loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های نمونه سوال امتحانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
62 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب سوالات امتحانی یازدهم انسانی؛ بهانه‌ای برای آشتی با امتحانات!

فرض کنید کلاس یازدهم انسانی باشید و پراز دغدغه های چند نفس مانده به کنکور؛ آن‌وقت استرسِ نداشتن کتاب سوالات امتحان انسانی یازدهم  هم مثل خوره به جانتان بیفتد، یک لحظه سرگرم حل تست‌های کنکور به چندین و چند روش بشوید و لحظه‌ای بعد، یادتان بیاید قبل از آزمون سراسری، باید با روش پیچاندن سوالات امتحان دست و پنجه نرم کنید!

خروجی همه این‌ها، یک دانش‌آموز مضطرب است که با این حجم از اضطرابِ شب امتحانی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

در مطلب امروز وبسایت کتابانه یک راه حل عالی برای نابودی استرس شب‌های امتحان خواهیم داشت که مختص داوطلبان علوم انسانی است؛ این شما و این معرفی صفر تا صد بهترین کتاب نمونه سوال یازدهم انسانی که برای موفقیت در امتحانات، به آن‌ها نیاز خواهید داشت! خرید کتاب نمونه سوال امتحانی یازدهم انسانی

ویژگی‌های مهم کتاب سوالات امتحانی یازدهم انسانی

نکاتی که در ادامه مرور خواهیم کرد از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب نمونه سوالات یازدهم انسانی به‌شمار می‌رود؛ دانستن‌شان خالی از لطف نیست:

  1. کتاب سوالات امتحانی یازدهم انسانی اضطراب دانش‌آموز را در شب‌های امتحان را به‌شدت کاهش می‌دهد! به‌ویژه که فاصله زمانی اندکی بین امتحانات ترم دوم وجود دارد.
  2. خرید نمونه سوالات یازدهم انسانی شما را از مطالعه چندین باره کتاب‌های حجیم در شب‌های امتحان نجات می‌دهد؛ این یعنی زمان‌تان را به نفع آزمون سراسری و یادگیری انواع روش‌های تست‌زنی ذخیره خواهید کرد!
  3. کتاب برای امتحان یازدهم انسانی یک منبع غنی از آزمون‌های طبقه‌بندی شده است؛ نگران سطح سختی یا آسانی بیش از حد آن‌ها نباشید! به ترتیب یا براساس انتخاب خودتان مطابق با نیاز تحصیلی به سراغ‌شان بروید.
  4. شاید گمان کنید باتوجه به ماهیت حفظی دروس علوم انسانی، احتیاجی به تهیه کتاب‌های ویژه شب امتحان نیست! به هرحال خوب است بدانید حل پرسش‌های متنوع تشریحی که کاملا شبیه‌سازِ پرسش‌های امتحانات نوبت اول و دوم هستند، برای آن دسته از دروس انسانی که مطالعه عمیق‌تری را می‌طلبد، مزیت‌های بسیاری دارد.

انواع کتاب سوالات امتحانی یازدهم انسانی

تنوع کتاب سوالات امتحانی یازدهم انسانی در وبسایت کتابانه قابل‌توجه است. انتشارات‌های فعال با سابقه درخشان مانند خیلی سبز، اسفندیار، بنی هاشمی و گلواژه کتاب‌های خوبی را با محوریت شب‌های امتحان منتشر کرده‌اند که کافی است برای موفقیت در امتحانات مدارس به یکی از آن‌ها اعتماد کنید. قیمت کتاب نمونه سوال امتحانی یازدهم انسانی

خرید کتاب سوالات امتحانی یازدهم انسانی از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه در ارائه انواع محصولات کمک آموزشی یدی طولانی دارد و در مقالات مختلفی که می‌توانید از طریق وبسایت مشاهده نمایید، بهترین های هر حوزه را معرفی و بررسی کرده است.

برای خرید نمونه سوالات یازدهم انسانی در هر کجای ایران که هستید، کتابانه با امکان تحویل کتاب درب منزل، مشتاق دیدار شما است!

قیمت کتاب سوالات امتحانی یازدهم انسانی با تخفیف

در وبسایت کتابانه طیف گسترده‌ای از کتاب های سوال امتحانی یازدهم انسانی وجود دارد که از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند؛ البته که فرصت خرید کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی با تخفیف در کتابفروشی اینترنتی کتابانه برقرار است و شما می‌توانید با قیمت مناسب‌تری کتب دلخواه خود را به سبد خریدتان اضافه کنید!  

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل