خرید بهترین منابع زیست یازدهم

معرفی بهترین منابع زیست یازدهم

از 50 سوال زیست کنکور 17 سوال مربوط به زیست یازدهم میباشد. پس زیست یازدهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و برای موفقیت در کنکور و همچنین امتحانات علاوه بر کتاب درسی زیست یازدهم، استفاده از کتاب کمک درسی زیست یازدهم امری ضروری میباشد.

در این مقاله تلاش کردیم تا بررسی های زیاد بهترین کتاب های کنکوری زیست یازدهم برای آمادگی و موفقیت در کنکور و بهترین کتاب های کمک درسی زیست یازدهم را با ویژگی های آن ها ارائه دهیم.


بهترین کتاب تست زیست یازدهم

در این قسمت 4 عنوان از برترین کتاب های تست زیست یازدهم را بر اساس محتوای خوب و تست های نزدیک به کنکور طبق بررسی های انجام شده معرفی کردیم.

نام کتابتعداد تستتعداد صفحه
تست زیست یازدهم خیلی سبز2100704
کتاب زیست یازدهم نشر الگو2271670
کتاب میکرو زیست یازدهم2200824
تست زیست یازدهم مهروماه2114703

کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز

کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز کتابی پرحجم، جامع و مفید و در برگیرنده‌ی تمامی نیازهای دانش‌آموز برای موفقیت در آزمون سراسری می‌باشد. کتاب تست زیست‌شناسی 2 پایه یازدهم انتشارات خیلی‌سبز دارای درسنامه‌ی کاربردی و مفهومی، پوشاننده‌ی متن کتاب درسی جدید سال یازدهم تجربی و حتی بیشتر از آن به همراه متن و تصاویر رنگی است.

متن درسنامه، سرشار از نکات تستی و ترکیبی به همراه نکات برگرفته شده از آزمون‌های سراسری می‌باشد. هر درسنامه طبق سرفصل‌های کتاب درسی طبقه‌بندی شده و توضیحات به ترتیب عناوین داده شده‌اند.

خرید کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز
ویژگی های کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز
  • مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی
  • صفحات و شکل های رنگی
  • درسنامه کامل
  • پاسخنامه تشریحی

کتاب زیست یازدهم نشر الگو

کتاب زیست شناسی یازدهم نشر الگو از بهترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور می‌باشد که هر فصل آن شامل تعدادی آزمونک می‌باشد که بیشتر جهت مرور مطالب و تثبیت آموخته‌ها در ذهن دانش آموزان طراحی شده است.

علاوه بر این آزمونک‌ها در پایان هر فصل سه آزمون جامع مطرح شده است که شامل تست‌های تالیفی، قلم چی و کنکور سراسری می‌باشد. دانش آموزان پس از تسلط کامل بر درسنامه می‌توانند سراغ این بخش بیایند و آموخته‌های خود را بسنجند.

معرفی بهترین منابع زیست یازدهم
ویژگی های کتاب زیست یازدهم نشر الگو
  • درسنامه درختی
  • تست های مفهومی
  • پاسخنامه تشریحی

کتاب میکرو زیست یازدهم گاج

مطالعه ی این کتاب جامع و پر حجم، مخصوص دانش آموزانی است که به درصد های بالا فکر می کنند. کتاب میکرو زیست یازدهم از برترین کتاب‌هایتست زیست یازدهم می‌باشد که تمامی تست های کنکور های داخل و خارج از کشور ده سال اخیر را دارا می باشد. 

خرید کتاب میکرو زیست یازدهم
ویژگی های کتاب میکرو زیست یازدهم
  • تست های ترکیبی
  • صفحات و شکل های رنگی
  • درسنامه مفصل
  • پاسخنامه تشریحی

کتاب زیست جامع یازدهم مهروماه

در ابن کتاب برای هر فصل تعداد مناسبی تست تالیفی و انتخابی از کنکورهای سراسری و آزمون قلم چی طبقه بندی شده اند. به طوری که تعداد تست ها نه آن قدر کم است که پوشش مطالب ناقص باشد و نه آن قدر زیاد که وقتتان را هدر بدهد.

خرید کتاب زیست جامع یازدهم مهروماه
ویژگی های کتاب زیست جامع یازدهم مهروماه
  • درسنامه کامل حاوی نکات کنکوری
  • جدول جمع بندی
  • پاسخنامه تشریحی

بهترین کتاب های کمک آموزشی زیست یازدهم

در این قسمت به معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی زیست یازدهم می پردازیم. از آنجایی که از کنکور 1402 معدل نقش به سزایی در قبولی کنکور دارد استفاده از کتاب های کمک آموزشی زیست یازدهم امری ضروری می باشد. البته که این کتاب ها لا توجه به آموزش کاملی که دارند برای کنکور نیز بسیار مفید می باشند.

کتاب فاگو زیست یازدهم مشاوران

کتاب فاگو زیست یازدهم یک منبع کامل از درسنامه های زیست یازدهم می باشد که تمامی مطالب کتاب درسی اعم از نکات پاورقی، نکات موجود در تصویرهای زیست شناسی و تمامی نکات مهم و پنهان شده را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و آن ها را از هرگونه منبع دیگری برای درسنامه بی نیاز می کند.

خرید کتاب فاگو زیست یازدهم
ویژگی های کتاب زیست یازدهم مشاوران
  • توضیح مفهومی و کامل خط به خط کتاب درسی
  • ترکیب مفاهیم و نکات فصل های مختلف
  • بررسی تمام قیدهای ذکر شده در کتاب درسی

کتاب زیر ذره بین زیست یازدهم کاپ

در حقیقت ذره بین این کتال روی متن کتاب درسی قرار می گیرد تا با نگاهی عمیق، دقیق و موشکافانه توجه دانش آموز را به نکات مورد نظر نویسندگان درسی و طراحان کنکور جلب نماید.

خرید کتاب زیر ذره بین زیست یازدهم کاپ
ویژگی های کتاب زیر ذره بین زیست یازدهم
  • نکات ترکیبی با فصل های مختلف
  • بررسی کامل شکل های کتاب درسی

سایر کتاب های کمک درسی زیست یازدهم

در این قسمت بهترین کتاب های کمک درسی زیست یازدهم که در قالب نمونه سوال و پاسخ و کتاب کار و تمرین به چاپ رسیده اند را ارائه کرده ایم.

کتاب ماجراهای من و درسام زیست یازدهم

خرید کتاب ماجراهای من و درسام زیست یازدهم

کتاب سیر تا پیاز زیست یازدهم گاج

خرید کتاب سیر تا پیاز زیست یازدهم گاج

کتاب کار زیست یازدهم خیلی سبز

خرید کتاب کار زیست یازدهم خیلی سبز

جزوه نمونه سوال زیست یازدهم

خرید نمونه سوال زیست یازدهم

در این مطلب سعی کردیم بهترین کتاب های کنکوری و کمک آموزشی زیست یازدهم را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

خوشحال می‌شویم شما عزیزان هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

خرید کتاب درسی یازدهم تجربی

مقایسه زیست خیلی سبز با میکرو

بررسی کتاب تست زیست خیلی سبز

بررسی زیست میکرو گاج

https://www.ketabane.org/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/
https://www.ketabane.org/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/
https://www.ketabane.org/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%af%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d9%87%d9%85/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت