loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های آلمانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
71 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از پرچالش‌ترین و درعین‌حال، شیرین‌ترین زبان‌های دنیا است. بهتر است اعتراف کنیم که همه ما با شنیدن لهجه پرصلابت و تحکم کلام آلمانی‌ها، دست‌کم برای لحظه‌هایی دل‌مان می‌خواست این زبان را یاد بگیریم؛ هرچند که  آموختن زبان آلمانی مرد میدان می‌طلبد! کتاب های آموزش زبان آلمانی، به شرط انتخابِ اصولی و آگاهانه زبان‌آموزان، می‌توانند نقش موثری در یادگیری این زبان داشته باشند. مطلب امروز کتابانه در مورد خرید کتاب زبان آلمانی است؛ البته که نه هر کتابی! کتابی که بتواند در سریع‌ترین زمان و با ممارست زبان‌آموز، نتیجه حیرت‌انگیزی را به ارمغان بیاورد. شما هم اگر عاشق زبان‌آموزی هستید و دوست دارید که در این مسیر همراه ما باشید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. خرید کتاب آموزش زبان آلمانی

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

زبان آلمانی پل محکمی برای موفقیت در تحصیلات تکمیلی است؛ این‌روزها افراد زیادی برای ادامه تحصیل، کشور آلمان را ترجیح می‌دهند؛ اصلا مگر می‌شود از جایگاه علمی و شهرت جهانی دانشگاه‌های آلمان گذشت؟! علاوه براین، آمار مهاجران و کاریابان از سراسر جهان به این کشور، آمار قابل‌توجهی است؛ ارائه مدرک زبان آلمانی در بیشترِ مواقع یکی از مهم‌ترین شروط کاریابی است که همین موضوع یادگیری این زبان را توجیه می‌کند. باوجود همه این‌ها، اگر نه مهاجر باشید و نه جویای کار یا تحصیل، بهتر است بدانید که در اروپا نسبت به زبان آلمانی ارادت ویژه‌ای وجود دارد! درحقیقت این زبان هم در کنار زبان‌های انگلیسی و فرانسوی، از زبان‌های رسمی اتحادیه اروپا به‌شمار می‌آید. برای فعالیت در صنعت گردشگری، پژوهش علمی‌فرهنگی مانند ترجمه کتاب، گسترش برند شغلی یا تجاری ایده‌آلتان و حتی ارتباط با گروهی از هدف‌مندترین انسان‌های جهان، بهتر است که هرچه سریع‌تر با زبان آلمانی آشتی کنید!

نقش دستور زبان در یادگیری بهتر زبان آلمانی

دستور زبان یا همان گرامر، مجموعه‌ای از قوانین است که به شما کمک می‌کند تا گروه‌های مختلفی از کلمات را کنار هم قرار دهید و جمله‌ها را بسازید؛ البته منظورِ ما جمله‌های معنادار و قابل‌درک است! برای این فرایند، بهتر است اصول قرارگیری اسم‌ها، قیدها، صفت‌ها و افعال را در جمله بدانیم. چه با کتاب های آموزش زبان آلمانی در بستر کلاس زبان پیش بروید و چه  ترجیح بدهید که با تهیه کتاب خودآموز آلمانی به صورت Self-study این زبان را یاد بگیرید، خوب است بدانید که جملات آلمانی از نوعی دستور زبان انگلیسی پیروی می‌کنند؛ درحقیقت ریشه الفبا به زبان انگلیسی برمی‌گردد اما، برای فهم این زبان بهتر است آن را از زبان انگلیسی مجزا بدانیم. البته دراین میان یک نکته درخشان هم وجود دارد؛ دستور زبان در ادبیات آلمان، استثناهای کم‌تری دارد و معمولا رک و پوست‌کنده مفاهیم را آموزش می‌دهد.

اهمیت مطالعه داستان در یادگیری زبان آلمانی

خواندن رمان به زبان آلمانی، راهی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش برای بهبود مهارت‌های زبانی شما است. درحقیقت به‌لطف دنیای خیال‌انگیز داستان‌ها، می‌توانید دامنه لغات را بهبود ببخشید، با ساختارهای نحوی آشنا شوید و دستور زبان را در عمل ببینید - اغلب حتی بدون اینکه متوجه فرایند یادگیری بشوید، یاد می‌گیرید! غرق شدن در دنیای داستان‌ها فرایند یادگیری زبان را زنده کرده و تجربه‌ای مشارکتی و همه جانبه ایجاد می‌کند؛ این تجربه به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد که از یادگیری زبان به شیوه‌ای پویا و سرگرم‌کننده لذت ببرند. پیشنهاد ما این است که اول از همه، باتوجه به لیست کتاب آموزش زبان آلمانی به فارسی داستان‌های موردعلاقه‌تان را پیدا کنید؛ خواندن متونی که به آن‌ها علاقه ندارید، فایده چندانی ندارد و حتی در درازمدت آسیب‌زننده است. البته فرایند انتخاب یک داستان باید بر اساس سطح دشواری آن صورت بگیرد؛ مثلا انتخاب کتاب زبان آلمانی a1 یکی از ساده‌ترین کتاب‌های مناسب برای شروع‌کنندگان است و مطالعه داستان‌هایی در همین سطح، می‌تواند به‌شدت در روند یادگیری موثر باشد.

انواع کتاب های آموزش زبان آلمانی

همین‌طور که می‌دانید، شروع یادگیری یک زبان جدید، ورود به سرزمین عجایبی است که تلخی و شیرینی را توامان دارد! برای اینکه تجربه‌های شیرین و هیجان‌انگیزِ زبان‌آموزی به قسمت تلخ ماجرا بچربد، بهتر است با آزمون و خطا جلو نروید! مخصوصا برای زبانی مثل زبان آلمانی، انتخاب یک یا چندین مورد از بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی منطقی‌ترین راهِ ممکن است. ما این قدم را به جای شما جلو آمده‌ایم و فرصت خرید کتاب آلمانی، آن‌هم از نوعِ پرفروشش در کتابانه مهیا است؛ اما قبل از آن، اجازه بدهید ببینیم مطالعه اصولی زبان آلمانی چه بخش‌هایی را در بر می‌گیرد.

مکالمه

در فرایند زبان‌آموزی مهم‌ترین اصل برای اینکه یادگیری و تسلط خود را محک بزنیم، توانایی مکالمه یا همان گفت‌وگو است؛ البته نه هر مکالمه‌ای! مکالمه‌ای که دست‌کم تلفظ‌های ابتدایی و قواعد مشخص هر جمله در آن رعایت شود. خرید کتاب زبان آلمانی با رویکرد مکالمه، بهتر است در بستر کلاس و با همراهی یک معلم کاردرست پیش برود. با این حال بدانید و آگاه باشید که یک گفت‌وگوکننده خوب، به گرامر و بقیه قسمت‌های زبان هم تسلط خوبی دارد و با تمرین و ممارست می‌تواند در هر جایگاهی که قرار دارد، بهتر و بهتر شود!

گرامر

گرامر یا همان دستور زبان، اصل و ریشه یادگیری هر زبان است. در زبان آلمانی هم از همان ابتدا و دقیقا پس از خرید کتاب آلمانی، با گرامر ملاقات جذابی خواهید داشت! البته شاید در نگاه اول چندان به مزاق‌تان خوش نیاید اما، مطمئن باشید گرامر آلمانی شما را از خود ناامید نمی‌کند!

لغت

چه بخواهید چه نخواهید، یار و یاور همیشگیِ شما در فرایند یادگیری زبان، کلماتِ آن زبان است. درحقیقت اگر گرامر را مادرِ زبان بدانیم، بدون شک لغات، فرزندان آن هستند! پس انتخاب کتاب های آموزش آلمانی با رویکرد آموزش لغات به‌صورت تخصصی، لازمه شروع مسیر پرچالش زبان‌آموزی است.

درک مطلب

درک مطلب تقریبا آخرین چیزی است که به‌عنوان زبان‌آموز وارد وادی یادگیری‌اش خواهید شد؛ البته پیش از آن بهتر است در زمینه گرامر، لغات و تاحدی مکالمه، مهارت لازم را داشته باشید. برای ارتقاء مهارت درک مطلب، خرید کتاب آلمانی با متون کوتاه و طراحی شده برای درک مطلب ضروری است. بهتر است راهنمای مطالعه کتاب را به‌درستی بخوانید و فرایند یادگیری را مطابق با آن پیش ببرید. درک مطلب شما را به زبانی که می‌آموزید، نزدیک‌تر می‌کند؛ آن‌قدر نزدیک که در انتهای کتاب، می‌توانید کلمات را با اطمینان بیشتری در آغوش بگیرید. همین‌قدر هیجان‌انگیز!

خرید اینترنتی کتاب های زبان آلمانی با تخفیف از کتابانه

وب‌سایت کتابانه با هدف ارائه درخشان‌ترین کتاب‌های زبان‌آموزی، کتاب زبان آلمانی a1 تا C2 را برای علاقه‌مندان به یادگیری این زبان فراهم کرده است. کافی است نیم‌نگاهی به لیست کتاب آموزش زبان آلمانی یا هر کتاب آموزش زبان دیگری که نیاز دارید، در کتابانه بیندازید و کتاب دلخواه‌تان را در هرکجای ایران که هستید، به‌راحتی سفارش دهید.

لیست قیمت کتاب آموزش آلمانی(German)

قیمت کتاب های یادگیری زبان آلمانی در کتابانه، با هر فروشگاه دیگری که تاکنون خرید از آن را تجربه کرده‌اید، متفاوت است! درحقیقت رویکرد ارائه کتاب‌های زبان‌آموزی در وب‌سایت کتابانه، ارائه کتاب‌ها با منصفانه‌ترین قیمت و تخفیف‌های عالی بوده است. تلاش کتابانه‌ای‌ها بر این است که هر زبان‌آموزی بتواند بدون داشتن دغدغه مالی، به‌راحتی برای چشیدن لذت این راه قدمی بردارد؛ البته که ما هم در این لذت با شما شریک خواهیم بود!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل