loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های زیست کنکور

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
51 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

تمرکز ویژه کتاب‌های تست زیست شناسی، ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری متنوع همراه با پاسخ تشریحی است.
برای مشاهده و خرید منابع زیست دهم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.

اهداف کتاب های کمک درسی زیست دهم

درس زیست‌شناسی یکی از مهم‌ترین و در عین حال نکته‌دارترین دروس اختصاصی رشته تجربی است که حدود 50 سوال از سوالات کنکور سراسری رشته تجربی را به خود اختصاص داده است و 30 درصد این سؤالات مربوط به کتاب زیست دهم هست. از طرفی زیست دهم پیش نیاز دروس زیست‌شناسی یازدهم و دوازدهم نیز هست. هرچند یادگیری مباحث زیست‌شناسی ممکن است کمی دشوار به نظر برسد اما با یک برنامه‌ریزی صحیح می‌توان راحت‌تر از برخی از دروس مثل فیزیک و ریاضی از پس سوالات آن بر آمد. یکی از روش‌های موثر برای یادگیری و حفظ مباحث زیست دهم، استفاده از کتاب های کمک آموزشی زیست دهم استاندارد و مفید در کنار کتاب‌های درسی است. کتاب های کمک آموزشی متعددی برای این پایه تحصیلی طراحی شده که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. خرید کتاب تست زیست دهم با تخفیف

انواع کتاب های کمک آموزشی زیست دهم

قبلا اشاره کردیم که استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی، خصوصا برای دروس نکته‌داری چون زیست بیشتر احساس می‌شود، چرا که دانش‌آموزان علاوه بر امتحانات نهایی، رقابت فشرده‌ی کنکور سراسری را نیز پیش‌رو دارند. هرچند کتاب‌های درسی مهم‌ترین منبع کنکور سراسری هستند ولی به سبب رقابت زیاد برای تسلط بر مباحث، تنها نمی‌توان به کتاب‌های درسی اکتفا کرد. کتاب‌های کمک درسی زیست دهم متنوعی توسط انتشارات معتبر گردآوری شده و در دسترس دانش‌آموزان این مقطع قرار گرفته است که هریک از آن‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند. اولین گام در استفاده‌ی بهینه از مزایای این نوع کتاب‌ها، شناخت خصوصیات و اهداف آموزشی آن‌ها است. در ادامه به معرفی برخی از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت:

کتاب کار زیست دهم

کتاب های کار زیست دهم به‌منظور تسلط بیشتر دانش‌آموزان پایه دهم بر مطالب کتاب درسی زیست دهم و تفهیم مطالب طراحی ‌شده‌اند. این کتاب‌ها شامل سه بخش درس‌نامه، سؤالات و پاسخ‌نامه می‌باشند.

کتاب نمونه سؤالات امتحانی زیست دهم

کتاب‌های نمونه سؤالات امتحانی زیست دهم، منبعی غنی از نمونه سؤالات کتاب زیست دهم هستند که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سؤالات امتحانی این درس در مدارس مختلف و کسب آمادگی برای حضور در جلسات امتحانی به تالیف رسیده‌اند. این کتاب‌ها بهترین ابزار برای آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوتشان هستند.

کتاب های آموزش زیست شناسی دهم

کتاب های آموزش زیست دهم، بیشتر با هدف آموزش بهتر مباحث و تکمیل روند تدریس کتاب درسی تالیف می‌شوند. این کتاب‌ها اغلب درس‌نامه‌های جامع و گسترده‌ای دارند که با تمرین‌ها و سؤالات متنوع تستی و تشریحی تکمیل می‌شوند.

کتاب تست زیست دهم

کتاب های تست زیست شناسی دهم یک منبع عالی برای ارزیابی آموخته‌ها درس زیست شناسی، آشنایی داوطلبان با سؤالات کنکور سراسری و افزایش مهارت تست‌زنی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسری هستند. تمرکز ویژه کتاب‌های تست زیست شناسی، ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری متنوع همراه با پاسخ تشریحی است.

انواع کتاب تست زیست پایه دهم

بهترین کتاب کمک درسی زیست دهم بسته به هدف دانش‌آموز ممکن است متفاوت باشد اما به‌طور کلی برخی از بهترین و پرطرفدارترین این کتاب‌ها دربین دانش‌آموزان شامل موارد زیر هستند:

  • کتاب کمک درسی زیست دهم نشر الگو
  • کتاب کمک درسی زیست دهم خیلی سبز
  • کتاب کمک درسی زیست دهم گاج

خرید کتاب کمک درسی زیست دهم

خرید خرید کتاب زیست دهم از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در کشور است. برای مشاهده و خرید منابع زیست دهم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید. با خرید از کتابانه سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب زیست دهم فراهم است.

قیمت کتاب های کمک آموزشی زیست دهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی انواع کتاب های کمک آموزشی زیست دهم با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. با مشاهده‌ی لیست کتاب کمک درسی زیست دهم و مقایسه آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل