بهترین کتاب های آرایشگری زنانه

بهترین کتاب های آرایشگری زنانه برای آزمون فنی و حرفه ای

برای شرکت در آزمون‌ها در رشته آرایشگری زنانه، شرکت‌کنندگان علاوه بر دوره‌های حضوری، باید کتاب های آموزش آرایشگری این آزمون‌ها را نیز مطالعه کنند و اشراف کاملی بر روی موضوعات به صورت تئوری و علمی داشته باشند. ازاین‌رو، در این مطلب، سعی کرده‌ایم تا شما را بیشتر با بهترین کتاب های آرایشگری زنانه آشنا کنیم. تمامی این کتاب ها از مجموعه کتاب های کار و مهارت و نوشته «فاطمه باستانی» هستند که توسط «انتشارات ظهور فن» به چاپ رسیده اند.

اگر قصد شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای دارید و یا می‌خواهید درباره مسائل آرایش و پیرایش بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه باشید. اگر قصد خرید کتاب های آرایشگری زنانه را نیز دارید، کتابانه می‌تواند بستری امن و سریع برای خرید شما باشد.


کتاب تست آرایش و پیرایش زنانه

کتاب تست آرایش و پیرایش زنانه، یکی از پر فروش ترین کتاب های تست آرایشگری در زمینه ایجاد آمادگی هنرجویان برای شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای این رشته، آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آن‌ها در این رشته است.

این کتاب شامل درس‌نامه و تعداد زیادی سؤال درباره آلودگی‌زدایی محیطی و حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، کوتاه‌کردن مو، حالت دادن موهای کوتاه و بلند، محافظت از مو با محصولات آرایشی، رنگ و مش کردن مو، صاف کردن مو، فر کردن مو، مرتب کردن ناخن، اصلاح صورت و ابرو و آرایش صورت است. همچنین در انتها، نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی و عملی نیز وجود دارد تا مخاطب با فضای آزمون‌ها آشنا شود. این کتاب به همراه دو آزمون رایگان آنلاین شبیه‌سازی‌شده همراه است.

خرید کتاب تست آرایش و پیرایش زنانه

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین کتاب های قانون جذب


کتاب تست کاربرد مواد شیمیایی در آرایش زنانه

کتاب تست کاربرد مواد شیمیایی در آرایش زنانه، یکی از بهترین کتاب های آموزش آرایشگری برای ایجاد آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای این رشته، متقاضیان آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای است. این کتاب برای ایجاد آمادگی ذهنی و دانستن اصول کار رنگ مو، پیش از ورود به دوره عملی طراحی شده است. هر فصل از این کتاب با درس‌نامه‌ای آغاز می‌شود که در آن به توضیح مسائل و نکات پرداخته شده و پس از آن با تعدادی سؤال چهارگزینه‌ای، آموخته‌های مخاطب به چالش کشیده می‌شود.

این کتاب در دوازده فصل به توضیح چگونگی آلودگی‌زدایی و حفاظت بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، بررسی عملکرد پوست و ساختمان مو و مراقبت از آنها، ترکیب رنگ مو و پرااکسید، رنگ کردن موی طبیعی و رنگ شده، رنگ کردن موی سفید، دکلره، رنگساژ مو، انجام تکنیک‌های لایت، مراقبت از مو قبل و بعد از کار با مواد شیمیایی و صاف کردن مو پرداخته است. در انتهای فصول کتاب نیز آزمون‌های آزمایشی و عملی ارائه شده تا داوطلب، با فضای سؤالات آزمون آشنا شود.

خرید کتاب تست کاربرد مواد شیمیایی در آرایش زنانه

کتاب تست متعادل ساز چهره زنانه

کتاب تست متعادل‌سازی چهره زنانه یکی از کتاب های معروف تست آرایشگری از مجموعه کتاب های کار و مهارت است. هر فصل از این کتاب با درس‌نامه آغاز و با سؤالات تستی مشابه یا شبیه‌سازی شده آزمون‌ها، برای بالابردن سطح آمادگی و سنجش هنرجویان، به پایان می‌رسد. در این کتاب در یازده فصل به ارائه مطالب: آلودگی زدایی و حفاظت بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، آماده‌سازی پوست جهت متعادل‌سازی، آماده‌سازی آرایش، متعادل‌سازی پیشانی و ابرو، آرایش چشم، متعادل‌سازی بینی و گونه، متعادل‌سازی چانه، فک، غبغب و گردن، آرایش روز و شب، شخصیت‌سازی کارتونی و آرایش خاص عکاسی پرداخته شده است.

در انتهای کتاب آزمون‌های آزمایشی و عملی ارائه شده تا داوطلب، آمادگی ذهنی حضور در آزمون را داشته باشد. این کتاب برای آن دسته از افرادی که قصد شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای این رشته را دارند، متقاضیان آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای مناسب است.

خرید کتاب تست متعادل ساز چهره

کتاب تست آرایشگر ناخن

کتاب تست آرایشگر ناخن، یکی از بهترین کتاب های تست آرایشگری در زمینه آرایش ناخن است. هر فصل از این کتاب نیز همچون سایر این انواع کتاب ها، با درس‌نامه‌ای آغاز و با نمونه سؤالات مطابق با استانداردهای ملی مهارت به پایان می‌رسد.

این کتاب در هشت فصل به ارائه آلودگی‌زدایی و حفاظت بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، مراقبت از پوست دست و پا، فرم دهی به ناخن دست، فرم دهی به ناخن پا، طراحی و نصب ناخن مصنوعی، طراحی با حنا روی دست و پا و لاک زدن ناخن‌ها و تزئین آن‌ها پرداخته است. این کتاب با دو آزمون شبیه‌ساز آنلاین همراه است.

مطالعه این کتاب برای هنرجویان و مهارت‌آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزان مؤسسات کارآموزی آزاد بخش خصوصی، متقاضیان آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

خرید کتاب  تست آرایشگر ناخن

کتاب تست آرایش دائم صورت زنانه

هنرجویان و مهارت‌آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزان، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته آرایش دائم برای ایجاد آمادگی شرکت در آزمون و یادگیری مباحث، می‌توانند به کتاب تست آرایش دائم صورت زنانه مراجعه کنند.

این کتاب یکی از پر فروش ترین و بهترین کتاب های تست آرایشگری زنانه و راهنمایی برای آرایش دائم صورت است. در این کتاب، در قسمت درس‌نامه و سؤالات مشابه آزمون، در نُه فصل، از به‌کارگیری ضوابط ایمنی، بهداشت فردی و آلودگی‌زدایی محیط کار و ابزار، مشاوره با مشتری جهت انجام کار و پذیرش، آماده‌سازی پوست قبل از آرایش دائم، طراحی متناسب با چهره، آرایش دائم ابرو و هاشور، آرایش دائم لب و سایه لب، آرایش دائم چشم و مژه، ترمیم نهایی و رنگ‌های پیشنهادی ابرو، لب و چشم سخن گفته شده است و در انتها نیز سؤالاتی از آزمون‌های آرایش دائم صورت قرار دارد.

خرید کتاب تست آرایشگر دائم صورت زنانه

کتاب تست پیرایشگر موی زنانه

کتاب تست پیرایشگر موی زنانه نیز مانند سایر کتاب های معرفی شده از مجموعه کتاب های کار و مهارت، یکی از بهترین کتاب های تست آرایشگری زنانه در زمینه ایجاد آمادگی هنرجویان برای شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای این رشته، آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آن‌ها در این رشته است.

 در این کتاب، درس‌نامه‌ها و سؤالات منطبق بر استاندارد ملی مهارت هستند و دو آزمون رایگان آنلاین شبیه‌سازی شده نیز به همراه کتاب ارائه شده است. این کتاب در نه فصل به توضیح کامل و جامع آلودگی‌زدایی محیطی و حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، شستن موی سر، کوتاهی پایه، کوتاهی با زوایای مختلف؛ کم‌حجم کردن مو، کوتاه‌کردن مو به روش ترکیبی، فرم دهی موها بعد از کوتاهی و ویتامینه کردن مو پرداخته تا هنرجو، پیش از شروع به کار عملی، اطلاعات کافی درباره پیرایشگری مو داشته باشد.

خرید کتاب تست پیرایشگر موی زنانه

کتاب تست آرایشگر موی زنانه

از دیگر کتاب های معروف تست آرایشگری درباره آرایش موی زنانه، کتاب تست آرایشگر موی زنانه از مجموعه کتاب های کار و مهارت است. این کتاب در درس‌نامه‌های ده فصل به توضیح کامل چگونگی آلودگی‌زدایی محیطی و حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، آماده‌سازی مو قبل از آرایش، فرم دهی به موها با بیگودی، سشوار کشیدن مو، فرم دهی مو ها با اتو و مو پیچ، آرایش مو، اضافه‌کردن مو به سر، انجام بافت موها و آرایش موی سر پرداخته و در انتهای هر فصل، نمونه سؤالات تستی از این مباحث ارائه شده است.

مطالعه این کتاب نیز برای هنرجویان و مهارت‌آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزان مؤسسات کارآموزی آزاد بخش خصوصی، متقاضیان آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

خرید کتاب تست آرایشگر موی نانه

کتاب تست پیرایشگر ابرو و صورت زنانه

کتاب تست پیرایشگر ابرو و صورت زنانه، یکی دیگر از پر فروش ترین کتاب های آموزش آرایشگری است و مطالعه آن برای هنرجویان و مهارت‌آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزان مؤسسات کارآموزی آزاد بخش خصوصی، متقاضیان آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد آمادگی، شرکت در آزمون و یادگیری مباحث، ضروری است.

این کتاب از چند بخش درس‌نامه، نمونه سؤالات و نمونه آزمون‌ها تشکیل شده و در هشت فصل به ارائه آلودگی‌زدایی محیطی و حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، موزدایی، اصلاح صورت با بند، مراقبت از پوست بعد از موزدایی، فرم دادن به ابرو، مدل‌های مختلف ابرو و رنگ کردن ابرو پرداخته است.

خرید کتاب تست پیرایشگر ابرو و صورت زنانه

کتاب تست پیرایشگر موهای زائد با موم

کتاب تست پیرایشگر موهای زائد با موم یکی از کتاب های معروف آموزش آرایشگری از سری کتاب های کار و مهارت است. این کتاب در زمینه ایجاد آمادگی هنرجویان برای شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای این رشته، آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آن‌ها در این رشته است.

این کتاب در کنار نمونه سؤالات و آزمون‌های شبیه‌سازی شده، در هفت فصل، به ارائه آلودگی‌زدایی محیطی و حفظ بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، آنالیز ساختمان پوست، آنالیز ساختمان مو، ساخت موم گیاهی و سنتی و روش‌های استفاده از آن، پیرایش موهای زائد با موم و مراقبت از پوست پس از موزدایی پرداخته است.

خرید کتاب تست پیرایشگر موهای زائد با موم

کتاب تست پاکسازی پوست صورت زنانه

کتاب تست پاکسازی پوست صورت زنانه، یکی از پر فروش ترین و بهترین کتاب های تست آرایشگری زنانه در زمینه پاک‌سازی پوست است. مطالعه این کتاب به هنرجویان و مهارت‌آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزان مؤسسات کارآموزی آزاد بخش خصوصی، متقاضیان آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

در این کتاب در قسمت درس‌نامه به ارائه مطالب، در قسمت سؤالات تستی، به سنجش آموخته‌ها و در قسمت آزمون، شبیه‌سازی آزمون پاک‌سازی پوست ارائه شده است. در این کتاب به ارائه مطالب در حوزه آلودگی‌زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی، آنالیز کردن سـاختمان پوسـت، آماده‌سازی پوست مشتری، پاک‌سازی انواع پوست، مراقبت‌های بعد از پاک‌سازی پوست و به‌کارگیری ماسـک صـورت پرداخته شده است. این کتاب دو آزمون آنلاین شبیه‌ساز نیز به همراه دارد.

خرید کتاب تست پاکسازی پوست صورت زنانه

خواندن این کتاب ها، برای کسانی که قصد فعالیت در زمینه آرایشگری را دارند ضروری به نظر می‌رسد. اگر قصد خرید کتاب های آرایشگری زنانه را دارید، کتابانه می‌تواند مرجع مناسبی برای خرید شما باشد.

تجربه شما در خواندن بهترین کتاب های آموزش آرایشگری چیست؟ جای چه کتابی در این لیست خالی است؟ نظرات، پیشنهادات یا انتقادات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید تا بتوانیم خدمات بهتری به شما عزیزان ارائه کنیم.

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین کتاب های رهبری کسب و کار


برای شرکت در آزمون تئوری آرایشگری زنانه فنی و حرفه‌ای، مطالعه چه کتاب هایی پیشنهاد می‌شود؟

کتاب های تست آرایش و پیرایش زنانه، کاربرد مواد شیمیایی در آرایش زنانه، متعادل ساز چهره زنانه، آرایشگر ناخن، آرایش دائم صورت زنانه، پیرایشگر موی زنانه، آرایشگر موی زنانه، پیرایشگر ابرو و صورت زنانه، پیرایشگر موهای زائد با موم، پاک‌سازی پوست صورت زنانه

در چه زمینه‌هایی کتاب های تست آرایش و پیرایش زنان وجود دارد؟

آرایش و پیرایش چهره، ناخن، مو و ابرو، استفاده از مواد شیمیایی، آرایش‌های دائم، پیرایشگر موهای زائد و پاک‌سازی پوست صورت

کتاب های تست آرایشگری و پیرایشگری زنانه، مناسب چه کسانی است؟

هنرجویان و مهارت آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت آموزان مؤسسات کارآموزی آزاد بخش خصوصی، متقاضیان آزمون‌های ادواری، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای.

اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت