loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
41 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره فلش کارت آموزشی کودکان

آموزش به کودکان یکی از دغدغه های همیشگی والدین است. اگر فرزندی دارید که تقویت هوش و استعداد او برایتان اولویت دارد، خرید فلش کارت آموزشی کودکان یکی از راه های مطمئن و پراستفاده برای تحقق این هدف شماست. با ما همراه باسید تا بیشتر حول این موضوع صحبت کنیم.

فلش کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

فلش کارت نوعی ابزار آموزشی برای تقویت هوش، خلاقیت، تخیل، نکته سنجی و ریزبینی کودکان است. این ابزارها که عموما سبب بهبود عملکرد نیمکره راست مغز می‌شوند، انواع گوناگونی دارند. فلش کارت الفبا، فلش کارت اشیا، فلش کارت افعال درسی و... برخی از انواع این ابزار آموزشی کارا و مهم هستند. فلش کارت چیست؟

روش صحیح استفاده از فلش کارت

روش استفاده از فلش کارت ها ساده است. در ابتدا با این نکته را به خاطر بسپارید که در پروسه آموزش، باید هدف اصلی سرگرم شدن کودک باشد؛ چون فقط در این صورت است که فرزند دلبندتان به ادامه‌ی آموزش رغبت نشان می‌دهد و یادگیری به درستی انجام می‌پذیرد. در قدم اول باید فلش کارت را به کودک نشان دهید و اگر نوشته خاصی بر رویش بود، برای کودک بخوانید. بعد سوالی را که در مورد فلش کارت آموزشی در ذهنتان آماده کرده‌اید، از او بپرسید. در این مرحله باید حدود 3 الی 4 ثانیه به کودک فرصت فکر کردن بدهید بعد از او پاسخ را بخواهید. اگر پاسخ درست بود، فرزندتان را مورد تشویق و تحسین قرار دهید و اگر پاسخ غلط بود، جواب درست را به او گفته و به سراغ کارت بعدی بروید. توجه داشته باشید که این فعالیت را بیش از حد طولانی نکنید تا برای کودکتان خسته کننده نباشد. مثلا به کودکان زیر 4 سال، روزانه بیش از 5 فلش کارت را نشان ندهید. طرز استفاده از فلش کارت آموزشی

مزایای استفاده از فلش کارت در یادگیری کودکان

از مزایای بزرگ و مهم استفاده از فلش کارت آموزشی کودکان، داشتن تعاملی سازنده و قابل قبول با فرزندتان است. در آن لحظات شما با کودک مکالمه می‌کنید، او را مورد تشویق قرار می‌دهید، به او تذکر می‌دهید و در نهایت با او وارد دنیای کودکانه‌اش شده و آموزش را پا به پای هم پیش می‌برید. از مزایای دیگر استفاده از این کارت ها، تحریک کنجکاوی کودکان نسبت به چیزهایی است که می‌بینند. شما برای آنها سوال طرح می‌کنید و پاسخ می‌خواهید. مقرون به صرفه ارزان بودن فلش کارت ها از دیگر مزایای دیگر آنهاست. ابزاری کاربردی که قیمت کمی دارند و واقعا در آموزش موثرند. علاوه بر این، این کارت ها قابل حمل و کوچکند و در هر زمان و مکانی قابلیت استفاده را دارند. خرید فلش کارت دید آموز

خرید اینترنتی فلش کارت آموزشی کودکان از کتابانه

فلش کارت های موجود در بازار متنوع‌اند؛ فلش کارت های دید آموز یا همان فلش کارت های انتشارات آموزش بیشترین طرفدار را در میان کودکان و والدین آنها دارند. شما برای خرید فلش کارت های آموزشی کودکان و یا حتی کتاب کودک می‌توانید از وب سایت کتابانه، که سالهاست در زمینه فروش کتاب و محصوالات فرهنگی و آموزشی فعالیت دارد، استفاده نمایید. کافیست که نام محصول مورد نظر خود را (اعم از فلش کارت یا کتاب) در نوار جستجو بنویسید و سپس با افزودن آن به سبد خرید، در سریع ترین زمان ممکن، سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت فلش کارت آموزشی کودک

مشاهده قیمت فلش کارت آموزشی کودکان در همین صفحه، تنها با یک کلیک بر روی محصول مورد نظرتان، امکان پذیر است.  کتابانه سعی نموده که به صرفه ترین محصولات را برای مشتریان خود گردآوری نماید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل