loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
10 کالا

درباره کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم

درس مطالعات اجتماعی، یکی از دروس شیرین و البته کمتر مورد لطف واقع‌شده کلاس ششمی‌ها است! مطالعات اجتماعی، دانش‌آموز کلاس ششمی را با مجموعه‌ای از آن‌چه جامعه از او به عنوان یک شهروند انتظار دارد، آشنا می‌کند؛ با نحوه به وجود آمدن روستاها، شهرها، تمدن ها و فرهنگی که در دوره‌های مختلف وجود داشته است. در رابطه با خرید کتاب کمک درسی ششم برای درس مطالعات، بهتر است توجه داشته باشید که این درس برخلاف ظاهر آسان و با ملاحظه‌اش، درک و فهم دانش‌آموز را به چالش می‌کشد و صرفا مجموعه‌ای از تعاریفِ مرسومی که حفظ کردن آن‌ها نمره کامل را برای کلاس ششمی‌ها به ارمغان بیاورد، نیست! کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم، دریچه‌ای به سوی آشنایی عمیق‌تر با تاریخ، جغرافیا و فرهنگی است که در آن زندگی می‌کنیم! بنابراین اگر لیست کتاب های کمک درسی مطالعات ششم در کتابانه را مرور کنید، متوجه خواهید شد که انتخاب یک کمک درسی خوب برای این درس، می‌تواند کیفیت و سرعت درک این اطلاعات را بیش از آن‌چه که فکرش را می‌کنید، بهبود ببخشد. مقاله امروز کتابانه مخصوص آن‌هایی است که کتاب کمک آموزشی مطالعات را مانعی در برابر پرداختن به سایر دروس می‌دانند، از حفظ کردن مطالب گریزان‌اند و دوست دارند فرصت آشتی با این درس را تجربه کنند. خرید کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم

اهداف خرید کتاب کمک درسی مطالعات ششم

باتوجه به تنوع انواع کتاب کمک درسی ششم با جواب، برای جلوگیری از سردرگمی بهتر است ابتدا هدف خود را از خرید این کتاب کمک درسی مشخص کنید. اهداف دانش‌آموزان از خرید کتاب کمک آموزشی مطالعات ششم دبستان می‌تواند شامل یک یا چند موردی باشد که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. کلاس ششمی‌هایی که با عمیق خواندن مطالب چالش دارند!
  2. کلاس ششمی‌هایی که برای امتحانات تشریحی مدرسه آمادگی کافی ندارند!
  3. کلاس ششمی‌هایی که در جست‌وجوی کشف تکنیک‌های تست زنی هستند!
  4. کلاس ششمی‌هایی که ترجیح می‌دهند در کنار مطالب کتاب، خلاصه و نکات مهم را برای مرور داشته باشند.

اگر هر یک از اهداف بالا دغدغه‌تان باشد، بدون شک قرار است با خرید کتاب کمک درسی مطالعات ششم مطابق با اهداف‌تان، اتفاقات خوبی را در حیطه تحصیلی خود رقم بزنید! دست بجنبانید و با مرور لیست کتاب های کمک درسی مطالعات ششم، این‌بار با نگاهی دقیق تراز قبل، انتخاب‌تان را نهایی کنید!

انواع کتاب کمک درسی مطالعات ششم براساس انتشارات

در ادامه مقاله فعال‌ترین ناشرهای ارائه‌دهنده کتاب کمک درسی ششم با جواب به‌ویژه کتاب کمک درسی مطالعات را معرفی خواهیم کرد؛ در این بخش، شما می‌توانید با جزییات عملکرد ناشرهای معتبر در حوزه تالیف کتاب کمک آموزشی مطالعات آشنا شوید و انتخاب بهتری داشته باشید.

انتشارات خیلی سبز با ماجراهای من و درسام به میدان آمد!

کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم نشر خیلی سبز، از سری کتاب های ماجراهای من و درسام است که یک فرصت آموزشیِ فوق‌العاده برای کلاس ششمی‌ها به‌شمار می‌رود. با خرید این کتاب به سبک خیلی سبز، موفقیت‌تان در امتحان نهایی تضمین می‌شود، ضمن این‌که در کنار دسترسی به یک درس‌نامه کامل، به دو گروه سوال تشریحی( شبیه‌ساز امتحانات نوبت اول و دوم) و سوالات تستی از متن کتاب درسی نیز دسترسی خواهید داشت.

کارپوچینو یا سیرتاپیاز؟!  گاج این تصمیم را به عهده شما می‌گذارد!

انتشارات گاج در حوزه تالیف و چاپ کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم همواره در لیست بهترین‌ها بوده است! گاج این‌بارهم با دو سبک از کتاب‌های کمک آموزشیِ مشهورش فریاد کلاس ششمی‌ها را لبیک گفت و به کمکشان شتافت! البته هر دو مورد از کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم گاج در نوع خود عالی هستند و انتخاب نهایی، بستگی به این دارد که ویژگی‌های یک کتاب کمک درسی خوب از نظر شخص شما، باتوجه به نیازهای‌تان چگونه است؟! سری کتاب های کارپوچینو گاج درس‌نامه‌های کاملی دارد؛ در بخشی به نام " با هم تمرین کنیم" پرسش‌های جذاب و متنوعی را ارائه نموده و به پرسش‌های تالیفی درکنار نمونه سوالات امتحانی نیز بهای زیادی داده است. سری سیرتا پیاز گاج هم شامل درس‌نامه‌های جامع، سوالات تشریحی و تستی فراوان است که پاسخ صحیح آن‌ها نیز در کتاب گنجانده شده است؛ اصلی‌ترین تفاوت این دو سری از انتشارات محبوب گاج، تمرکز بر سوالات شب امتحانی در سری سیرتاپیاز است.

انتشارات مبتکران و سری کتاب‌های رشادت برای کلاس ششمی‌ها

انتشارات مبتکران با سری کتاب‌های رشادت، رسما یکی از خوش‌سابقه‌های تالیف کتاب‌های کمک درسی ششم به شمار می‌آید. مهم‌ترین ویژگی که پیش از فرایند خرید کتاب کمک درسی مطالعات ششم به سبک رشادت مبتکران باید به آن آگاه باشید، بالا بودن سطح آموزشی این کتاب است که باعث می‌شود انتخاب مناسبی برای تیزهوشان و بچه زرنگ‌های کلاس باشد! با این وجود، کتاب کمک درسی ششم با جواب از انتشارات مبتکران درس‌نامه کاملی دارد، از تست‌های متنوع به همراه پاسخ کاملا تشریحی استقبال نموده است و برای امتحان نهایی نیز چند نمونه‌سوال جذاب طراحی کرده است. البته بدانید و آگاه باشید که در این کتاب، ارج  و قرب سوالات تستی بیشتر است و خبری از پرسش‌های تشریحی متعدد نیست!

کتاب سه سطحی مطالعات اجتماعی ششم به سبک انتشارات قلم چی

انتشارات قلمچی یکی از قدیمی‌ترین‌های حوزه تالیف کتب کمک آموزشی است؛ با این‌حال، قلمچی هیچ‌گاه به رقبای خود فرصت جولان دادن در میدان رقابت را نمی‌دهد و معمولا به سرعت برق و باد خودش را به آن‌ها می‌رساند! کتاب سه سطحی انتشارات قلمچی به عنوانِ کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم یک گزینه بسیار مناسب است. در این کتاب‌ها شما با 800 سوال در سه سطح متفاوت رو‌به‌رو خواهید شد: 256 سوال نسبتاً دشوار – 265 سوال دشوار – 279 سوال دشوارتر که خوشبختانه به‌لطف پاسخ‌نامه کاملا تشریحی کتاب، استفاده از آن‌ها برای مرورهای دوران امتحان به‌شدت جواب می‌دهد! قیمت کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی ششم

خرید کتاب کمک درسی مطالعات ششم از کتابانه

کتابفروشی آنلاین کتابانه، جایی است که همه مزایای یک خرید حضوری را برای‌تان دوچندان خواهد کرد؛ تجربه یک خرید بی‌دغدغه و تحویل آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن‌هم برای کسانی که قصد ندارند با شلوغی خیابان‌ها و آلودگیِ همیشگی هوا غافلگیر شوند، گزینه مناسبی است؛ یک بار هم که شده امتحانش کنید! لازم به ذکر است در فروشگاه کتابانه، امکان خرید کتاب درسی ششم، از جمله خرید کتاب مطالعات اجتماعی ششم نیز برای شما فراهم است.

قیمت کتاب های کمک درسی مطالعات ششم در کتابانه

خرید کتاب کمک آموزشی مطالعات ششم دبستان با تخفیف یکی از مزایای سفارش کتاب از سایت کتابانه است؛ کافی است که انتخاب کتاب مدنظرتان را نهایی کنید و با بهترین قیمت ممکن، بدون هزینه‌های جانبی خرید حضوری، کتاب‌ها را درب منزل دریافت نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل