loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کاپیتان زیر شلواری
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

مجموعه کتاب های کاپیتان زیر شلواری

کتاب‌های طنز بهترین روش برای جذب کودکان به مطالعه است که با ایجاد احساس خوشی، می‌تواند مطالعه را به عادتی لذت‌بخش برای آنان تبدیل کند. خواندن کتاب‌های طنز استرس را کاهش می دهد و نقش مهمی در رشد عزت نفس، مهارت حل مسئله و اصلاح مهارت‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان دارد. مجموعه کتاب کاپیتان زیر شلواری از مجموعه‌ کتاب‌های طنز پرفروش کودکان و نوجوانان است که از زمان انتشار تاکنون، توجه مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب نموده است. در این مطلب به معرفی و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب کاپیتان زیر شلواری خواهیم پرداخت. خرید کتاب کاپیتان زیر شلواری

معرفی مجموعه کتاب کاپیتان زیرشلواری

کاپیتان زیر شلواری، یک مجموعه رمان مصور کودکانه اثر نویسنده و تصویرگر آمریکایی داو پیلکی است که در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد. این اثر حول محور شیطنت‌های کودکانه‌ی دو دانش‌آموز کلاس چهارمی بازیگوش و خلاق به نام‌های جورج بیرد و هارولد هاچینز می‌چرخد که در اوهایو زندگی می‌کنند و در خانه‌ی درختی خود به خلق داستان‌های کمیک مشغولند. کاپیتان زیرشلواری ابرقهرمان شجاع، جسور و دوست‌داشتنی یکی از کتاب‌های کمیک نوشته‌شده توسط آن‌ها است که وقتی جورج و هارولد به‌طور بی‌رحمانه مدیر سخت‌گیر و بداخلاق‌شان آقای کروپ را هیپنوتیزم می‌کنند، ایجاد می‌شود و وقایع جذاب، طنز و هیجان‌انگیزی را برایشان رقم می‌زنند.

درباره‌ی کتاب های کاپیتان زیر شلواری

مجموعه کتاب کاپیتان زیر شلواری شامل 12 جلد کتاب است که اولین جلد آن با عنوان «ترا لا لا» در سپتامبر 1997 منتشر شد. این اثر از زمان انتشار به بیش از 20 زبان ترجمه شده و بیش از 80 میلیون جلد از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است که بیش از 50 میلیون نسخه در ایالات‌متحده بوده است. گروه انیمیشن دیریم وورک حقوق این مجموعه را برای ساخت یک انیمیشن بلند سینمایی خریداری کرد که فیلم آن هم با استقبال و نقدهای مثبت بسیاری روبرو شد. قیمت کتاب کاپیتان زیر شلواری با پایان یافتن جلد دوازدهم سری اصلی کتاب یعنی کاپیتان زیرشلواری و حماسه پرشور آقای بوگندو در سال 2015، یک مجموعه ده جلدی اسپین آف برای آن منتشر شد. مجموعه کتاب‌های ‌کاپیتان زیر شلواری مملو از تصاویر جذاب و محتوای طنز و خنده‌دار هستند که خواندن آن برای کودکان و نوجوانان 12-6 سال و حتی بزرگسالانی که مایل به خندیدن هستند، مناسب است.

نویسنده‌ی مجموعه کتاب کاپیتان زیرشلواری

نویسنده مجموعه کتاب کاپیتان زیرشلواری، دیو پیلکی در کودکی به اختلال بیش‌فعالی مبتلا بود. او در کلاس به‌قدری شیطنت می‌کرد که معلمانش هر روز او را از کلاس بیرون می‌کردند. داو که عاشق طراحی و ساختن داستان بود، اوقات خود در بیرون کلاس را صرف خلق کتاب‌های کمیک می‌کرد. بعدها معلمی در کالج او را تشویق به تصویرسازی و نوشتن کرد. او در سال 1986 در یک مسابقه ملی کتاب برنده شد. داو کتاب‌های بسیاری نوشت. اولین رمان گرافیکی او با عنوان کاپیتان زیرشلواری در رتبه ششم فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های یو‌اس‌آ تودی قرار گرفت. این رمان‌های گرافیکی دارای سبکی خاص و غیرمعمول بود که می‌توانست تشویقی برای خلاقیت مهارنشدنی کودکان باشد. داستان‌های او اغلب نیمه اتوبیوگرافیک با مضامینی همگانی هستند که دوستی، صبر و پیروزی افراد را ستایش می‌کنند. [caption id="attachment_318492" align="aligncenter" width="600"]داو پیلکی نویسنده کتاب کاپیتان زیرشلواری دیو پیلکی؛ نویسنده کتاب های کاپیتان زیرشلواری[/caption]

خرید کتاب کاپیتان زیر شلواری از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزه عرضه انواع کتاب کودک و  نوجوان همواره در تلاش است که امکان دسترسی آسان کودکان و نوجوانان را به انواع کتاب‌های جذاب و خواندنی جهان فراهم سازد. کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای دستیابی به انواع کتاب‌با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. برای مشاهده و خرید اینترنتی مجموعه کتاب کاپیتان زیر شلواری می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان به مجموعه‌ی کامل، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت مجموعه کتاب کاپیتان زیرشلواری

بهترین موقعیت خرید آنلاین مجموعه کتاب کاپیتان زیر شلواری را در کتابانه جستجو نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی لیست مجموعه کتاب کاپیتان زیر شلواریو یا سایر رمان های نوجوان متوجه قیمت‌ مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. مفتخر به میزبانی شما در یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌‌های اینترنتی کتاب در کشور هستیم.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل