loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های نمونه سوال امتحانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
13 کالا

سوألات متداول

قیمت کتاب کمک درسی جامعه شناسی دهم را با همکاران ما مقایسه کنید تا متوجه قیمت‌های مناسب در کنار تنوع بالای این کتاب‌ها در کتابانه شوید.
. کتاب تست جامعه شناسی دهم . کتاب های کار جامعه شناسی دهم . کتاب های نمونه سؤالات جامعه شناسی دهم

درباره کتاب کمک درسی جامعه شناسی دهم

چنانچه به دنبال کتاب کمک درسی جامعه شناسی دهم مناسب برای افزایش تسلط بر این درس برای امتحانات کلاس و نیز آزمون سراسری هستید، مکان درستی را انتخاب کرده‌اید. کتاب های کمک درسی جامعه شناسی دهم مختلفی در دسترس هستند تا دانش‌آموزان بسته به نیاز و هدف خود گزینه‌ی مناسب را انتخاب و در کنار کتاب‌های درسی از آن استفاده کنند.

هدف شما از خرید کتاب کمک آموزشی جامعه ‌شناسی دهم چیست؟ آیا مطالب را به خوبی فرا نگرفته‌اید؟ دغدغه امتحان را دارید و می‌خواهید برای امتحانات آماده شوید؟ یا مایلید با یک کتاب تست جامعه شناسی دهم، مهارت تست‌زنی خود را افزایش دهید؟ هدف شما هرچه که باشد در طیف گسترده انواع کتاب کمک درسی جامعه شناسی دهم  کتابانه، کتاب مناسب حود را خواهید یافت.  

انواع کتاب کمک درسی جامعه شناسی دهم 

کتاب تست جامعه شناسی دهم

کتاب تست جامعه شناسی دهم منبعی جامع از انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری متنوع این کتاب همراه با پاسخ تشریحی می‌باشد که برای آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سؤالات این درس به تالیف رسیده‌اند.

کتاب های کار جامعه شناسی دهم

کتاب های کار جامعه شناسی دهم متشکل از بخش‌های درس‌نامه، سؤالات تستی و پاسخ‌نامه هستند که به سبب داشتن سوال‌های متنوع، برای آمادگی در امتحانات مدارس بسیار مناسب هستند.

کتاب های نمونه سؤالات جامعه شناسی دهم   

کتاب‌های نمونه سؤالات جامعه شناسی دهم منبعی از نمونه سؤالات امتحانی کتاب جامعه شناسی دهم در مدارس مختلف هستند که می‌توانند دانش‌آموزان را با انواع سؤالات امتحانی آشنا کرده و آن‌ها را برای حضور در جلسه امتحان آماده کنند.

خرید کتاب جامعه شناسی دهم 

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی، از جمله کتاب کمک درسی دهم انسانی، در سراسر کشور است. برای مشاهده و خرید کتاب های کمک درسی جامعه شناسی دهم می‌توانید به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ بهترین‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید. 

قیمت کتاب کمک درسی جامعه شناسی دهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی انواع کتاب های آموزشی و کمک آموزشی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. قیمت کتاب کمک درسی جامعه شناسی دهم را با همکاران ما مقایسه کنید تا متوجه قیمت‌های مناسب در کنار تنوع بالای این کتاب‌ها در کتابانه شوید. 

 

 

کتاب درسی جامعه شناسی دهم

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل