loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های شیمی کنکور

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
44 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

کتاب کار شیمی دهم کتاب نمونه سؤالات شیمی دهم کتاب آموزش شیمی دهم کتاب تست شیمی دهم
بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم بسته به هدف و سطح دانش‌آموزان ممکن است متفاوت باشد. به‌طور کلی موارد زیر جزء بهترین و پرطرفدارترین این کتاب‌ها در بین مدرسین و دانش‌آموزان هستند: کتاب شیمی دهم نشر الگو کتاب شیمی دهم مبتکران کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز کتاب میکرو شیمی دهم گاج
برای مشاهده و خرید کتاب کمک درسی شیمی دهم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.

معرفی کتاب های کمک درسی شیمی دهم

درس شیمی یکی از دروس مشترک در بین رشته‌های ریاضی و تجربی است که 35 سوال از سوالات تخصصی کنکور ریاضی و تجربی را به خود اختصاص داده است. بنابراین تراز درس شیمی در کنکور سراسری برای هر دوی این رشته‌ها اهمیت زیادی دارد و کسب تراز بالا از این درس می‌تواند بر روی رتبه نهایی آن‌ها تاثیر مثبت بگذارد.

از طرفی تقریبا حدود 8 تا 10 سوال درس شیمی کنکور سراسری از کتاب شیمی دهم طرح می‌شود و از طرف دیگر این درس پیش نیاز مباحث درس شیمی در سال‌های بعد است که هر دو این موارد لزوم یادگیری عمیق و مفهومی این درس را به‌طور کامل توجیه می‌نماید.

کتاب های کمک درسی شیمی دهم به همت و تلاش بسیاری از متخصصین این حوزه گردآوری شده تا با استفاده شیوه‌های آموزشی خاص و طراحی سوالات و تست‌های متنوع، همگام با کتاب‌های درسی، امکان یادگیری آسان و بهتر این درس را برای دانش‌آموزان این پایه فراهم سازند. خرید کتاب تست شیمی دهم با تخفیف

انواع کتاب های کمک آموزشی شیمی دهم

هرچند کتاب‌های درسی مهم‌ترین منابع برای یادگیری مباحث هستند، ولی به سبب رقابت فشرده در کنکور سراسری، برای تسلط بر مباحث تنها نمی‌توان به کتاب‌های درسی اکتفا کرد.

کتاب‌های کمک درسی متعددی برای درس شیمی این پایه تحصیلی طراحی شده که در کنار کتاب‌های درسی می‌تواند به بهبود روند یادگیری دانش‌آموزان کمک کنند. از انواع کتاب های کمک درسی شیمی دهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب کار شیمی دهم

کتاب های کار شیمی دهم متشکل از سه بخش درس‌نامه، سؤالات تستی و پاسخ‌نامه می‌باشند که به‌منظور تسلط بیشتر دانش‌آموزان   بر مسائل و مباحث کتاب درسی شیمی دهم از طریق تمرین و تکرار طراحی ‌شده‌اند.

 کتاب نمونه سؤالات شیمی دهم 

کتاب‌های نمونه سؤالات شیمی دهم، منبعی غنی از نمونه سؤالات کتاب شیمی دهم هستند که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نحوه طراحی سؤال، نمونه سؤالات امتحانی این درس در مدارس مختلف و رفع نقاط ضعف و آماده شدن برای حضور در جلسات امتحانی به تالیف رسیده‌اند.

کتاب آموزش شیمی دهم

هدف از تالیف کتاب های آموزش شیمی دهم، آموزش بهتر مباحث و تکمیل روند تدریس کتاب درسی با استفاده از درس‌نامه‌های جامع و تمرین‌ها و سؤالات متنوع است.

کتاب تست شیمی دهم

کتاب های تست شیمی دهم یک منبع عالی برای آشنایی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور با سؤالات کنکور سراسری، ارزیابی آموخته‌ها و افزایش مهارت تست‌زنی آن‌ها هستند. تمرکز ویژه این کتاب‌ها ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری متنوع همراه با پاسخ تشریحی است.

کدام کتاب تست شیمی دهم را بخریم؟

یک کتاب کمک درسی شیمی دهم مناسب می‌تواند در یادگیری بهتر و بالا بردن مهارت تست‌زنی به دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی موثر باشد، اما با توجه به گستردگی منابع، انتخاب یک کتاب مناسب به سادگی میسر نیست.

بهترین کتاب کمک درسی شیمی دهم بسته به هدف و سطح دانش‌آموزان ممکن است متفاوت باشد. به‌طور کلی موارد زیر جزء بهترین و پرطرفدارترین این کتاب‌ها در بین مدرسین و دانش‌آموزان هستند:

  • کتاب شیمی دهم نشر الگو
  • کتاب شیمی دهم مبتکران
  • کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز
  • کتاب میکرو شیمی دهم گاج

خرید کتاب کمک درسی شیمی دهم

خرید کتاب تست شیمی دهم از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در کشور است.

برای مشاهده و خرید کتاب کمک درسی شیمی دهم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.

با خرید از کتابانه سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید. لازم به ذکر است در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب شیمی دهم فراهم است.

قیمت کتاب کمک درسی شیمی دهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی انواع کتاب های کمک درسی شیمی دهم با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. با مشاهده‌ی لیست کتاب کمک درسی شیمی دهم و مقایسه آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل