loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های فیزیک کنکور تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
558 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

انواع کتاب های کنکور تجربی

کتاب های کنکوری رشته تجربی به دلایل مختلف به شیوه‌های گوناگونی تهیه و عرضه می‌شود. عواملی که علاوه بر گستردگی در حق انتخاب داوطلبین با توجه به نیازشان، بر قیمت کتاب‌ها نیز تأثیر خواهد گذاشت. در مجموع تقسیم‌بندی انواع کتاب کنکور می‌تواند سبب شود تا خریدی اقتصادی و متناسب با نیاز صورت گیرد. خرید اینترنتی کتاب های تست کنکور تجربی نیز تهیه هر یک از انواع کتاب را بیش از پیش آسان نموده‌است. در ادامه به بررسی انواع کتاب به عنوان بهترین منابع کنکور تجربی می‌پردازیم.

بهترین کتاب‌های کنکور تجربی

کتاب‌های تست کنکور تجربی

بدون شک بررسی تست (سؤال چهارگزینه‌ای)  شاه‌کلید موفقیت در آزمون کنکور است. این امر با استفاده از انواع کتاب تستی کنکور تجربی   قابل انجام است. این کتاب‌ها با تمرکز بر ارائه درسنامه و پرسش‌های چهارگزینه‌ای پرتعداد، میزان یادگیری و تسلط داوطلبان کنکور را افزایش خواهند داد. تست‌ها عموماً در گروه‌های تست‌های تألیفی که توسط نویسندگان کتاب جمع‌آوری می‌شود و تست‌های آزمون سراسری سال‌های گذشته در داخل و خارج کشور طبقه‌بندی تالیف می‌گردند. هر یک از انواع تست ویژگی‌ها و اهمیت‌های خاص خود را دارد. لذا داوطلبین عزیز به‌منظور یادگیری، تسلط و موفقیت در آزمون بایستی از بهترین منابع تستی برای کنکور استفاده نمایند. از مهم‌ترین کتاب های تست کنکور تجربی می‌توان به کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی ، کتاب‌های نردبام، کتاب‌های پاورتست  و کتاب‌های جامع خیلی سبز اشاره کرد.

کتاب جامع کنکور تجربی

این کتاب های شامل تمام فصل های یک درس از 3 سال تحصیلی می‌باشند. نکته قابل توجه در کتاب های جامع که آن‌ها را از کتاب های پایه به پایه تست تجربی متمایز می‌کند، این است که در این کتاب های جامع تجربی تست‌های ترکیبی بسیاری استفاده شده است. کتاب های جامع کنکور مناسب چه افرادی است؟ استفاده از کتاب های جامع کنکور تجربی کمک شایانی به دانش آموزان برای موفقیت در کنکور خواهد کرد. کتاب های جامع مخصوصا برای دانش آموزانی سال دوازدهم که دو سال گذشته از کتاب های تست استفاده نکردند به شدت پیشنهاد می‌شود. خرید کتاب تست کنکور تجربی

راهی برای موفقیت در کنکور تجربی

یکی از بهترین راه های موفقیت در کنکور تجربی، استفاده از کتاب های تست تجربی موجود در بازار می‌باشد. امروزه انواع و اقسام کتاب های کنکوری تجربی در بازار نشر یافت می‌شود که استفاده از آن‌ها در موفقیت کنکور نقش به سزایی دارند.

دروس رتبه ساز در کنکور تجربی

زیست درس زیست با ضریب 12 مهمترین درس در کنکور تجربی است. داوطلبان کنکور خوب می دانند که اگر بالای 50 درصد در این درس نمره بگیرند نصف راه را رفته اند. از بهترین کتاب هایی کمک بسیاری به داوطلبین در کنکور تجربی میکند می‌توان به کتاب های زیر اشاره کرد: کتاب زیست جامع خیلی سبز کتاب آی کیو زیست شناسی گاج کتاب زیست شناسی نشر الگو خرید بهترین کتاب های زیست کنکور

سطح بندی کتاب های کنکور تجربی

سطح بندی کتاب های کنکور از آن جهت اهمیت دارد که دانش آموزان باید بر اساس سطحی که در هر درس دارند کتابی متناسب با سطح خود را تهیه کنند.

کتاب های سطح بالا (پیشرفته) برای کنکور تجربی

کتاب های کنکور سطح بالا به دانش آموزانی پیشنهاد می شود که به اندازه کافی تست زده و از آمادگی خوبی برخوردار باشند. دانش آموزان با زدن این تست های پیشرفته خود را آماده هرگونه سوال با هرسطحی برای کنکور می کنند.

کتاب های سطح متوسط برای کنکور تجربی

این دست از کتاب مناسب دانش آموزانی می باشد که از آمادگی نسبی برای کنکور برخوردارند و تسلط خوبی روی منابع درسی دارند.

کتاب های سطح پایین (ضعیف) برای کنکور تجربی

این دسته از کتاب های کنکور مناسب دانش آموزانی است که تابحال تست نزده اند یا در یک درس به خصوص ضعف دارند و نیاز دارند که با تست های سطح پایین آشنا شوند و خود را آماده تست های سطح بالاتر کنند. کتاب‌های جمع بندی کنکور تجربی یکی از عوامل مهم کسب نتیجه مطلوب در کنکور، جمع‌بندی کردن مطالب کنکوری است. در واقع کتاب‌های جمع‌بندی کنکور تجربی، مهم‌ترین مطالبی را که طی روزها و ماه‌ها مطالعه و بررسی کرده‌اید را به شما یادآوری و مرور می‌نمایند. بدون شک، این عامل یکی از رموز موفقیت در استفاده از مطالبی است که داوطلبین فراگرفته‌اند. قطعاً استفاده از حجم بالای مطالب آن هم در دروس متعدد کار ساده‌ی نیست. این کتاب ها به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها، کار را برای داوطلبین بیش از پیش آسان نموده‌است. از مهم‌ترین کتاب‌های این موضوع می‌توان به کتاب‌های کنکوریم ، فصل آزمون، کتاب‌های موج آزمون ، کتاب‌های زرد  قلم‌چی، کتاب‌های چند کنکور  و کتاب‌های دور دنیا در 4 ساعت  را نام برد. خرید کتاب جمع بندی کنکور تجربی

کتاب‌های آموزش کنکوری تجربی

بهترین کتاب کنکوری تجربی لزوماً نباید تست محور باشد. بلکه یادگیری و آموزش مطالب، پله نخست برای موفقیت در کنکور است. بدون شک بدون یادگیری و تسلط بر مفاهیم آموزشی پاسخ‌گویی به سؤالات امکان‌پذیر نخواهد بود. کتاب‌های آموزش کنکوری با تکیه بر یاددهی مطالب، مفاهیم و عناصر مهم در موضوعات درسی تهیه و گردآوری شده‌اند. این کتاب‌ها علاوه بر داوطلبین کنکور برای دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم که در سال‌های آینده کنکور دارند نیز بسیار مناسب خواهد بود. مهم‌ترین کتاب‌های آموزش کنکور شامل: کتاب‌های سیر تا پیاز و کتاب‌های آموزش شگفت انگیز هستند. خرید بهترین کتاب آموزش کنکور تجربی کتاب‌های موضوعی کنکور تجربی کتاب‌های موضوعی از جمله انواع کتاب و بهترین منابع کنکور تجربی هستند که با استقبال خوب و گسترده داوطلبین روبه‌رو شده‌است. در کتاب‌های موضوعی به مباحث مختلف یک درس، در جلدهای جداگانه و موضوع محور کار شده‌است. به‌عنوان مثال در درس ادبیات که تیپ سؤالات اغلب پیرامون موضوعات خاصی چون قرابت معنایی و املا و... طرح می‌شود، مطالعه و بررسی سؤالات به شکل موضوعی نیز بسیار مفید است. از سوی دیگر این کتاب ها با تمرکز و تکیه بر موضعی خاص نیز ممکن است گردآوری شده‌باشند. مانند کتاب‌های آیات و احادیث دین و زندگی.  کتاب‌های موضوعی یکی از بهترین منابع برای رفع نقاط ضعف و بالابردن میزان تسلط در مضوعی خاص محسوب می‌شود. مهم‌ترین کتاب‌های موضوعی کنکور شامل: کتاب‌های لقمه مهروماه، کتاب‌های هفت‌خان خیلی سبز، کتاب‌های جیبی  و کتاب‌های فاگو زیست هستند.

خرید اینترنتی کتاب های کنکور تجربی با تخیفیف از کتابانه

خرید اینترنتی کتاب‌های کنکور تجربی یکی بهترین راهکارها برای تهیه منابع درسی مورد نیاز است. امروزه با فراهم‌شدن این امکان، دسترسی و تهیه انواع کتاب به راحت‌ترین شکل صورت می‌گیرد. در واقع دیگر نیازی نیست مسافت طولانی را برای خرید از فروشگاه‌ها و یا نمایشگاه‌ها طی نمایید. فروشگاه و نمایشگاه تنها با چند کلیک ساده در اختیار شماست. با چند کلیک در سایت کتابانه از خرید کتاب کنکور تجربی بهره مند شوید. ضمن آن‌که بهره‌گیری و استفاده از بهترین منابع کنکور تجربی حق مسلم همه داوطلبین است. خرید اینترنتی این امکان را برای کلیه داوطلبین در سراسر کشور فراهم کرده‌است. کتابانه به‌عنوان مرجع تخصصی و فروشگاه اینترنتی کتاب، آماده ارائه خدمات در این زمینه است. در همین راستا، کتابانه امکان بررسی و تهیه و خرید کتاب های کنکور تجربی را با بهترین قیمت و تخفیفات ویژه برای رضایت شما کاربران  و خریداران گرامی مهیا نموده‌است.

قیمت کتاب‌های کنکور تجربی

قیمت کتاب کنکور تجربی تابع بسیاری از عوامل مختلف است. بدون شک حجم مطالب و میزان محتوای کتاب، یکی از معیارهای تعیین‌کننده است. تعداد جلد کتاب نیز عاملی دیگر در قیمت تمام شده کتاب‌هاست. کیفیت کاغذ و نوع جلد کتاب نیز از دیگر معیارهایی است که می‌تواند قیمت کتاب تست کنکور تجربی را تحت‌‌تأثیر قراردهد. کتاب‌های موضوعی به‌دلیل تمرکز بر روی یک موضوع خاص اغلب حجم کم و ابعاد کوچکتری دارند؛ در نتبجه از قیمت کمتری برخوردارند. حال آن‌که جامعیت کتاب‌های جامع، قیمت بالاتری دارند. اما آن‌چه اهمیت دارد تناسب قیمت و کیفیت است. در این راستا کتابانه اقدام به تهیه انواع کتاب های رشته تجربی با بهترین قیمت نموده‌است. وجود تخفیفات ویژه نیز امکان تجربه خریدی فوق‌العاده را برای شما به ارمغان آورده‌است. در نتیجه، شما خریداران و داوطلبین گرامی به راحتی و با آسودگی خاطر می‌توانید، نسبت به خرید و تهیه کتاب موردنظر خود اقدام نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل