loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

سوألات متداول

کتاب های کمک درسی علوم و فنون ادبی دهم با آموزش نکته به نکته مباحث در قالب درس‌نامه‌های مختصر اما کاربردی و ارائه انواع سؤالات تشریحی و چهارگزینه‌ای می‌توانند به درک بهتر و عمیق‌تر مباحث این درس کمک کنند.

معرفی کتاب کمک درسی علوم و فنون ادبی دهم

علوم و فنون ادبی که گاهی به عنوان ادبیات اختصاصی انسانی تلقی می‌شود یکی از مهم‌ترین دروس رشته انسانی در دفترچه تخصصی کنکور است و معمولاً از هر 3 مقطع، تست‌هایی به‌صورت جداگانه و ترکیبی در آزمون سراسری از این درس دیده می‌شود. همچنین این درس پیش نیاز و پایه و اساس مباحث درس علوم و فنون ادبی در سال‌های بعد است.

انواع کتاب های کمک درسی علوم و فنون ادبی دهم با آموزش نکته به نکته مباحث در قالب درس‌نامه‌های مختصر اما کاربردی و ارائه انواع سؤالات تشریحی و چهارگزینه‌ای می‌توانند به درک بهتر و عمیق‌تر مباحث این درس کمک کنند. 

انواع کمک آموزشی علوم و فنون ادبی دهم 

تالیف انواع کتاب‌های کمک درسی علوم و فنون ادبی دهم نیز همچون دیگر کتب کمک‌آموزشی متکی بر محتوای کتاب درسی و استانداردهای آموزشی است. هر دانش‌آموز بسته به سطح و نیازهای تحصیلی خود اعم از افزایش مهارت تست‌زنی، افزایش مهارت حل مسئله، آشنایی با نمونه سوال امتحانی یا آموزش بهتر مباحث، می‌تواند از انواع این کتاب‌ها استفاده کند.

برخی از انواع این کتاب‌ها عبارت‌اند از:

کتاب های تست علوم و فنون ادبی دهم  

کتاب تست علوم و فنون ادبی با ارائه انواع سوالات کنکوری و تالیفی، همراه با پاسخ تشریحی، داوطلبان را با انواع سؤالات کنکور سراسری آشنا ساخته و مهارت تست‌زنی را در آن‌ها افزایش می‌دهد. 

کتاب نمونه سؤالات امتحانی علوم و فنون ادبی دهم  

با خرید کتاب نمونه سؤالات امتحانی علوم و فنون دهم می‌توانید با انواع سؤالات امتحانی این درس در مدارس مختلف آشنا شده و خود را برای حضور در جلسات امتحان آماده کنید.

کتاب کار علوم و فنون ادبی دهم  

کتاب های کار علوم و فنون ادبی دهم با ارائه درس‌نامه‌های آموزشی مختصر اما کاربردی همراه با تمرین‌ها و سؤالات متنوع دانش‌آموزان را با انواع سوالت و روش‌های حل مسئله آشنا می‌سازد. 

خرید کتاب کمک‌درسی علوم و فنون ادبی دهم از کتابانه 

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای دسترسی آسان و سریع دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی به انواع کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. در هر کجای کشور پهناور ایران که هستید می‌توانید برای مشاهده و خرید کتاب کمک‌درسی علوم و فنون ادبی دهم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به کتاب‌های باکیفیت، از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.  

قیمت کتاب کمک آموزشی علوم و فنون ادبی دهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی متنوع‌ترین کتاب های کمک درسی فنون و سایر کتاب های کمک درسی دهم انسانی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. قیمت کتاب کمک درسی فنون دهم در کتابانه را با دیگران مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین‌ها را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل