loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. خودم می خوانم
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
43 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معرفی مجموعه کتاب‌های خودم می خوانم

مجموعه کتاب خودم می خوانم منطبق با آموزش حروف، صداها و نشانه های تدریس شده در کتاب خوانداری و نوشتاری فارسی اوّل دبستان می باشد. این کتاب توسط اساتید زبان آموزی و نویسندگان زبده کودکان تهیه و تدوین شده و گام موثری در روند تکامل خواندن کودکان فراهم آورده است.

از آن جایی که مهارت زبان آموزی و خواندن جزء مهمترین مهارت ها به شمار می آید و محققان مسائل آموزشی کودکان دریافته اند، حتی بسیاری از کودکان که در حل مسائل ریاضی مشکل دارند، در ابتدا در خواندن و درک مسائل مشکل داشته و نه در فهم مسائل ریاضی. بنابراین در این کتاب ها سعی شده است توانایی خواندن کودکان به بهترین شکل تقویت شود.

در مجموعه خودم می خوانم کودک به تدریج قادر خواهد بود که تمامی کلمات کتاب را بدون کمک بخواند و از خواندن لذّت ببرد. هدف از تهیه این مجموعه آموزشی، همان طور که خود نویسندگان نیز به آن اشاره کرده اند ایجاد علاقه به خواندن کتاب در کودکان و تبدیل آن به یک عادت می باشد. این مجموعه با استفاده از تصاویر مرتبط با متن جذابیت خاصی را برای کودکان به وجود آورده است. همچنین والدین می توانند از متون موجود در کتاب در گفتن املاء به دانش آموز استفاده کنند. خرید مجموعه کتاب های خودم می خوانم از نشر افق

آشنایی با محتوای کتاب خودم می خوانم نشر افق

اکنون به شرح جلدهای 1 تا 4 این مجموعه می پردازیم. کودک در جلد های آغازین این مجموعه که هنوز از نظر مهارت خواندن به تکامل نرسیده بیشتر با شکل کلمات و تصاویرآن ها آشنایی پیدا می کند. آن ها در این جلد ها که دارای عناوین " آب نبات "، " بادبادک "، " اَنار " و " دوچرخه " می باشند به ترتیب نشانه های " آ ــ ا "، " بـ ــ ب "، " اَ ــ ـَ " و " د " را می آموزند. در بخش دیدن و گفتن کودک با دیدن تصاویری که نام آن ها را از قبل می داند با شکل نوشتاری کلمات آشنا می شود.

در این بخش صرفاً نوآموز با جایگاه نشانه مورد تدریس در کلمات مختلف آشنایی پیدا می کند و نوشتار یک کلمه به طور کامل مورد نظر نیست. به طور مثال در کتاب آب نبات در این بخش با کلمات: آب نبات، آهو، آب، آبپاش، آتش، آتش نشانی، آلو، آلبالو، آش، آشپز، آینه، آبشار، آمبولانس، آمپول، آبرنگ، آبی، آدم برفی، آدم برفی و آدم آهنی، در کتاب بادبادک با کلمات: بادکنک، ابر، باران، بادبادک، بالش، روباه، برگ، ببر، بز، بلبل، و در کتاب اَنار با کلمات اَنگشت، اَنار، اَنگور، اَنجیر، اَلنگو، اَنگشتر، اَنبه، اَبر، اَبرو، دَست، عَروس، عَروسک، دَر، دَندان، پَر، پَرنده، پَرچم، سَبَد و... و همچنین در کتاب دوچرخه با کلمات: درخت، دزد، دوچرخه، دارو، درجه، دکتر، دهان، دامن، دکمه، دلفین، دایناسور،دعوا، دعا، کارد، کلید، مسجد، خورشید، مداد، دود، جغد، سبد، ادب، آداب، داد آشنا می شوند.

در پایان جلد 4 کودک قادر است جمله ساده ی " بابا با اَدَب، آب داد. " را بخواند و بنویسد، و همچنین نو آموز در بخش کلمه خوانی با کلمات یک هجایی، دو هجایی و سه هجایی ( بخشی ) آشنا می شود که در تمرین بخش کشی کلمات به کودک کمک فراوانی می کند، به عنوان مثال کلمه ی باد یک کلمه یک هجایی، کلمه ی آباد کلمه ای دو هجایی و باداباد کلمه ای 3 هجایی است.

محتوای آموزشی کتاب خودم می‌خوانم کلاس اول

در بخش تصویر خوانی کتاب کودک می تواند با توجه به تصاویر داستان بیان شده در پس نقاشی کتاب را برای خود یا دیگران بازگو کند، که به پرورش قوه ی تخیل اش کمک می کند. در بخش راه یابی (ماز) کودک می تواند مازهایی را حل کند (حل کردن ماز در افزایش هوش کودکان موثر است) و در بخش رنگ آمیزی کودک تصویر کلماتی که صدای مربوط به آن حرف را دارند رنگ آمیزی می کند، و در بخش جدول خوانی به کودک یاد داده می شود که برای بخش کشی کلمات خود را آماده کند. کتاب‌های خودم می‌خوانم  در قالب 42 جلد ارائه شده است. شماره بندی این مجموعه براساس روند آموزشی کتاب خوانداری و نوشتاری سال اول دبستان است. آموزش اصوات، نشانه، و حروف از اصلی‌ترین اهداف اساتیدی است که این کتاب را گردآوری نموده‌اند تا قدمی تاثیرگذار در افزایش مهارت خواندن کودکان دبستانی باشد.

اهمیت کتاب های فندق خودم می خوانم

از آن جایی که مهارت زبان آموزی و خواندن جزء مهمترین مهارت ها به شمار می آید و محققان مسائل آموزشی کودکان دریافته اند، حتی بسیاری از کودکان که در حل مسائل ریاضی مشکل دارند، در ابتدا در خواندن و درک مسائل مشکل داشته و نه در فهم مسائل ریاضی. بنابراین در این کتاب ها سعی شده است توانایی خواندن کودکان به بهترین شکل تقویت شود. در این مجموعه کودک به تدریج قادر خواهد بود که تمامی کلمات کتاب را بدون کمک بخواند و از خواندن لذّت ببرد. هدف از تهیه این مجموعه آموزشی، همان طور که خود نویسندگان نیز به آن اشاره کرده اند ایجاد علاقه به خواندن کتاب در کودکان و تبدیل آن به یک عادت می باشد. همچنین والدین می توانند از متون موجود در کتاب در گفتن املاء به دانش آموز استفاده کنند.

خرید کتاب خودم می خوانم با تخفیف از کتابانه

برای خرید اینترنتی کتاب خودم می خوانم می توانید از طریق سایت کتاب اقدام کنید و کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل