loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. مرشد مبتکران
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
34 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های مرشد مبتکران؛ ابزار دانش آموزان باهوش!

به‌طور حتم دانش آموزی در کشورمان نیست که «انتشارات مبتکران» را نشناسد! مبتکران از ریش‌سفیدهای حوزه موفقیت در کنکور است؛ امروز اینجاییم تا درباره یکی از مشهورترین مجموعه های این انتشارات صحبت کنیم. مجموعه کتاب های مرشد مبتکران که این‌روزها حسابی سروصدا به پا کرده‌‌اند.

رونق خرید اینترنتی کتاب های مرشد مبتکران باعث شده است که این انتشارات اعداد حیرت‌انگیزی را برای چاپ مجدد کتاب‌هایش تجربه کند. مرشد، راهنمایی دلسوز برای قبولی در بهترین مدارس ایران است! اگر موضوع پذیرش در تیزهوشان و مدارس نمونه‌دولتی دغدغه شما نیز هست، مطلب این صفحه از سایت کتابانه را از دست ندهید. خرید کتاب مرشد مبتکران

معرفی کتاب های مرشد مبتکران

کتاب های مرشد ارمغانی هیجان انگیز برای پایه‌های پنجم تا دوازدهم از سوی مبتکران است؛ در این سری از کتاب‌های مبتکران، دریایی از تست‌های کمتر دیده شده و تالیفی روبه‌روی شما قرار دارد و برای اینکه شناگر ماهری نشوید، هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست! همه این تست‌ها مطابق با استانداردهای کتب درسی تالیف شده‌اند؛ درحالی‌که بهترین مولفان آن‌هارا به دلیل آشنایی دانش‌آموز با شرایط مطلوب تست‌زنی در آزمون‌های خاص تدارک دیده‌اند. مولفان کتاب های مرشد مبتکران از پاسخ تشریحی و درس‌نامه‌های کاربردی غافل نشده‌اند و همه چیز برای ورود شما به مدارس عالی مهیا خواهد بود. همچنین وجود نمونه‌سوالاتی مطابق با آزمون‌های ورودی تیزهوشان و المپیادهای علمی، مهم‌ترین دلیل برای پیشنهاد کارشناسان کتابانه جهت خرید آنلاین کتاب مرشد مبتکران است.

ویژگی کتاب مرشد مبتکران

مجموعه کتاب های مرشد مبتکران مجموعه‌ای منحصربه‌فرد برای کلاس پنجمی‌ها تا کنکوری است و ویژگی‌هایی دارد که نمی‌توانید نادیده‌اش بگیرید! وجود پرسش‌های چهارگزینه‌ای درس به درس که مطابق با استاندارهای آموزشی و کمی فراتراز آن تدوین شده است و نمونه آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان می‌تواند شانس قبولی در این مدارس را افزایش دهد؛ البته به شرط تلاش و ممارست شخصِ شخیصِ شما!

هدف از انتشار کتاب های مرشد مبتکران

انتشارات مبتکران در درجه اول کتاب ‌های مرشد را با هدف ارائه جامع‌ترین منبع برای ورود به مدارس ویژه طراحی نمود که درادامه به منبع ارزشمندی جهت خودارزیابی عمیق دانش‌آموزان تبدیل شد. به دلیل پرسش‌های چالش‌برانگیز و فراتراز آنچه در کلاس درس تدریش می‌شود، خرید اینترنتی کتاب های مرشد مبتکران، انتخاب بچه‌زرنگ‌های کلاس است؛ همان‌هایی که برای یادگیری به کم قانع نیستند و برای جویدن کتاب در هرحال اعلام آمادگی می‌کنند! آن‌هایی که سطحی‌خوانی در مرامشان نیست! بیشتر حجم کتاب های مرشد مبتکران را تست‌های متنوع پر کرده است. درس‌نامه‌های این کتاب هم نقش کاربردی و درعین‌حال کوتاهی را برای نظم بخشیدن به ذهن داشن‌آموزان و تاکید بر نکات مهم ایفا می‌کنند. انتخاب کتاب‌ مرشد مبتکران مخصوصا برای  کسانی که قصد دارند در آزمون‌های تیزهوشان بهترین اتفاق‌ها را رقم بزنند، به‌منزله تضمین موفقیت است. تفاوت مجموعه کتاب های مرشد و رشادت کتاب های رشادت مبتکران، درحقیقت نمونه‌ای از یک کتاب کمک درسی کامل با درسنامه‌های جامع است که سوالات تستی را نیز شامل می‌شود. در مجموعه رشادت برای مقاطع تحصیلی اول تا نهم، درسنامه‌های مفصل‌تری وجود دارد و البته تعداد سوالات تستی استاندارد است. این درحالی است که سری کتاب های مرشد با رویکرد پذیرش در مسابقات علمی و آوردن رتبه‌های درخشان در آزمون‌های تیزهوشان تالیف شده است. در مجموعه کتاب های مرشد مبتکران که برای پایه پنجم تا دوازدهم تدوین شده است، تعداد و تنوع سوالات تستی بی‌نظیر است و به ویژه پاسخ‌نامه تشریحی کاملی نیز دارد. درصورتی‌که دیگر خبری از درسنامه‌های مفصل نیست و عمده نکات مهم در پاسخ تشریحی تست‌ها یادآوری می‌شوند.

مقاطع تحصیلی کتاب های مرشد مبتکران

سری مرشد انتشارات مبتکران مقاطع تحصیلی پنجم ابتدایی تا کلاس دوازدهم را در بر می‌گیرد. در مقطع ابتدایی کتاب‌ های مرشد برای دروس مهمی مانند علوم، ریاضی ، اجتماعی و فارسی تدوین شده است که دانش‌آموزان اول تا ششم ابتدایی می‌توانند از فرصت خرید آنلاین کتاب مرشد مبتکران استفاده کنند. همچنین در مقطع متوسطه اول و دوم کتاب های مرشد مبتکران حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

پرفروش‌ترین کتاب های مرشد مبتکران

درمیان طیف متنوع کتاب های مرشد مبتکران، درس‌های مهمی که معمولا ضریب بالاتری در آزمون‌ها به خود اختصاص می‌دهند، بیشتر موردتوجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. برای مثال دروسی مانند ریاضی، علوم و فارسی همیشه در صدر انتخاب طراحان سوال آزمون‌های تیزهوشان بوده‌اند و به همین دلیل، کنکوری‌ها و پیش از کنکوری‌ها ترجیح می‌دهند این کتاب‌ها را زودتر از سایر رقبا خریداری کنند.

خرید اینترنتی کتاب مرشد مبتکران با تخفیف از کتابانه

وبسایت کتابانه با هدف فراهم کردن تجربه لذت‌بخشی از خرید آنلاین کتاب مرشد مبتکران، بهترین‌های این انتشارات را با قیمتی استثنایی ارائه کرده است. دغدغه خرید کتاب‌های کمک‌درسی دغدغه مهمی است و کتابانه در تلاش است که برای احترام به موفقیتِ دانش‌آموزانِ سخت‌کوش، کتاب های مرشد را با قیمت مناسب‌تری نسبت به پشت جلد در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد؛ البته لذت تحویل کتاب‌ها درب منزل به سرعت برق و باد و بدون الزام حضور در فروشگاه را نمی‌توان نادیده گرفت!

قیمت کتاب های مرشد مبتکران

باتوجه به اینکه دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف نیاز به تعداد قابل‌توجهی از کتاب‌های کمک‌درسی دارند، بهتر است فرایند انتخاب کتاب‌ها آگاهانه و اصولی صورت بگیرد. لیست قیمت کتاب های مرشد مبتکران در کتابانه این‌طور نشان می‌دهد که روند خرید کتاب‌ها با تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای همراه شده است؛ سهم ما از این اتفاق خوش‌یمن، موفقیت‌های آینده شما است!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل