loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های فیزیک دهم تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
49 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

کتاب نمونه سوالات دهم تجربی است که انواع بسیار موفق آن در وبسایت کتابانه موجود است؛ عنوان درس و انتشارات مدنظرتان را انتخاب کنید و کتاب‌های‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.
وبسایت کتابانه مطابق با استقبال مخاطبان تا به امروز، کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز، کتاب‌های انتشارات اسفندیار، سری کتاب‌های گلبرگ گلواژه برای همه دروس و کتب نشر بنی هاشمی را پیشنهاد می‌کند.

کتاب سوالات امتحانی دهم تجربی؛ یک استرس‌کُش تضمینی برای کلاس دهمی‌ها!

برای داوطلبان رشته علوم تجربی، انتخاب کتاب سوالات امتحانی دهم تجربی یک ضرورت قابل‌توجه به حساب می‌آید. کلاس دهمی‌ها در وانفسای جدال با کنکور سراسری هستند اما، به‌دلیل اهمیت نمرات در معدل، بهتر است با امتحان پایان سال هم یک آشتی مصلحت‌آمیز داشته باشند! از آنجایی‌که روش مطالعه برای کسب رتبه عالی در کنکور با مطالعه در جهت بیست گرفتن امتحانات تفاوت‌های زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم مطلب امروز وبسایت کتابانه را دنبال کنید؛ قول می‌دهیم انتخاب یک کتاب نمونه سوالات دهم تجربی که به‌طور تخصصی برای موفقیت در امتحانات طراحی شده است، حسابی به کارتان بیاید. خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم تجربی

ویژگی‌های مهم کتاب سوالات امتحانی دهم تجربی

برای خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی تجربی دهم داشتن اطلاعات کافی، کافی نیست! بهتر است کمی بیشتر از کافی بدانید و خاطرتان از ضرورت حضور این کتاب در کتابخانه‌تان جمع باشد! در ادامه کارشناسان وبسایت کتابانه به مرور برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب پرداخته‌اند:

  1. کتاب برای امتحان دهم تجربی سوالات امتحانی را برای دانش‌آموزانی با سطح‌بندی ضعیف تا قوی حل می‌کند؛ آن‌هم معمولا با چند روش ساده و پیچیده! بنابراین در هر سطح با هر نیاز تحصیلی که هستید، می‌توانید از این کتاب مطابق با شرایط خود استفاده کنید.
  2. کتاب های سوال امتحانی دهم تجربی معمولا دارای درس‌نامه مختصر و مفید هستند؛ با علم به آگاهی از این ویژگی، آ‌ن‌هارا تهیه نمایید و اگر قسمتی از درس خاصی را به‌صورت کاملا عمیق ‌و ریشه‌ای متوجه نشده‌اید، به مطالعه کتاب‌های شب امتحانی اکتفا نکنید.
  3. پیش از خرید نمونه سوالات دهم تجربی، به یاد داشته باشید که این کتاب‌ها وظیفه‌ای در قبال توانمندسازی شما برای پاسخگویی به تست‌های کنکوری ندارند! البته احتمالا ایده‌هایی که برای حل سوالات تشریحی می‌دهند، مشکلات درسی را در عمقی‌ترین حالت ممکن برطرف خواهد ساخت.
  4. خرید کتاب های سوال امتحانی دهم تجربی از ناشرهای معتبر، یک راهنمای دقیق برای جلوگیری از اتلاف وقت شما است. این کتاب‌ها معمولا طراحی کاملا ویژه‌ای برای شب امتحان دارند؛ تنها به مرور نکات مهم پرداخته و به صورت نکته‌وار مطالب را بیان می‌کنند.
  5. کتاب سوالات امتحانی دهم تجربی صرفا برای موفقیت در امتحانات ترم دوم موردنیاز نیست؛ امتحانات ترم اول را نیز در می‌یابد! بنابراین شما به پکیج کاملی از چندین نمونه‌سوال در چهارچوب بودجه‌بندی کتاب‌های درسی دسترسی خواهید داشت.

انواع کتاب های سوالات امتحانی دهم تجربی

اگر قرار است کتاب برای امتحان دهم تجربی در سبد خرید کتاب‌های کمک درسی‌تان قرار بگیرد، یکی از بهترین‌هایش را انتخاب کنید! البته که معیار این انتخاب می‌تواند برای هر شخص کاملا متفاوت باشد! وبسایت کتابانه مطابق با استقبال مخاطبان تا به امروز، کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز، کتاب‌های انتشارات اسفندیار، سری کتاب‌های گلبرگ گلواژه برای همه دروس و کتب نشر بنی هاشمی را پیشنهاد می‌کند. قیمت کتاب نمونه سوال امتحانی دهم تجربی

خرید بانک سوالات دهم تجربی از کتابانه

تهیه انواع کتاب‌های کمک آموزشی در سال‌های نزدیک به کنکور، یکی از تصمیم‌گیری‌های مهم شما خواهد بود؛ یکی از کتاب‌های موردنیاز در این مسیر، کتاب نمونه سوالات دهم تجربی است که انواع بسیار موفق آن در وبسایت کتابانه موجود است؛ پس هرچه زودتر به دلخواه خود عنوان درس و انتشارات مدنظرتان را انتخاب کنید و کتاب‌های‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب نمونه سوال دهم تجربی با تخفیف

حتی با وجود کتاب‌های کمک درسی مختلف، از انواع کتاب کار گرفته تا کتاب‌های جامع، گام به گام‌ها، سیرتا پیازها، چکیده‌ها و دیگران! اضافه شدن یک کتاب دیگر به کتابخانه کنکوری‌ها اتفاق عجیبی نیست؛ البته این موضوع برای جیب‌های والدین محترم کاملا عجیب و غریب به‌نظر می‌رسد! بنابراین فرصت خرید کتاب سوالات امتحان تجربی دهم با تخفیف ویژه، اتفاق خوبی است که در وبسایت کتابانه رقم خورده است؛ حتما به تخفیفات روزانه ما سری بزنید! شاید کتابی چشمک‌زنان منتظرتان باشد!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل