loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
41 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب عروسکی

عروسک‌ها از بهترین اسباب‌بازی‌های دوران کودکی بشمار می‌روند. از نظر کودکان عروسک‌ها زنده هستند. کودکان آن‌ها را دوست دارند، با آن‌ها صحبت می‌کنند و حرف‌های آن‌ها رو راحت‌تر از حرف‌های پدر و مادرقبول می‌کنند. برای همین می‌توان از آن‌ها به عنوان ابزاری برای انتقال مفاهیم آموزشی و اخلاقی به کودکان استفاده کرد.

کتاب های عروسکی یا کتاب عروسک دستی نوعی کتاب آموزشی جذاب و دوست‌داشتنی برای بچه‌ها هستند که برای کمک به بروز خلاقیت بچه‌ها و بالا بردن تجربه و مهارت‌های آن‌ها، در قالب داستان‌ها و شعرهای کودکانه آهنگین و مصوّر طراحی و تولید شده‌اند.  

خرید کتاب عروسکی

کتاب های عروسکی علاوه بر داستان‌های شیرین و ترانه‌های شاد، حاوی تصویرهای جذاب و شیرین و البته یک عروسک زیبا در داخل کتاب هستند که اغلب شخصیت اصلی داستان را شکل می‌دهد. عروسک داخل کتاب با دست کنترل می‌شود و امکان چرخش 360 درجه دارد. خواندن یک قصه با این روش تأثیر زیادی در جلب و نیز افزایش علاقه‌مندی کودک به قصه و کتاب دارد.

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه با ارائه و فروش انواع کتاب های کودک به صورت اینترنتی همواره می‌کوشد تا انتخاب و دسترسی آسان به این کتاب‌های جذاب را برای تمام کودکان دوست‌داشتنی در سراسر ایران فراهم سازد.

خرید کتاب عروسکی

انواع کتاب های عروسکی باکیفیت را در بخش فروشگاه آنلاین لوازم طراحی کتابانه خواهید یافت. برای مشاهده و خرید کتاب عروسکی می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان به انواع کتاب باکیفیت و در عین حال ارزان، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان در مکان دلخواه‌ تحویل بگیرید.

قیمت کتاب عروسی

قیمت کتاب عروسکی

قیمت کتاب عروسکی در کتابانه را با دیگران مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین‌ها را با بهترین قیمت انتخاب کنید. هدف ما این است که یکی از برترین تامین‌کنندگان انواع کتاب کودک باشیم تا شما کیفیت را فدای قیمت نکنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل