loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های داستان‌ تربیتی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
3109 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب داستان کودکان

کمتر کسی است که از اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی برای کودکان بی‌خبر باشد. اساساً این کتاب‌ها با رنگ‌ها و تصویرهای مختلف، سعی در جلب‌توجه، سرگرم‌کردن و آموزش آنها دارند. والدین باید توجه ویژه‌ای به خرید کتاب داستان کودک داشته باشند و اولویت بیشتری نسبت خرید اسباب‌بازی به آن بدهند. کتاب داستان کودک می‌تواند طیف وسیعی از ادبیات کلاسیک ایران و جهان تا کتاب‌های مصور، کتاب‌های ساده و... را در بر بگیرند. از دیرباز اهمیت داستان‌های کودک در تربیت کودکان بر همه آشکار بوده و عجین بودن مردم با کتاب، حکایت از این امر دارد. این کتاب‌ها در ایجاد باورها و شکل‌گیری تخیل کودکان نقش بسزایی دارند. در این مطلب قصد داریم تا کمی با کتاب داستان کودکان آشنا شویم و درباره لزوم خوانش این کتاب‌ها بیاموزیم. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب داستان کودکان را دارید، تا انتها با ما همراه باشید. خرید کتاب داستان کودک

بهبود مهارت‌های اجتماعی توسط کتاب داستان کودکان

اولین گام‌ها در شکل‌گیری مهارت‌های اجتماعی کودکان، با کتاب‌های داستان کودک شکل می‌گیرند. شخصیت‌های این داستان‌ها، می‌توانند اولین دوستان صمیمی کودکان باشند. آنها می‌توانند از همین داستان‌ها، توانایی استفاده درست از زبان و مهارت‌های زندگی را در کنار همدلی، روابط بین افراد، مسئولیت‌پذیری، ارتباطات مؤثر و... بیاموزند. با خرید اینترنتی کتاب داستان کودک، می‌توان دریچه‌ای به سمت بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان گشود.

آموزش غیرمستقیم کتاب‌های داستان برای کودکان

مطالعه و خرید کتاب داستان کودکان، نقش بسیار بسزایی در شکل‌گیری باورها و یادگیری کودکان دارند. کودکان با خواندن کتاب‌ها، می‌توانند همه چیز را به‌صورت غیرمستقیم و با همدلی با داستان و شخصیت‌های آن‌ها بیاموزند. زمانی که کودکان کتاب می‌خوانند، به طور خودبه‌خود، مغز آنها درگیر چندین حس می‌شود و مغز، چشم، زبان و اجزای دیگر بدن آنها هماهنگ شده، حواسشان جمع می‌شود، واژگان را می‌آموزند و استفاده از آنها را یاد می‌گیرند، تمرکز کردن را آموزش می‌بینند، خلاقیت آنها بالا می‌رود و همین امور باعث می‌شود تا در سن پایین ورود به مدرسه نیز موفق‌تر عمل کنند.

تحولات روانی داستان در کودکان

روان کودکان نیز می‌تواند تحت‌تأثیر کتاب‌خوانی، تربیت شود. یادگیری مهارت‌ها از کتاب‌های داستان، می‌تواند باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس و برخورد صحیح با احساسات شود. این کتاب‌ها معمولاً احساسات نزدیک به سن کودکان دارند، ازاین‌رو، آنها این احساسات را بیشتر درک کرده و واکنش به موضوعات مختلف را آموزش می‌بینند. آنها در تماس با این کتاب‌ها می‌آموزند که احساسات طبیعی است و نباید برای احساسی که دارند خجالت بکشند یا از بیان آن ابایی داشته باشند. با خرید آنلاین کتاب های داستان کودک و خواندن این داستان‌ها برای کودکانمان، می‌توانیم این مهارت‌‌ها را به آنها بیاموزیم.

تربیت فرهنگی با خواندن قصه برای کودک

نوع کتاب داستانی در تربیت کودکان بسیار حائز اهمیت است و چه‌بسا بازخوردهای این کتاب‌ها در بزرگسالی نمایان شوند. کودکان با همین کتاب‌ها به لحاظ فرهنگی تربیت می‌شوند و باورها، ارزش‌ها و تمایلات آنها شکل می‌گیرد، ازاین‌رو شخصیت‌ها، فضا، تصویر و... این کتاب‌ها بسیار مهم است و باید در راستای تربیت باورها، ارزش‌های جامعه و خانواده و سلامت جسم و روان افراد باشد.

خرید کتاب داستان از کتابانه

همانند سایر کتاب های کودک، کتاب‌های داستان کودک را نیز می‌توان از کتاب‌فروشی‌ها و وب‌سایت‌های معتبر فروش کتاب تهیه کرد. کتابانه، به‌عنوان مرجع خرید کتاب، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید آنلاین کتاب های داستان کودک باشد. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب کودک از نوع داستان را دارید، یا می‌خواهید از قیمت کتاب های داستان کودک، پیش از خرید، مطلع شوید و یا خلاصه‌ای از محتوای کتاب موردنظر خود را بخوانید، به کتابانه سر بزنید. تنها کافی است کتاب موردنظر خود را در این سایت جستجو کنید تا علاوه بر خلاصه محتوا و اطلاعات از قیمت و سفارش کتاب داستان کودکان نیز مطلع شوید. کتابانه همواره سعی می‌کند تا با ارائه قیمت مناسب و خدمات عالی، خریدی به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل