loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. مدرسه جاسوسی
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
8 کالا

درباره مجموعه کتاب مدرسه جاسوسی

مجموعه کتاب مدرسه جاسوسی به قلم «استوارت گیبز»، مجموعه‌ای 8 جلدی می‌باشد که برای گروه سنی نوجوان به چاپ رسیده است. کتاب های مدرسه جاسوسی توسط دو ناشر به‌نام کشور، انتشارات شهر قلم و انتشارات پرتقال، منتشر شده‌اند. در ادامه به معرفی این مجموعه کتاب پرطرفدار خواهیم پرداخت. موضوع کتاب مدرسه جاسوسی

موضوع کتاب های مدرسه جاسوسی

اگر به داستان‌های پلیسی و ماجراهای معمایی علاقه‌مندید، کتاب مدرسه جاسوسی برای شماست. این کتاب‌ها داستان مدرسه‌ای را نقل می‌کنند که در آن دانش‌آموزان، تحت نظارت CIA، برای جاسوس شدن آموزش می‌بینند! شخصیت اصلی داستان، «بنجامین ریپلی» نام دارد. او شخصیتی چلمن و ساده لوح است و درس خواندن، تنها کاری که در زندگی‌اش انجام داده. اما سوال اینجاست که چرا سازمان سیا، چنین کسی را به جمع جاسوس‌های فوق سری آینده کشور فراخوانده است؟ نکته همین است! «بن» پسری است که قرار نیست جاسوس شود؛ او طعمه‌ای برای دست یافتن به یک جاسوس حرفه‌ای است که توسط آژانس اطلاعاتی آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر جلد از کتاب های مدرسه جاسوسی، روایت یک ماموریت است که از زبان «بن» نقل می‌شود. استوارت گیبز داستان های هیجان‌انگیز این مجموعه را با طنازی بیان می‌کند و در عین ساختن فضایی مهیج و معمایی، مخاطب را به لبخند وا می‌دارد. او یک نابغه ریاضی را به شکلی هنرمندانه به موقعیت‌های اسرارآمیز می‌برد و هر دفعه با نتیجه‌ی قصه، خواننده را شگفت‌زده می‌کند. کتاب مدرسه جاسوسی در سال 2013 برنده جایزه ادگار شد و همینطور به عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز نیز دست پیدا کرد.

عناوین جلدهای مجموعه مدرسه جاسوسی

  • کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری
  • کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ
  • کتاب مدرسه جاسوسی 3: غافلگیری بزرگ
  • کتاب مدرسه جاسوسی 4: جاسوس دوجانبه
  • کتاب مدرسه جاسوسی 5: تعطیلات مرگبار
  • کتاب مدرسه جاسوسی 6: سرویس اطلاعاتی
  • کتاب مدرسه جاسوسی 7: سرقت از موزه بریتانیا
  • کتاب مدرسه جاسوسی 8: عملیات شناسایی

خرید مجموعه کتاب های مدرسه جاسوسی

خرید کتاب مدرسه جاسوسی از کتابانه

کتابانه یکی از مراجع خرید انواع کتاب نوجوان، کودک، عمومی، دانشگاهی، زبان و... است. شما برای خرید کتاب های مدرسه جاسوسی و یا دیگر رمان های نوجوان مورد علاقه تان می‌توانید از طریق سایت کتابانه اقدام نمایید. برای این کار، روی عنوان کتاب موردنظرتان کلیک کنید و با افزودن آن به سبد خرید و ثبت سفارش، در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های مدرسه جاسوسی

هر ناشر، با توجه به فاکتورهای گوناگونی کتاب های خود را قیمت گذاری می‌کند. برخی از این فاکتورها عبارتند از: جنس کاغذ، نوع جلد، تعداد صفحات، میزان هزینه طراحی جلد کتابها و... . شما برای اطلاع از قیمت کتاب مدرسه جاسوسی می‌توانید روی آن کلیک کنید و علاوه بر قیمت، از سایر مشخصات و خلاصه آن، مطلع شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل