loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های درسی یازدهم تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

درباره کتاب های درسی یازدهم تجربی

دوره دوم متوسطه نقش مهمی در تعیین سرنوشت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان ایفا می‌کند. دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این دوره، تحصیل در رشته تجربی را انتخاب می‌کنند. دروس سال دوم این دوره یا به اصطلاح یازدهم تجربی تخصصی‌تر هستند و از سختی بیشتری نسبت به سال دهم برخوردار می‌باشند. از طرف دیگر اهمیت پایه یازدهم از نظر دروس و سوالات کنکور بیشتر از پایه دهم می‌باشد. کتاب های درسی یازدهم تجربی از مهم‌ترین منبع مورد مطالعه این پایه و در مقایسه با سال قبل دشوارتر، متنوع‌تر و پر محتواتر هستند. اهمیت این کتاب‌ها در درجه اول به سبب پیش‌نیاز بودن برای دروس سال بعد یعنی دوازدهم تجربی است و در درجه دوم به این سبب است که برخی از آن‌ها از منابع اصلی کنکور سراسری محسوب می‌شوند. کتاب های درسی یازدهم تجربی نیز مانند دیگر مقاطع مهم‌ترین مرجع دانش‌آموزان هستند که با کمی دقت و پشتکار می‌توان به راحتی از پس دشواری‌ها و پیچیدگی‌های آن‌ها بر آمد. خرید کتاب درسی یازدهم تجربی

تعداد کتاب های کلاس یازدهم تجربی

تعداد کتاب های درسی یازدهم تجربی 14 عدد است که همانطور که اشاره شد برخی ازآن‌ها چون زیست، ریاضی، فیزیک، شیمی، انگلیسی، دین و زندگی، عربی و... از منابع اصلی سؤالات کنکور سراسری هستند. لیست کتاب‌های درسی یازدهم تجربی شامل فیزیک، آزمایشگاه علوم تجربی، انگلیسی، کتاب کار انگلیسی، زمین‌شناسی، دین و زندگی، عربی، فارسی، نگارش، انسان و محیط‌ زیست، تاریخ معاصر ایران، ریاضی، شیمی و زیست‌شناسی می‌باشند.

قیمت کتاب های یازدهم تجربی

اگر مایل به خرید آسان هر یک از کتاب های درسی دهم ریاضی با بهترین شرایط هستید به کتابانه مراجعه نمایید. با مراجعه به کتابانه و مشاهده لیست کتاب درسی  یازدهم تجربی، متوجه قیمت‌های مناسب این کتاب‌ها در  این فروشگاه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

خرید کتاب درسی یازدهم تجربی از کتابانه

تهیه‌ی کتاب‌های درسی پیش از شروع سال تحصیلی یکی از مهم‌ترین اقدامات هر دانش‌آموز است. اما برخی از دانش‌آموزان ممکن است به دلایلی از ثبت نام جا مانده و و به دنبال خرید کتاب های درسی دهم ریاضی از راه های دیگر باشند. هدف شما از خرید کتاب درسی یازدهم تجربی هرچه که باشد ما در کتابانه امکان دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها را برای شما فراهم ساخته‌ایم. برای مشاهده و خرید کتاب درسی یازدهم تجربی به صورت تک جلدی یا بسته کامل می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان، از تخفیفات و سایر خدمات بی‌نظیر ما  بهره‌مند گردید. لازم به ذکر است در سایت کتابانه علاوه بر کتاب درسی یازدهم تجربی امکان خریداری کتاب کمک درسی یازدهم تجربی نیز فراهم می باشد.

راهنمای خرید کتاب های یازدهم تجربی

برای خرید کتاب مورد نیازتان، می‌توانید از لینک مربوط به آن در قیمت پایین استفاده نمایید:

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل