loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کلاس اولی، کتاب اولی
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
40 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معرفی مجموعه کتاب های کتاب کلاس اولی، کتاب اولی

کتاب‌خوانی بهترین روش یادگیری حروف الفبا و تقویت مهارت خوانداری در سال اول دبستان است. کودک از طریق کتابخوانی و تثبیت بهتر شکل کلمات در ذهن، می‌تواند در املانویسی نیز مهارت یابد. از طرف دیگر این توانایی می‌تواند موجب افزایش اعتماد به نفس کودک در این مقطع حساس و استرس‌زا باشد. کتاب های کلاس اولی، کتاب اولی از مجموعه کتاب‌های مفید و کاربردی برای کودکان کلاس اول است که بر همین اساس در 5 سطح به تالیف رسیده است.

هرکدام از کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی براساس آموزش حروف به دانش‌آموزان کلاس اول پیش می‌روند. کودک با استفاده از این کتاب ها می‌تواند  همگام با آموزش حروف، کتاب داستان مربوط به همان حروف را به‌ تنهایی بخواند، مرحله به مرحله با حروف الفبا و صداهای بیشتری آشنا شود و از همان ماه‌های اول از لذت توانایی خواندن بهره‌مند شود. همچنین این نوآموزان با می‌توانند با انجام فعالیت‌های پایانی هر کتاب و خواندن جمله‌ هایی طولانی‌‌تر، دایره واژگان خود را تقویت نماید.

کلاس اول بهترین فرصت برای آموزش و تقویت روان‌خوانی در کودکان است که اگر با جذابیت همراه باشد مانع خستگی و دلزدگی کودک می‌گردد. مجموعه کتاب کلاس اولی، کتاب اولی به‌عنوان یک منبع مطالعاتی برای کلاس اولی ها با ارائه‌ی حروف الفبا در قالب داستان های تصویری و جذاب این امکان را برای کودکان کلاس اولی فراهم ساخته است. خرید مجموعه کتاب های کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق کتاب های کلاس اولی، کتاب اولی در 5 سطح نگاشته شده‌اند که در هر سطح با توجه به حروف الفبای آموزش داده شده داستان‌هایی ارائه گردیده تا کودک بتواند به تنهایی آنها را بخواند و مرحله به مرحله با حروف الفبا و صداهای بیشتری آشنا شود. با این شیوه کودک می تواند هم زمان با آموزش حروف در مدرسه، کتاب قصه بخواند و از همان ماههای اول از با سواد شدن لذت ببرد.

کلاس اول بهترین فرصت برای آموزش روان خوانی در کودکان است و این امر باید با جذابیت همراه باشد تا کودک دچار دلزدگی نشود و کتاب خوانی به یکی از دغدغه های روزانه اش مبدل گردد. مجموعه کتاب کلاس اولی، کتاب اولی به عنوان یک منبع مطالعاتی برای کلاس اولی ها محسوب شده و باعث افزایش مهارت خواندری آنها گردد. این مجموعه شامل 5 سطح به قرار زیر می باشد:

  • سطح 1: که براساس درس های 6 تا 10 کتاب فارسی اول دبستان.
  • سطح 2: برای کودکان نوسوادی که درس های 6 تا 10 کتاب فارسی را تمام کرده اند و می‌خواهند مهارت بیشتری در خواندن پیدا کنند.
  • سطح 3: بر مبنای درس های 11 تا 13 کتاب فارسی اول دبستان.
  • سطح 4: براساس درس های 14 تا 18 کتاب فارسی اول دبستان.
  • سطح 5: که براساس درس های 19 تا 22 کتاب فارسی.

خرید کتاب کلاس ولی کتاب اولی از کتابانه

اگر می خواهید فرزندتان در همان ماه های اول مدرسه در خواندن کلمات پیشرفت کند و بتواند به آسانی برای شما کتاب بخواند، کتاب اولی  کلاس اولی یکی از بهترین مجموعه هایی است که می توانید با ان باعث پیشرفت فرزندتان شوید. برای خرید کتاب های کودک، می‌توانید روی سایت کتابانه و آرشیو غنی آن حساب نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل