loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام چهارم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
5 کالا

درباره کتاب گام به گام چهارم

مقطع چهارم یکی از مهم‌ترین و دشوارترین مقاطع تحصیلی ابتدایی محسوب می‌شود که آموزش صحیح و اصولی در آن از حساسیت بسیاری برخوردار است. مطالب درسی این پایه نسبت به سه سال اول تخصصی‌تر و پیچیده‌تر است و به همین دلیل به تکرار و تمرین بیشتری نیاز دارد. بهره‌گیری از توانمندی دانش‌آموزان در ابتدا و استفاده از ابزارهای کمک‌آموزشی مناسب در کنار آن، می‌تواند فرایند آموزش را برای دانش‌آموزان این مقطع آسان‌تر و کارآمدتر ساخته و پایه چهارم را به یکی از شیرین‌ترین پایه‌های تحصیلی تبدیل نماید. در این مبحث به معرفی و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب های گام به گام چهارم خواهیم پرداخت.

اهمیت خرید گام به گام چهارم

درک بهتر و یادگیری درست مفاهیم و مطالب درسی مستلزم انجام صحیح تمرین‌ها و فعالیت‌های مربوط به هر درس است. ضعف در پاسخ دادن به سؤالات و تمرین‌های کتاب های چهارم دبستان از دغدغه‌های اصلی بسیاری از دانش‌آموزان است که تا در مرتبه‌ی اول بهتر است با تلاش و تمرین بیشتر خود آن‌ها صورت گیرد. کتاب های گام به گام چهارم یکی از ابزارهای مفید و کاربردی برای حل مسائل، تمرین بیشتر، رفع اشکالات درسی و کسب مهارت در  پاسخ‌دهی به پرسش‌ها و تمرین‌های موجود هستند. هرچند طراحی این نوع کتاب ها در ابتدا با هدف پاسخ‌گویی به تمرین‌های کتاب های‌درسی صورت گرفت اما به‌تدریج توسعه یافته و درس‌نامه‌ها و سؤالات متنوعی نیز به آن‌ها افزوده شده است. خرید کتاب های گام به گام چهارم با تخفیف

اهداف کتاب گام به گام چهارم

هرچند استفاده‌ی دانش‌آموزان از کتاب های گام به گام موردتائید بسیاری از والدین و مربیان نیست، اما بایستی به این مسئله نیز توجه داشت که عدم دسترسی به منابع صحیح برای پاسخ دادن تمرین‌های کتاب درسی می‌تواند برخی از دانش‌آموزان را با مشکلات بسیار مواجه سازد و بر امتحانات پایانی و یادگیری دروس پایه‌های بعدی اثر منفی داشته باشد. لذا استفاده بهینه و به‌جا از  کتاب‌های گام به گام چهارم در کنار کتاب‌های درسی می‌تواند نقش مؤثری در یادگیری بهتر مباحث و افزایش مهارت حل مسئله کتاب درسی داشته باشد. تالیف این نوع از کتاب های کمک آموزشی، اغلب با هدف دسترسی دانش‌آموزان چهارم به پاسخ صحیح سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی، رفع اشکال، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات کلاسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت  آنان صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که استفاده از گام به گام پایه چهارم صرفا کاری اشتباه نیست، اما اتکای بیش از حد دانش‌آموزان به حل سؤالات درسی با استفاده از کتاب گام به گام کار غلطی است.

ویژگی کتاب‌های گام به گام چهارم

کتاب‌های گام به گام از کتاب‌های کمک‌آموزشی مفید و پرطرفدار کلیه‌ی مقاطع تحصیلی هستند. بهترین کتاب گام به گام چهارم کتابی است که شامل ارائه پاسخ دقیق کلیه‌ی تمرین‌ها، فعالیت‌ها و سؤالات کتاب درسی، پوشش کلیه‌ی مطالب کتاب درسی، ساده‌سازی مفاهیم درسی و نمونه سؤالات امتحانی باشد.

آشنایی با برخی کتاب های گام به گام چهارم

کتاب‌های گام به گام چهارم متنوعی در دسترس دانش‌آموزان چهارم ابتدایی است. برخی از معروف‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: گام به گام دروس چهارم کلاغ سپید (شاه کلید) سری کتاب های گام به گام شاه کلید انتشارات کلاغ سپید از پرطرفدارترین کتاب‌های کمک‌درسی هستند. کتاب گام به گام دروس کلاغ سفید چهارم شامل پوشش کامل کلیه‌ی دروس این پایه در یک کتاب می باشد. این کتاب شامل ارائه‌ی نکات کلیدی و حل دقیق کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی و نمونه سؤالات امتحانی است. گام به گام دروس منتشران چهارم (درس یار) کتاب گام به گام درس یار چهارم انتشارات منتشران، شامل پوشش تمامی دروس این پایه‌ی تحصیلی در یک جلد است. این کتاب شامل کلیه‌ی  فعالیت‌های کتاب، کار در کلاس‌ها، تمرین‌ها، کار در منزل‌ها، مسائل و به‌طور کلی تمامی پرسش‌های کتاب همراه با پاسخ است. از دیگر مشخصه‌های این کتاب‌ها می‌توان به ارائه‌ی نمونه سؤالات امتحانی و آزمون‌های نوبت اول و دوم اشاره کرد. کتاب گام به گام چهارم ابتدایی خیلی سبز کتاب گام به گام چهارم ابتدایی انتشارات خیلی سبز ارائه‌ای جامع از درس‌نامه‌های آموزشی و کارآمد همراه با حل کامل تمامی تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی است، در این کتاب نمونه سؤالات امتحانی نوبت اول و دوم پایه چهارم نیز ارائه شده است. قیمت گام به گام چهارم

خرید گام به گام چهارم از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین کتاب های کمک درسی چهارم و سایر پایه‌های تحصیلی در کشور است. برای مشاهده و خرید اینترنتی راهنمای گام به گام چهارم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌ی کاملی از بهترین کتاب‌های گام به گام چهارم، از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید. با خرید کتاب از کتابانه،  سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های گام به گام چهارم

چنانچه به دنبال بهترین شرایط برای خرید کتاب گام به گام دروس چهارم هستید، به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده‌ی لیست کتاب های گام به گام چهارم و مقایسه این کتاب‌ها با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد.لذت خرید آسان کتاب را با ما تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل