده در این زمینه به‌واسطه داشتن مجموعه‌ای از این تکنیک‌ها می‌تواند کمک شایانی به علاقه‌مندان این حوزه نماید. در همین راستا، در این مطلب قصد داریم، مهمترین انواع کتاب‌ های تبلیغات و بازاریابی را به شما مخاطبان ارجمند معرفی نماییم. پس با کتابانه همراه باشید.

انواع کتاب های بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات، رشته‌ای با دامنه وسیع و گسترده است. در واقع تبلیغات موضوع ساده‌ای نیست که بتوان آن را محدود به چند رشته خاص نمود. بلکه ظرافت‌های خاص و بعضاً پیچیده‌ای دارد. در همین راستا و با توجه به توسعه بازار، تقسیم‌بندی‌های مختلفی را می‌توان برای این زمینه درنظر گرفت. کتاب های بازاریابی نیز بر همین اساس می‌توانند به انواع مختلفی تقسیم شوند. بدون تردید مطالعه بهترین و پرفروش ترین کتاب های بازاریابی و فروش می‌تواند شما را در زمینه فعالیتتان به‌عنوان مثال بازاریابی شبکه‌ای یا دیجیتال مارکتینگ بیش از پیش یاری برساند. مهمترین انواع کتاب‌ های بازاریابی عبارتند از:

کتاب های اصول بازاریابی

کتاب‌های اصول بازاریابی از جمله کتاب‌های پایه و بنیادی این رشته است. در واقع اساس و پایه کار در هر موضوعی، مهمترین و تأثیرگذارترین بخش از آن است. لذا به هیچ عنوان نباید از اصول و قواعد اصلی غافل شد. در همین راستا کتاب های اصول بازاریابی، منابع اصلی این زمینه بوده و شما را با برجسته‌ترین و مهمترین بخش‌های این حوزه آشنا کرده و به عنوان کتاب‌های مرجع بسیار مورد استفاده هستند.

کتاب های بازاریابی شبکه ای

کتاب های بازاریابی شبکه‌ای از دیگر انواع کتاب‌های حوزه تبلیغات است که باتوجه به ماهیت پیچیده این حوزه، می‌تواند بسیار مفید باشد. بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی به دلیل فروش محصولات بدون واسطه و حتی بدون نیاز به تبلیغات، مزیت‌های خاص و ویژه‌ای دارد. خرید کتاب‌ های بازاریابی و تبلیغات در زمینه بازاریابی شبکه‌ای به دلیل ارائه فنون و تکنیک‌های خاص این حوزه، تأثیر فراوانی در کسب موفقیت در این خصوص دارد.

کتاب های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ از جمله موضوعات روز و اموری است که بسیاری از کسب و کارها با آن در ارتباطند. این به‌روز بودن، لزوم بهره‌گیری از دانش و مهارت‌های این رشته را دوچندان می‌نماید. امروزه کتاب‌های مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ به واسطه کاربرد و استقبال روز افزون، از جمله پر فروش‌ ترین کتاب های بازاریابی و فروش محسوب می‌شود. آثاری که می‌تواند شما را با دنیای دیجیتال مارکتینگ و روش‌های موفقیت در آن آشنا کند.

کتاب های تبلیغات

تبلیغات یکی از تکنیک‌های خاص و از جمله مهارت‌های پرکاربرد در عصر مدرن محسوب می‌شود. تبلیغات محدود به رشته خاصی نبوده و در بسیاری از کسب و کارها و حوزه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. لذا کسب اطلاعات و افزایش مهارت در این خصوص می‌تواند به عنوان فرصتی فوق‌العاده به شمار آید. مطالعه بهترین کتاب های بازاریابی در حوزه تبلیغات یکی از بهترین انتخاب‌ها و راهکارها برای افزایش مهارت در این زمینه است.

خرید اینترنتی کتاب های بازاریابی و تبلیغات از کتابانه

خرید کتاب های بازاریابی و تبلیغات می‌تواند گام بلندی جهت کسب موفقیت در این زمینه باشد. چراکه آموزش به وسیله کتاب، آموزشی عمیق و کاربردی محسوب می‌شود. خرید اینترنتی نیز این امکان را به شما می‌دهد تا مجموعه‌ای از این آثار ارزشمند را در کنار هم بررسی و تهیه نمایید. ضمن آنکه امکان دسترسی کاربران در نقاط کشور نیز فراهم شده است. عدم دغدغه سختی‌های خرید حضوری، موجود بودن یا نبودن کتاب و همچنین قیمت مناسب به دلیل کاهش واسطه‌ها و تخفیفات ویژه نیز خرید اینترنتی کتاب های بازاریابی و تبلیغات را بسیار ایده‌آل کرده است. ما در کتابانه به عنوان مرجع تخصصی معرفی و فروش انواع کتاب، مجموعه‌ای از بهترین و پر فروش‌ ترین کتاب های بازاریابی و فروش را برای شما مخاطبان گردآوری کرده‌ایم. با کاهش فاصله بین ناشر و مصرف‌کننده و همچنین تخفیفات ویژه و دوره‌ای نیز قیمتی مناسب و اقتصادی را برای شما که علاقه‌مند به تهیه و مطالعه کتاب هستید، فراهم کرده‌ایم. مشاوران و کارشناسان کتابانه نیز آماده مشاوره و راهنمایی خرید و همچنین پیگیری ثبت سفارشات شما عزیزان هستند.

قیمت کتاب های بازاریابی و تبلیغات

کتاب های بازاریابی و تبلیغات طیف گسترده‌ای دارد. در نتیجه قیمت این آثار نیز تابع عوامل مختلفی نظیر ناشر، کیفیت چاپ، جنس صفحات، طراحی جلو و گرافیک کتاب می‌باشد. ما در کتابانه سعی کرده‌ایم تا با کاهش واسطه و همچنین درنظرگیری تخفیفات ویژه، قیمت این آثار را تا حد امکان اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه نماییم تا علاقه‌مندان، کمتر دغدغه اقتصادی خرید کتاب داشته باشند. لذا شما کاربران گرامی می‌توانید نسبت به خرید کتاب های بازاریابی و تبلیغات با قیمتی مناسب اقدام نمایید. همچنین می‌توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در بخش نظرات، با ما و سایر کاربران درمیان بگذارید. بدون شک این موضوع در توسعه و راهنمایی ما برای تهیه بهترین کتاب‌ها و همچنین انتخاب و خرید کاربران بسیار مؤثر و کمک‌کننده خواهد بود. منتظر دیدگاه‌های شما هستیم.


سؤالات متداول: آیا مطالعه کتاب های بازاریابی می‌تواند به موفقیت و پیشرفت در این زمینه کمک نماید؟ بازاریابی و تبلیغات دارای تکنیک‌ها و مهارت‌هایی جهت تشویق و ترغیب مخاطبان است. در نتیجه قطعاً کتاب‌های این زمینه به دلیل داشتن نکات و تکنیک‌های مؤثر و متعدد می‌تواند در دستیابی به اهداف بسیار مؤثر باشد. مطالعه کتاب های بازاریابی و تبلیغات در چه زمینه‌ای توصیه می‌شود؟ بازاریابی رشته‌ای گسترده و دائماً در حال توسعه است. با توجه به پیشرفت‌های این حوزه بهتر است بر اساس هدف خود و انواع مختلفی همچون بازاریابی شبکه‌ای، دیجیتال مارکتینگ و یا تبلیغات، کتاب خود را انتخاب و مطالعه نمایید. مناسب‌ترین شیوه برای تهیه انواع کتاب های بازاریابی و تبلیغات چیست؟ مناسب‌ترین روش، شیوه‌ای است که در آن امکان بررسی و خرید بهترین و پرفروش ترین کتاب های بازاریابی و فروش با قیمت مناسب میسر باشد. خرید اینترنتی به دلیل معرفی بیشتر، امکان ارسال به اکثر نقاط کشور و قیمت اقتصادی‌تر، شیوه‌ای بسیار مناسب خواهدبود.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل