loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
36 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های فلسفه کودکان

ذهن آدمی، همواره مملو از سوالات و ابهامات فراوانی می‌باشد؛ سوالاتی در باب راز خلقت انسان، جهان و موضوعاتی از این قبیل موارد. به طور معمول پاسخ‌دهی به چنین پرسش‌های مفهومی‌ای، با استفاده از استدلال‌های علمی و آزمایشات تجربی، امکان پذیر نیست. در واقع راهکار یافتن جواب، برای این سوالات، بکارگیری تفکر، تبادل نظر و نتیجه‌گیری منطقی می‌باشد. بنابراین، می‌توان گفت که فلسفه و پرداختن به آن، موجب تقویت تفکر در میان افراد و جامعه می‌شود. کودکان نیز از همان اوان تولد، با طیف وسیعی از ابهامات فلسفی مواجه هستند؛ مسائلی که برای حل آن‌ها، مدام از والدین و بزرگسالان اطراف خویش یاری می‌طلبند. اما ارائه‌ی پاسخ صحیح و قابل درک به کودکان، کار بسیار سخت و دشواری است؛ در همین راستا، نویسندگان و مولفان عزیز، با تالیف و انتشار کتاب‌های فلسفی مخصوص کودکان، به یاری والدین شتافته‌اند؛ بنابراین پدر ومادرهای گرامی به راحتی می‌توانند از طریق خرید کتاب‌های فلسفی کودکان و ارائه‌ی آن به فرزندان خویش، دلبندان‌شان را به تعقل واداشته و ابهامات‌شان را برطرف سازند. خرید کتاب فلسفی برای کودکان

ایجاد سوال جدی باکتاب ‌های فلسفی کودکان

کتاب های نوجوان ها در زمینه فلسفه، معمولا در قالب داستان، جواب‌هایی ساده و قابل درک را برای سوالات متعدد کودکان، ارائه می‌دهد. از سویی دیگر نیز، پرسش‌های مفهومی و فلسفی فراوان دیگری را نیز در ذهن مخاطب خود پدیدار می‌سازد؛ پرسش‌هایی که کودکان، شخصا باید به آن‌ها فکر کرده و با استدلال خویش، جواب مناسبی را برای‌شان بیابند. در نتیجه، این دسته از کتاب‌ها، موجب تقویت و پرورش تفکر کودکان، افزایش مهارت آن‌ها در رسیدن به یک نتیجه‌ی معقول و گرفتن تصمیم‌ درست می‌شود.

ضرورت پرورش تفکر فلسفی برای کودکان

ضرورت پرورش تفکر فلسفی برای کودکان، اولین بار در سال 1960، توسط متیو لیپمن، (یکی از استادهای رشته‌ی فلسفه‌ی دانشگاه کلمبیا در نیویورک) مطرح می‌گردد. وی به هنگام برگزاری کلاس‌های درسی خود متوجه می‌شود که دانشجویانش اصلا توانایی تفکر درباره‌ی مسائل فلسفی و یافتن پاسخ برای آ‌ن‌ها را ندارند؛ به عبارتی ساده‌تر از قدرت تفکر، استدلال و تصمیم‌گیری محروم هستند. لیپمن معتقد است که این مهارت‌ها باید از همان دوران کودکی و نوجوانی، در افراد پرورش داده شود؛ مواردی که از طریق مطرح ساختن موضوعات فلسفی، بحث‌های گروهی و تبادل نظر تحقق‌پذیر هستند. متیو لیپمن، ضمن تاکید بر ضرورت پرورش تفکر فلسفی کودکان، شخصا، دست به عمل زده و با انتشار کتاب‌های مختلف، در راستای تحقق چنین هدفی، گام برداشته است.

تاثیر فلسفه بر شخصیت کودکان

همان‌طور که بیان گردید، فلسفه، همگان، (حتی کودکان) را به اندیشیدن و یافتن پاسخ مناسب، مجبور می‌سازد. در نتیجه، مهارت اندیشیدن و قدرت تصمیم‌گیری در کودکان را تقویت بخشیده و در نهایت موجب شگل‌گیری شخصیت آن‌ها می‌شود. کتاب فلسفه برای کودکان

خرید اینترنتی کتاب های فلسفه کودکان از کتابانه

فروشگاه کتابانه، سال‌هاست که در زمینه‌ی فروش و توزیع انواع تالیفات به دوستداران کتاب، فعالیت می‌کند؛ فروشگاهی فرهنگی، که از اعتبار و اعتماد فراوانی در میان مشتریان خود، برخوردار می‌باشد. کتاب‌های فلسفه کودکان، از جمله آثار موجود در موسسه‌ی کتابانه است. شما عزیزان می‌توانید، به راحتی، بدون خروج از منزل و تنها با مراجعه اینترنتی به سایت فروش آنلاین فروشگاه کتابانه، و مشاهده‌ی لیست کتاب‌های فلسفه برای کودکان، اثر مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را سفارش دهید.

قیمت کتاب های فلسفی کودکان

والدین باید جهت تامین نیازهای فرزندان خویش و ساخت آینده‌ای روشن برای آن‌ها، هزینه‌های برنامه‌ریزی شده‌ای را متقبل شوند؛ هزینه‌هایی که صرف نظر از مبالغ‌شان، منافع‌ فراوانی را برای فرزندان‌شان به دنبال دارند. خرید کتاب‌های فلسفی کودکان از جمله‌ی همین موارد است؛ زیرا همان‌طور که پیش‌تر بیان گردید، موجب تقویت تفکر و قدرت استدلال در کودکان و نوجوانان می‌شود. با توجه به وضعیت کنونی کرونا و نیز کمبود وقت و ترافیک‌های سنگین، خرید اینترنتی کتاب فلسفی کودکان، بهترین روش برای تهیه‌ی این آثار می‌باشد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل