loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
569 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معمولا انتخاب کتاب خوب برای کودک و نوجوان، از جمله کارهایی است که بعداز کار در معدن امتیاز سختیِ غیرقابل انکار را میگیرد! حتی اگر فرزند شما همه ژانرهای کتاب‌های کودک و نوجوان برایش تازه و هیجان‌انگیز به نظر برسند، بازهم نیاز است خرید اینترنتی کتاب های علمی کودک و نوجوان را آگاهانه پیش ببرید و البته که این پروسه چندان بدون چالش پیش نمی‌رود. خرید کتاب های علمی کودک و نوجوان واقعیت این است که کتاب‌های علمی کودک و نوجوان، شمشیر دولبه‌ای هستند که باید با احتیاط به سراغ‌شان رفت! باید به‌شدت مراقب باشیم که برای همیشه کودک را از مطالعه منابع علمی و آگاهی از جهان اطراف خودش محروم نکنیم؛ درحقیقت این فرایند باید به گونه‌ای پیش برود که اشتیاق کودک به شناخت دنیا از بُعد علمی در مسیر درست قرار بگیرد! موضوع انتخاب کتاب برای کودکان، چالشِ این‌روزهای شما است؟ مطلب این صفحه از وبسایت کتابانه را از دست ندهید!

اهمیت مطالعه کتاب علمی کودک و نوجوان

بگذارید خیال‌تان را راحت کنیم که اگر مطالعه کتاب از هر نوعی و با هر شیوه‌ای در برنامه کودک یا نوجوان‌ شما وجود دارد، میلیون‌ها بار ایستاده تشویق کردن کم است! اما بهتر است بدانید که خرید کتاب علمی کودک و نوجوان به‌طور قطع، آغازِ سوال‌های بی‌پایان بچه‌ها است! همان سوال‌هایی که دریچه آگاهی هستند و شما به‌عنوان والد، نمی‌دانید باید از گذرانِ این مسیر خوشحال باشید یا مضطرب! کلمات قدرت تغییر یک جهان را دارند؛ همان‌طور که بارِ علمی بیشتری را بر دوش می‌کشند و درنهایت در قالب کتاب بر جان کودک می‌نشینند، ذهن کودک و نوجوان بالغ و آگاه‌تر خواهد شد. کتاب‌های علمی کودک باوجود این‌که جای شک و تردید باقی نمی‌گذارند، امکان پرسش‌گری را سخاوت‌مندانه به وجود می‌آورند. البته حواس‌جمع باشید که پرسش‌هارا در چهارچوب کتاب پاسخ دهید و درعین حفط حریم برای کنجکاویِ کودک، او را همراهی کنید تا در مسیر هدایت‌شده مدنظرتان پاسخش را پیدا کند. به هرحال خرید کتاب های علمی کودک و نوجوان به صورت آنلاین ، ممکن است جرقه‌ای برای ایده‌های فوق‌العاده‌ای باشد که در بزرگ‌سالی دنیایی را تغییر می‌دهد؛ بنابراین تاثیر کتاب‌های علمی کودکان را دست‌کم نگیرید!

انواع کتاب‌های علمی کودک و نوجوان

دنیای کتاب‌های علمی کودک و نوجوان، حقیقتا دنیای بی‌نهایتی است؛ دنیایی که هرچقدر آگاهانه‌تر جست‌وجویش کنید، تماشایی‌تر می‌شود! حالا اگر بخواهیم این دنیای بی‌نهایت را در چند دسته‌بندی مهم به شما معرفی کنیم،  خوب است بدانید که موارد زیر از پرطرفدارترین‌های کتابانه هستند:

بدن انسان

همان‌طور که بچه‌ها بزرگ می‌شوند، سوال‌های بیش‌تر و عمیق‌تری درباره بدن‌شان می‌پرسند. از خنده‌دارترین سوال‌ها مثل ناف برای چیست؟ چرا ما اسکلت داریم؟ و امثال این‌ها بگیرید، تا سوال‌های پیچیده‌تری مثل این‌که چرا به‌جای یک قلب دوتا قلب نداریم یا چرا تعداد انگشتان دست و پا، پنج تا است! سوال‌های بچه‌ها درباره بدن‌تمام‌نشدنی است! برای همین معمولاً خرید کتاب علمی کودک و نوجوان و خوانش آن‌ها، یک سفر ماجراجویانه و جذاب برای شناخت بدن است؛ البته که مباحث عمیق‌تری مانند محافظت از بدن یا آسیب نرساندن به آن هم در خلل مطالعه کتاب‌های علمی مورد توجه قرار می‌گیرد.

جانوران

شناخت جانوران، زیستگاه‌های آن‌ها و چگونگیِ تفاوت رفتارشان با انسان، کودک را به درک نسبی از "پذیرش" و "آگاهی" می‌رساند. پذیرشِ جنسی از خلقت که می‌تواند درعین زیبایی، متفاوت و حتی در مقاطعی برای انسان خطرناک یا مفید باشد، مقدمه آشتی با طبیعت است. بچه‌ها در این کتاب‌ها معمولا با رویکرد علمی زندگی جانواران آشنا می‌شوند؛ البته که عنصر جذاب تصویر در کتاب‌های کودک و نوجوان، دست‌کم به اندازه متن اهمیت دارد و در خیلی از کتاب‌ها، بار اصلی انتقال مفاهیم بر دوش تصاویر است.

نجوم و فضا

گمان نکنید که برای خرید اینترنتی کتاب علمی کودک و نوجوان در بابِ نجوم و فضا، حتما باید کودک تیزهوشی داشته باشید! رسالت کتاب‌های علمی کودک و نوجوان، شناخت ابعاد علمی دنیا به ساده‌ترین و قابل‌فهم ترین شکل ممکن است. برای همین موضوعاتی از قبیل ستاره‌شناسی و شناخت کهکشان‌ها هم میتواند برای کودکان بی‌نهایت هیجان‌انگیز  و ضروری باشد!

جغرافیا

دانستن درباره جغرافیا برای کودکان لذتی است که نمی‌توانید تصور کنید! کودک با آگاهی از کشورها، قاره‌ها، رنگ‌ها و تفاوت‌ها، خود را ماجراجویی می‌داند که قرار است بدون ویزا به هرجایی که دلش خواست سفر کند؛ سبزیِ جنگل‌ها را تماشا کند و شنا در دریاهای دوردست را به گنجینه تجربه‌هایش اضافه کند. خرید کتاب علمی کودک و نوجوان درباره جغرافیا، به کودک امکان زیستنی بدون مرز می‌دهد! امکانِ یک نفر بودن و در چندین جهان بودن! ضمن این‌که اطلاعات لازم درباره موقعیت و تفاوت فرهنگی کشورها، قاره‌ها، شهرها یا حتی آب‌و‌هوای متفاوت می‌تواند روزنه‌ای به سوی پذیرش این تفاوت‌ها و اشتیاقِ صلح باشد! چه برای کودک و چه برای بزرگ‌سال!

تاریخ

مطالعه تاریخ، امکان زیستن در گذشته و آشنایی با نحوه زندگی گذشتگان را برای کودک و نوجوان به وجود می‌آورد. کودک و نوجوان با مطالعه تاریخ، ناخودآگاه فراز و نشیب‌های دنیا را درک می‌کند و با دیدی به‌مراتب بازتر دنیای امروز و آینده را زیر ذره‌بین کودکانه و جسورانه خود قرار می‌دهد؛ درحقیقت تاریخ باعث می‌شود کودکِ شما دنیا را به جایی بهتراز آن‌چه که در گذشته بوده است، تبدیل کند!

خرید اینترنتی کتاب های علمی کودک و نوجوان از کتابانه

وب‌سایت کتابانه با هدف ترویج کتاب‌خوانی کودکان، پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان را ارائه می‌کند. شما می‌توانید بهترین کتاب‌های علمی کودک و نوجوان را در کوتاه‌ترین زمان بعد از ثبت سفارش از طریق سایت، درب منزل تحویل بگیرید و البته به معجزه سرعت در خرید اینترنتی ایمان بیاورید!

قیمت کتاب های علمی کودک و نوجوان

قیمت کتاب های علمی کودک و نوجوان در وبسایت کتابانه نسبت به خرید حضوری، شامل تخفیف‌های قابل‌توجهی است که فرصت یک خرید عالی و مقرون‌به‌صرفه را به وجود می‌آوَرَد.


سوالات متداول:

بهترین کتاب‌های علمی کودک و نوجوان را از کجا تهیه کنم؟ وب‌سایت کتابانه متعهد است که بهترین آثار علمی کودک و نوجوان را با قیمتی مناسب‌تر از قیمت پشت جلد کتاب به دست شما برساند؛ البته در سریع‌ترین زمان ممکن و با امکانِ تحویل دربِ منزل! خرید کتاب علمی کودک و نوجوان چه ضرورتی دارد؟ مطالعه برای کودک و نوجوان یک ضرورت است و مطالعه با رویکرد علمی یک فرصت! فرصتی که می‌تواند به لطف علم و ادبیات، کلمات را در ذهن کودک به پرواز در بیاورد و اتفاقات درخشانی را در بزرگ‌سالیِ او رقم بزند!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل