loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام یازدهم تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
5 کالا

کتاب گام به گام یازدهم تجربی؛ تجربه یک امداد شیرین صرفا در مواقع اضطراری!

دیگر از آن زمان که خرید کتاب گام به گام یازدهم تجربی برای دانش‌آموزان این رشته جرمی نابخشودنی بود، سال‌ها می‌گذرد! امروزه خانواده کتاب‌های کمک آموزشی، گام به گام‌هارا را هم در جمع خودشان راه داده و سهم قابل‌توجهی از مسیر موفقیت در یادگیری را به آن‌ها اختصاص داده‌اند.

درحقیقت، خرید گام به گام یازدهم تجربی 1401 دیگر خط قرمز معلمان و خانواده‌ها نیست بلکه، یک پیشنهاد غیرمجرمانه برای تسلط بیشتر به متن دروس مختلف، یادآوری نکات مهم و پاسخگویی به پرسش‌ها در چهارچوب کتاب است.

مطالب امروز وبسایت کتابانه دقیقا به معرفی جامع و کامل کتاب گام به گام برای کلاس یازدهمی‌های تجربی می‌پردازد؛ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید! خرید گام به گام یازدهم تجربی با تخفیف

ضرورت خرید گام به گام یازدهم تجربی

درست است که دیگر مدت‌ها است دانلود گام به گام یازدهم تجربی تابوشکنی محسوب نمی‌شود و خریدار آن هم مستحق مجازات نیست! اما بهتر است برای قانع کردن وجدان خودتان و صد البته والدین محترم، صادقانه از خود بپرسید که چرا باید گام به گام یازدهم تجربی در قفسه کتابخانه‌‌تان باشد؟! البته که ما کمی تا قسمتی پاسخش را می‌دانیم!:

  1. وجود یک کتاب گام به گام یازدهم تجربی، عقب افتادن از کلام معلم سرکلاس را برای دانش‌آموزانی با پایه ضعیف‌تر، تاحدودی جبران خواهد کرد؛ البته برای پاسخگویی به تمرین‌های کتاب، قطعا رسیدن به جواب با تلاش‌های خودتان شرط است اما، اگر صرفا قصد داشته باشید از درستی پاسخ‌ها اطمینان حاصل کنید و زمانی برای چک نمودن پاسخ با دبیر مربوطه نبود، گام به گام می‌تواند مفید باشد.
  2. همه ما بلد هستیم که از یک راه‌حل مشخص، تمرین‌های کتاب درسی را پاسخ بدهیم؛ اما راستش را بخواهید گام به گام ها معمولا یک قدم جلو‌تر هستند و راه‌حل‌ها را عمیق‌تر بررسی می‌کنند. به همین دلیل پس از بررسی پاسخ صحیح تمارین در بستر کلاس درس، می‌شود روی راه‌حل‌های گام به گام یازدهم تجربی 1401 حساب کرد‌.
  3. باوجود قیمت گام به گام یازدهم تجربی که مناسب است، شما به یک کتابِ کاملا چندمنظوره دسترسی خواهید داشت! گام به گام درس‌نامه مختصر و ایستگاه‌های مرور نکات مهم دارد؛ بنابراین قرار نیست نسبت به چهارچوب کتاب درسی بی‌وفایی کند! می‌توانید برای امتحانات و پرسش‌های کلاسی از مرور نکات مهم و ضرروی گام به گام‌ها نهایت استفاده را ببرید.
  4. گام به گام نمونه سوالات امتحانی را با پاسخ کاملا تشریحی ارائه داده و به پاسخ کلیدی و کلی‌گویی‌های مرسوم بسنده نمی‌کند.

همه ویژگی‌های یک گام به گام خوب از نوع یازدهم تجربی‌اش!

حالا که ضرورت خرید گام به گام یازدهم تجربی را تاحدودی دانستیم، بهتر است به سراغ سه ویژگی یک گام به گام خوب از منظر کارشناسان کتابانه برویم:

  • اولین ویژگی؛ یک گام به گام خوب به توضیح‌های خطی و‌ بازگویی متن کتاب درسی نمی‌پردازد. نحوه پاسخگویی‌اش به‌گونه‌ای است که چراغی را در ذهن دانش‌آموز روشن خواهد کرد و راه خلاقیت برای ایده‌های جدید را در روش پاسخگویی به پرسش‌ها نمی‌بندد.
  • دومین ویژگی؛ یک گام به گام خوب اضافه‌گویی نمی‌کند؛ بلد است به چه میزان انرژی چشم و ذهن دانش‌آموز را به خود اختصاص دهد؛ بنابراین (به‌اندازه‌گویی) یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گام به گام های محبوب است.
  • سومین ویژگی؛ یک گام به گام یازدهم تجربی خوب، بهتر است پاسخنامه‌های کاملا تشریحی داشته باشد؛ قرار نیست سوالات را به بهانه کلی‌گویی، کوتاه و صرفا با اشاره‌ای پاسخ دهیم؛ قرار است پاسخ‌ها تحلیل شده و دانش‌آموز را از سرگردانی در بیاورد!

قیمت گام به گام یازدهم تجربی

خرید گام به گام یازدهم تجربی با تخفیف از وبسایت کتابانه

تهیه یک کتاب کمک آموزشی و انگیزه تلنبار کردن آن روی سایر کتاب‌ها، کابوس معلمان و والدین است؛ هم از نظر نگرانی‌های پیش‌داورانه از نرسیدن داوطلبان کنکور به مطالعه تمام منابع، هم از نظر اقتصادی که قطعا کم اهمیت نیست! کتاب گام به گام یازدهم خیلی سبز، گام به گام درس پک یازدهم تجربی،گام به گام یازدهم تجربی منتشران و... از گام به گام های موجود در وبسایت کتابانه برای این پایه هستند.

قیمت گام به گام یازدهم تجربی

 در ‌وبسایت کتابانه، کتاب های گام به گام یازدهم تجربی با تخفیفات قابل‌توجهی در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ باشد که انگیزه تلنبار کردن کتاب‌های خوب و البته سروقت خواندن‌شان در داوطلبان کنکور سراسری همیشگی باشد؛ پس همین امروز قیمت گام به گام یازدهم تجربی در وبسایت کتابانه را چک نمایید و کتاب مدنظرتان را سفارش دهید!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل