خرید کتاب تیزهوشان پنجم

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

اهمیت استفاده از کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

پایه پنجم دبستان پس از پایه ششم مهمترین سال تحصیلی برای دانش آموزان ابتدایی برای آمادگی در آزمون های نمونه و دولتی و تیزهوشان می‌باشد. اگر دانش آموزان در پایه های تحصیلی گذشته تمرین و مطالعه ای برای آماده شدن در آزمون تیزهوشان نداشته اند سال پنجم را به هیچ عنوان پشت گوش نیندازند. کتاب های تیزهوشان پنجم دبستان بهترین گزینه برای آمادگی دانش آموزان برای شرکت در آزمون های تیزهوشان می باشد.

فهرست بهترین کتاب های تیزهوشان پنجم ابتدایی


کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان پنجم خیلی سبز

این مجموعه یک منبع جامع آموزشی پیشرفته در زمینه ی هوش و به منظور ارتقای کیفی سطح خلاقیت ریاضی و به عنوان کتاب های کمک درسی پنجم دبستان تالیف گردیده است. این اثر در سه قسمت: درس نامه، سوالات چندگزینه ای و پاسخ تشریحی سوالات طراحی گردیده است. درسنامه ها به صورت فصل به فصل، کامل و جامع ارائه شده اند؛ البته برای سهولت در فراگیری هر فصل به بخش های کوچکتری تقسیم شده است. برای یادگیری عمیق تر مطالب سوالاتی با عنوان تست در هر بخش در نظر گرفته شده تا دانش آموزان با مطالعه ی آنها به درک بهتری از مطالب برسند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب تیزهوشان آی کیو IQ پنجم ابتدایی گاج

کتاب تیزهوشان آی کیو IQ پنجم ابتدایی انتشارات گاج، آموزش کامل ریاضیات و علوم در سطحی بالاتر از کتاب درسی پنجم دبستان و با زبانی ساده و روان در اختیار فراگیران قرار گرفته است. همچنین به دلیل اهمیت نکات کلیدی در درس فارسی برای پاسخ‌گویی به سوالات آن، تمامی این نکات جمع‌آوری شده‌اند. در این کتاب کمک درسی پس از فراگیری مفاهیم هر درس، سوالات فصل به فصل و همگام با کتاب درسی ارائه شده که حل کردن آن‌ها سبب تثبیت صحیح مطالب در حافظه خواهد شد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب پا به پا جامع تیزهوشان پنجم ابتدایی پویش

مفاهیم آموزشی این کتاب به صورت درس به درس جهت بهره برداری دانش آموزان و داوطلبان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ارائه شده که از جمله ویژگی های آن می توان به: نثر ساده، مثال های آموزشی بکار رفته و چیدمان موضوعی مطالب اشاره نمود. پس از هر مبحث آموزشی، پرسش های چهارگزینه ای متناسب با نیاز دانش آموزان آورده شده که به بالا بردن مهارت تست زنی آنها کمک بسزایی خواهد کرد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب جامع تیزهوشان پنجم خیلی سبز

گاهی کتاب‌های جامع نزد دانش‌آموزان، محبوب‌تر از کتاب‌های تک درس تیزهوشان هستند. علت آن می‌تواند کم حجم‌تر شدن کتاب و منظم و کنار هم بودن مطالب باشد. کتاب جامع تیزهوشان پنجم خیلی سبز، شامل تعداد زیادی سوالات با کیفیت و هدفمند است که جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون تیزهوشان طراحی شده‌اند.

برای این سوالات پاسخ های کاملا تشریحی و کامل آورده شده تا تمامی نقاط ضعف دانش آموزان برطرف شود. همچنین در ابتدای هر فصل از دروسِ فارسی، علوم تجربی و ریاضی، درسنامۀ کاملی ارائه شده که به آموزش مطالب آن درس می پردازد. مطالعه این بخش پیش از حل سوالات، مطالب مبهم کتاب درسی را برای دانش آموزان شفاف کرده و به مرور آن ها کمک می کند. به کمک کتاب جامع تیزهوشان پنجم خیلی سبز به دانش و مهارت دانش آموزان پنجم ابتدایی افزوده خواهد شد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب مرشد مسابقات ریاضی پنجم دبستان مبتکران

کتاب مرشد ریاضی پنجم، شامل ۱۴۰۰ تست و بیش از ۲۲۰ نکتۀ کلیدی است که سوالات آن در قالب آزمون و بر اساس فصل های کتاب ریاضی پنجم طبقه بندی شده اند. همچنین چیدمان این سوالات از آسان به سخت است، که این سیر چینش باعث آماده سازی ذهن فراگیران برای حل سوالات دشوار تر می شود.

منابع مورد استفاده در تالیف این کتاب؛ آزمون های تیزهوشان کشور و مدارس نمونۀ تهران و دیگر استان ها و مسابقات علمی داخلی و خارجی و مسائل المپیاد ها، است. پاسخ گویی به این سوالات همگام با آموزش در کلاس درسی، دانش آموزان را برای آزمون تیزهوشان و دیگر آزمون های ورودی مدارس خاص آماده خواهد کرد. لازم به ذکر است برای سوالات پاسخ نامۀ کلیدی در نظر گرفته شده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب تیزهوشان ریاضی پنجم دبستان خیلی سبز

در درسنامه‌ی کتاب تیزهوشان ریاضی پنجم دبستان انتشارات خیلی سبز، مفاهیم درسی، نکات و روش‌های تکمیلی به کمک مثال‌های متنوع شرح داشته شده است که حل کردن آن‌ها حین مطالعه، به فهم عمیق مطالب کمک خواهد کرد. تست‌های ارائه شده در این کتاب که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی پنجم دبستان است، به صورت هوشمندانه و با ترکیب خاص چیده شده‌اند و لازم است که به ترتیب حل شوند، این سوالات از منابع داخلی و خارجی معتبر همراه با پاسخنامه تشریحی آورده شده‌اند.

در میان این تست ها، سوالات دشوار و خلاقانه جهت افزایش مهارت دانش آموزان در مواجهه با سوالات مفهومی تر طرح شده است، که منبع مناسبی برای آمادگی برای آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در سال ششم است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب مرشد علوم پنجم دبستان مبتکران

این کتاب از مجموعه کتاب های مرشد انتشارات مبتکران و یا به عبارتی یک بانک سوال می‌باشد. اگر به دنبال کتابی جامع برای کسب آمادگی در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و… هستید، کتاب مرشد علوم پنجم دبستان انتشارات مبتکران، به اذعان مولف می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. درسنامه‌ی ابتدای هر درس با ذکر مطالب دقیق و کاربردی پوشاننده‌ی متن کتاب درسی و به همراه نکات در داخل کادر می‌باشد تا مطالب و مباحث راحت‌تر در ذهن بماند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب تیزهوشان علوم پنجم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان علوم پنجم،  کتابی جامع و کاربردی می باشد که در راستای آموزش دقیق و مفهومی مطالب کتاب علوم پنجم دبستان، وِیژه دانش آموزان برتر تالیف شده است و کلیه مفاهیم و موضوعات را فراتر از سطح کتاب درسی آموزش می دهد. مطالب و محتوای کتاب متناسب و همگام با سرفصل های کتاب درسی در دوازده درس ارائه شده اند.

در ابتدای هر درس، درسنامه ای بیان شده که سطر به سطر کتاب درسی را به طور کامل به انضمام نکات تکمیلی آموزش می دهد. مطالب درسنامه به صورت طبقه بندی شده مطرح شده تا دانش آموزان با نظم و انسجام بیشتری مفاهیم را به خاطر بسپارند. در میان توضیحات درسنامه برای مطالبی که امکان طرح تصویر وجود داشت، تصاویری آورده شده که منجر به درک بهتر مفاهیم می شود. پس از آموزش مطالب و درسنامه ها نوبت به ارزیابی و سنجش آموخته های دانش آموزان می رسد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب مرشد مسابقات فارسی پنجم دبستان مبتکران

کتاب مرشد مسابقات فارسی پنجم [۵] دبستان انتشارات مبتکران که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی پنجم دبستان است. این کتاب از مجموعه “مرشد” تیزهوشان پایه پنجم دبستان می باشد و مفاهیم فارسی را در دو بخش درسنامه و پرسش های چهارگزینه ای در برمی گیرد. مطالب آموزشی اول درس و نکته های زبانی و ادبی که در پاسخ های تشریحی آمده است، فارسی را در سطح بالایی به دانش آموز آموزش می هد و او را برای بخش دیگر کتاب آماده می کند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب تیزهوشان فارسی پنجم دبستان خیلی سبز

اساس سوال‌های فارسی آزمون‌های تیزهوشان سال‌های اخیر، درک معنی و مفهوم و تجزیه و تحلیل متن‌های ادبی است. حتی برای پاسخگویی به سوالات دانش‌های زبانی و ادبی و دستور زبان، نیازمند درک متن و مفهوم آن هستیم. در کتاب تیزهوشان فارسی پنجم دبستان انتشارات خیلی سبز، نکات مهم درس‌های کتاب، ضمن توجه به معنا و مفهوم واژه‌ها و عبارت‌ها توضیح داده شده است؛ تا پایه‌ی دانش ادبی دانش‌آموزان برای پاسخگویی به سوالات آزمون تیزهوشان را تقویت کند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان پنجم دبستان

در این مقاله کارشناسان کتابانه با تحقیقات بر روی کتاب های تیزهوشان پایه پنجم و نظرخواهی از دانش آموزان این پایه و اولیایشان بهترین کتاب های تیزهوشان پایه پنجم دبستان را به شما عزیزان معرفی کردند.

خوشحال می‌شویم شما دوستان گرامی نیز نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کتابانه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت