loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های هندسه دهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
34 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

در کتاب‌های تست که معمولا جنبه آموزشی نیز دارند، تعداد قابل‌توجهی پرسش چهارگزینه‌ای برای هر فصل و هر مبحث از کتاب هندسه پایه دهم در نظر گرفته شده است.
برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم، بهتر است سری به کتابفروشی اینترنتی کتابانه بزنید؛ کارشناسان کتابانه در بخش کتاب‌های کمک آموزشی، بهترین های هر انتشارات را معرفی می‌کند.
به طور کلی، خرید کتاب تست هندسه برای پایه دهم می‌تواند به شما در تقویت مهارت‌ها، آمادگی برای آزمون‌ها، بررسی وضعیت یادگیری و مرور مفاهیم کمک کند.

کتاب های تست هندسه دهم؛ درسی که برای آشتی با آن به انگیزه نیاز دارید!

درس هندسه یکی از دروسی است که برای نخستین بار در پایه دهم خودی نشان می‌دهد و دانش‌آموزان را غافلگیر می‌کند! از آنجایی‌که هندسه دهم یک درس جدیدالورود و تاحدی استدلالی است، بهتر است پیش از این غافلگیری دوست‌نداشتنی از کتاب های کمک درسی هندسه دهم استفاده و شما امتحانات هندسه را غافلگیر کنید! بنابراین در این صفحه از وبسایت کتابانه به معرفی کتاب های کمک درسی هندسه دهم خواهیم پرداخت و دسته‌بندی مرسوم کتاب های کمک درسی را کنار یکدیگر بررسی خواهیم کرد. خرید کتاب کمک درسی هندسه دهم

معرفی درس هندسه پایه دهم

پیش از خرید منابع هندسه دهم، بهتر است کمی دوستانه‌تر با این درس آشنا شویم. کتاب هندسه پایه دهم، ابتدایی‌ترین مفاهیم هندسه را بیان می‌کند؛ مفاهیمی که قرار است در مقاطع تحصیلی آینده به‌مرور تکمیل شود. درس هندسه یک وصله ناجور در حلقه سایر کتاب‌ها نیست بلکه، برای تفهیم بیشتر مسائل ریاضی و ایجاد درک مناسبی از تجسم فضایی دانش‌آموزان ضرورت دارد. شاید اگر هندسه را به‌تنهایی بخوانیم، ارتباط بین آن و ریاضیات را متوجه نشویم اما، بدون شک در سال‌های بعد با پیشرفت مطالعه این درس، بسیاری از مفاهیم گنگ ریاضی به‌لطف هندسه پایه دهم شفاف‌تر خواهد شد. کتاب آموزش هندسه دهم قرار است در 4 فصل زیر، دانش‌آموز پایه دهم را در درک تفاوت انواع استدلال‌های موجود، تجسم فضایی و انواع قضایای هندسی به تسلط برساند.

  • فصل اول: ترسیم‌های هندسی و استدلال
  • فصل دوم: قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن
  • فصل سوم: چند ضلعی‌ها
  • فصل چهارم: تجسم فضایی

بررسی انواع کتاب های کمک درسی هندسه دهم

برای اینکه دست دوستی هندسه دهم را محکم‌تر بفشاریم، لازم است با تمرین‌های بسیار و حل نمونه سوالات هندسه دهم، هم‌قدم با یک کتاب کمک درسی تاییدشده خودمان را به تسلط کافی برسانیم! بنابراین در فرایند خرید کتاب های کمک درسی هندسه دهم با انواع کتب زیر دست و پنجه نرم خواهید کرد:

کتاب کار هندسه دهم

کتاب کارها منابع بسیار غنی از انواع تمرین‌ها و سوالات سطح‌بندی شده هستند. انواع کتاب کار هندسه دهم، معمولا در کلاس درس حل شده و سپس دبیر مربوطه به بررسی پاسخ های آن می‌پردازد.

کتاب نمونه سوالات هندسه دهم

بعضی از کتاب های کمک درسی هندسه دهم، کارکرد کاملا مشخصی دارند. به‌عنوان مثال کتاب‌های شامل نمونه سوالات هندسه دهم، برای موفقیت در امتحانات مدارس مورد نیاز است. این کتاب‌ها اضافه‌گویی یا نکات ویژه آزمون سراسری را کنار گذاشته و صرفا در چهارچوب کتاب درسی، به حل تمارین تشریحی هم‌تراز با تمرین‌های کتاب می‌پردازند.

کتاب آموزش هندسه دهم

درست است که عمده یادگیری هندسه پایه دهم به‌لطف حل تمرین‌های متنوع صورت می‌گیرد اما، کتاب آموزش هندسه دهم نکات مهم این درس را مفصل‌تراز سایر کتاب‌ها بررسی نموده است. این دسته از کتاب های کمک درسی هندسه دهم درس‌نامه‌ای کاربردی داشته که به کمک آن، ذهن دانش‌آموز برای حل سوالات در ادامه مسیر، آماده خواهد شد. قیمت کتاب تست هندسه دهم

کتاب تست هندسه دهم

در کتاب‌های تست که معمولا جنبه آموزشی نیز دارند، تعداد قابل‌توجهی پرسش چهارگزینه‌ای برای هر فصل و هر مبحث از کتاب هندسه پایه دهم در نظر گرفته شده است. بررسی چندین روش برای حل یک سوال و تحلیل چرایی غلط بودن سایر گزینه‌ها، از ویژگی‌های ارزشمند کتاب تست هندسه دهم است.

چرا کتاب تست هندسه دهم بخریم؟

خریدن کتاب تست هندسه برای دهمین کلاس می‌تواند به شما در موارد زیر کمک کند:

  1. تمرین و تقویت مهارت‌ها: کتاب تست هندسه شامل سوالات و تمرینات متنوعی است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های هندسی خود را تمرین و تقویت کنید. با حل سوالات مختلف، می‌توانید بر آشنایی خود با مباحث هندسه بیفزایید و روش‌های مختلف حل مسائل را فرا بگیرید.
  2. آمادگی برای آزمون‌ها و امتحانات: کتاب تست هندسه معمولاً شامل سوالاتی است که به سبک آزمون‌ها و امتحانات مدرسه و یا آزمونهای ورودی دانشگاه طراحی شده است. حل این سوالات به شما کمک می‌کند تا با ساختار و نوع سوالاتی که در آزمون‌ها ممکن است بروز پیدا کند، آشنا شوید و مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به آنها را تقویت کنید.
  3. بررسی وضعیت یادگیری: با حل تست‌های موجود در کتاب، می‌توانید وضعیت یادگیری خود را بررسی کنید. با بررسی پاسخ‌های خود به سوالات، می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در زمینه‌هایی که نیاز به تقویت دارید، تمرکز بیشتری داشته باشید.
  4. مرور مفاهیم: حل سوالات هندسه در کتاب تست به شما کمک می‌کند تا مفاهیم مختلف هندسه را مرور کنید. این کتاب معمولاً سوالاتی از تمامی مباحث مختلف هندسه را شامل می‌شود که با حل آنها، می‌توانید مفاهیم را بهتر درک کنید و دانش خود را تثبیت کنید.

به طور کلی، خرید کتاب تست هندسه برای دهمین کلاس می‌تواند به شما در تقویت مهارت‌ها، آمادگی برای آزمون‌ها، بررسی وضعیت یادگیری و مرور مفاهیم کمک کند. البته، در نظر داشته باشید که خرید کتاب تست به تنهایی کافی نیست و باید آن را به عنوان یک ابزار برای تمرین و مرور در کنار کتاب‌های درسی و منابع آموزشی دیگر استفاده کنید.

آشنایی با کتاب های کمک درسی هندسه دهم

برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم، بهتر است سری به کتابفروشی اینترنتی کتابانه بزنید؛ کارشناسان کتابانه در بخش کتاب‌های کمک آموزشی، بهترین های هر انتشارات را معرفی می‌کند. نشر الگو، انتشارات مهرو ماه، نشر اسفندیار، انتشارات بنی هاشمی،گلواژه، گاج، لوح و قلم، قلم‌چی، خیلی سبز، علامه حلی، مبتکران و تخته سیاه بهترین کتاب کار هندسه دهم، کتاب تست هندسه دهم، کتاب آموزش هندسه دهم و نمونه سوالات هندسه دهم را منتشر نموده‌اند. کتب ناشرهای ذکر شده در دسته‌بندی متنوعی قرار دارد که می‌توانید با توجه به سبک کتاب کمک درسی مدنظر خود، یکی از آن‌هارا باتوجه به مشخصات کاملی که در سایت کتابانه ذکر شده است، انتخاب کنید. خرید کتاب تست هندسه دهم

خرید کتاب کمک درسی هندسه دهم از وبسایت کتابانه

این‌روزها برای خرید منابع هندسه دهم، گزینه خرید حضوری طرفدار چندانی ندارد؛ به‌ویژه برای دانش‌آموزانی که بیشتر وقت‌شان را به مطالعه و استفاده حداکثری از زمان اختصاص داده‌اند. قیمت کتاب کمک درسی هندسه دهم در مورد قیمت کتاب کمک درسی هندسه دهم پیشنهاد می‌کنیم کتاب تست هندسه را با تخفیفات ویژه از وبسایت کتابانه تهیه نمایید که در اسرع وقت، کتاب‌هارا با بسته‌بندی محکم و باکیفیت، درب منزل به دست‌تان می‌رساند. لازم به ذکر است در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب هندسه دهم فراهم است.

قیمت کتاب کمک درسی هندسه دهم

کتاب های کمک درسی هندسه دهم با تخفیف های ویژه و قابل توجهی در فروشگاه کتابانه ارائه می‌گردند. برای مشاهده قیمت کتاب مورد نیاز خود، نام آن را در نوار جستجو بنویسید و با یک کلیک، علاوه بر قیمت از سایر مشخصات آن نیز مطلع شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل