loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات

جی ال مریام

جی. ال. مریام کیست؟ جی. ال. مریام (James Lathrop Meriam)، استاد دانشگاه و نویسنده‌ی امریکایی تبار است؛ در واقع او یکی از چهره‌های شناخته شده در عرصه‌ی مهندسی مکانیک به شمار می‌رود و دارای شهرتی در سطح جهان است. برای آشنایی با خلاصه بیوگرافی جیمز ال مریام، ا ما همراه باشید.زندگینامه جی. ال. مریام جیمز لاتروپ مریام (با نام اختصاری جی. ال. مریام)، در تاریخ 25 مارس سال 1917 دیده به جهان می‌گشاید. زادگاه او شهر کلمبیا، واقع در ایالت میزوری کشور امریکا …
اطلاعات بیشتر
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
0 کالا
متاسفانه موردی یافت نشد

جی. ال. مریام کیست؟

جی. ال. مریام (James Lathrop Meriam)، استاد دانشگاه و نویسنده‌ی امریکایی تبار است؛ در واقع او یکی از چهره‌های شناخته شده در عرصه‌ی مهندسی مکانیک به شمار می‌رود و دارای شهرتی در سطح جهان است. برای آشنایی با خلاصه بیوگرافی جیمز ال مریام، ا ما همراه باشید. جی ال مریام کیست؟

زندگینامه جی. ال. مریام

جیمز لاتروپ مریام (با نام اختصاری جی. ال. مریام)، در تاریخ 25 مارس سال 1917 دیده به جهان می‌گشاید. زادگاه او شهر کلمبیا، واقع در ایالت میزوری کشور امریکا می‌باشد. وی در سال 1939، مدرک کارشناسی رشته‌ی مهندسی مکانیک خود را از دانشگاه ییل اخذ می‌نماید. سپس مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای خود را نیز در همین دانشگاه، با موفقیت پشت سر می‌گذارد. جیمز، در 25 دسامبر سال 1940، با همسرش، جولیا الن پاورز، پیمان زناشویی می‌بندد. او در نتیجه‌ی این ازدواج، صاحب دو فرزند دختر با نام‌های ملیسا لی بولارد و مری الن سیتز کاشوب می‌شود. آقای مریام در طول عمر خویش، به مشاغل گوناگونی اشتغال می‌یابد؛ استاد رشته‌ی مهندسی مکانیک، عضویت در انجمن هیئت علمی دانشکده مهندسی و ... از جمله مسئولیت‌های متعددی هستند که او آن‌ها را بر عهده می‌گیرد. جیمز لاتروپ مریام، جوایز زیادی را نیز تصاحب می‌کند؛ جایزه‌ی پیشرفت علوم پایه و کاربردی انجمن مهندسی ییل و نیز جایزه‌ی هیئت علمی تاو بتا پی، نمونه‌هایی بارزی از این موارد هستند که به ترتیب در سال‌های 1952 و 1963 به این نویسنده‌ی سرشناس اهدا می‌گردد. جیمز، کتاب‌های تخصصی متعددی را در زمینه‌ی رشته‌ی تحصیلی خود، تالیف نموده و در اختیار جامعه‌ی علمی قرار می‌دهد. آثاری ارزشمند که سال‌هاست به عنوان منبع درسی، توسط اساتید مختلف سرتاسر جهان، برای دانشجویان تدریس می‌شود. او سرانجام، پس از سال‌ها فعالیت علمی و حرفه‌ای در تاریخ هجدهم ژوئیه‌ی سال 2000، یعنی سن هشتادوسه سالگی، چشم از جهان فرو می‌بندد. زندگینامه جی ال مریام

آثار جی. ال. مریام

جی. ال. مریام با بهره‌گیری از تخصص علمی و حرفه‌ای خویش، آثار متعددی را در باب رشته‌ی مهندسی مکانیک به نگارش درآورده است؛ کتاب‌های تخصصی مهم و ارزشمندی همچون استاتیک و دینامیک و ... . این آثار، از زمان انتشار تا کنون، همواره به عنوان منبعی درسی مورد مطالعه‌ی دانشجویان بسیاری از کشورهای جهان قرار می‌گیرد. در سرزمین ما نیز، این کتاب‌ها توسط مترجمان حرفه‌ای به فارسی بازگردانده شده و همیشه، با استقبال مخاطبان فراوانی روبه‌رو می‌گردد.

بهترین کتاب جی. ال. مریام

تمامی کتاب‌های جی. ال. مریام دربرگیرنده‌ی مباحث مهم و کاربردی رشته‌ی مهندسی مکانیک هستند. یادگیری این مطالب برای دانشجویان مربوطه لازم و ضروری است. به بیانی ساده‌تر، همه‌ی آثار جی. ال. مریام از ارزش بالایی برخوردار هستند؛ اما کتاب استاتیک مریام و کتاب دینامیک مریام مشهورترین کتاب های وی هستند که در ادامه هریک را مختصراً معرفی نموده‌ایم: کتاب استاتیک مریام  خرید کتاب استاتیک (ویرایش هشتم) مریام؛ افضلی کتاب استاتیک اثر جی. ال. مریام، با همکاری ال. جی. کریگ و تیم تألیف، یکی از کتاب‌های مهم دانشگاهی است که نزدیک به پنجاه سال است در مقطع کارشناسی رشته‌هایی همچون مهندسی مکانیک، مهندسی دریا، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی هوافضا، مهندسی معماری و… تدریس می‌شود. در این کتاب به بحث و مطالعه درباره سامانه‌های فیزیکی در حال تعادل و ایستایی استاتیکی پرداخته می‌شود. به این معنی که دانشجو با استفاده از مفاهیم مطرح شده در این کتاب می‌آموزد که چگونه با محاسبه تأثیر نیروهای خارجی، اجسام در حالت تعادل باقی می‌مانند. کتاب دینامیک مریام خرید کتاب مهندسی دینامیک مریام یکی از کتب دانشگاهی که در سطح بین‌الملل به ارائه مفاهیم و مسائل دینامیک پرداخته، کتاب دینامیک به نویسندگی جی. ال. مریام، ال. جی. کریگ و جی. ان. بولتون است که در این مطلب، قصد معرفی آن را داریم. در کتاب دیامیک مریام، در بخش اول، مقدمه‌ای از دینامیک، دینامیک و سینتیک ذرات و سینتیک سیستم‌های ذرات و در بخش دوم، سینماتیک و سینتیک صفحه‌ای اجسام صلب، مقدمه‌ای بر دینامیک سه‌بعدی اجسام صلب و ارتعاش و پاسخ زمان، مباحثی است که به آنها پرداخته شده است.

خرید کتاب جی. ال. مریام از کتابانه

کتابانه موسسه‌ای فرهنگی است که به فروش انواع آثار موجود در بازار کتاب (مانند کتاب‌های دانشجویی و عمومی) می‌پردازد. خریداران گرامی این فروشگاه، می‌توانند کتاب دلخواه خویش را به صورت حضوری و یا غیرحضوری و اینترنتی تهیه نمایند. آثار تالیفی جی. ال. مریام، نیز از جمله کتاب‌های دانشجویی‌ای هستند و در میان کتاب های رشته عمران، کتاب های رشته مکانیک و...قرار می‌گیرند و در آرشیو کتابانه قابل سفارش و خریداری‌اند.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل