loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام دوم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
3 کالا

اهداف کتاب های گام به گام دوم دبستان

دوم ابتدایی یکی از مقاطع مهم برای رشد و پرورش مهارت‌های دانش‌آموزان است. شاید دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی، مانند کلاس اول به مراقبت دقیق نیاز نداشته باشد، اما باید آمادگی پرداختن دقیق‌تر و مواجه با دروس و مباحث بیشتر را داشته باشد. درک و یادگیری بهتر کتاب‌های درسی مستلزم مطالعه‌ی دقیق و انجام صحیح تمرین‌ها و فعالیت‌های مربوط به هر درس است که مخصوصا با وجود آموزش ‌مجازی در دو سال اخیر ، ممکن است برای بسیاری از این دانش‌آموزان چالش‌برانگیز باشد. خرید گام به گام دوم دبستان با تخفیف کتاب های گام به گام دوم یکی از دسته بندی های کتاب های کمک درسی دوم دبستان و از ابزارهای مفید و کاربردی اند که بر انتقال بهتر مفاهیم کتاب‌های درسی، آموزش نحوه صحیح  پاسخگویی به سوالات درسی و همچنین افزایش مهارت حل مسئله تمرکز دارند. این کتاب‌ها همانطور که از نام‌شان پیداست، مباحث کتاب های درسی را به‌صورت گام به گام و دقیق به دانش‌آموز انتقال می‌دهند. هرچند ممکن است استفاده از کتاب های گام به گام دوم دبستان موردتائید بسیاری از والدین و مربیان نباشد اما لازم به ذکر است که عدم‌دسترسی به منابع مناسب برای رفع اشکالات دانش‌آموزان نیز می‌تواند موجب ضعف پایه‌ی تحصیلی و تاثیر منفی بر امتحانات پایانی گردد. کتاب های گام به گام دوم ابزاری برای یادگیری است که استفاده‌ی صحیح  از آن در کنار مطالعه‌ی دقیق کتاب‌های درسی می‌تواند تاثیر شگرفی بر یادگیری دانش‌آموز داشته باشد.

انواع کتاب های گام به گام پایه دوم

انواع کتاب‌ های گام به گام دوم دبستان توسط انتشارات مختلف در دسترس دانش‌آموزان این مقطع قرار گرفته است که هر داوطلب بسته به نوع محتوای کتاب و نیاز خود می‌تواند از مباحث آن بهره‌مند گردد. از جمله‌ی کتاب‌هاب گام به گام دوم دبستان می‌توان به این موارد اشاره کرد: کتاب گام به گام دوم  ابتدایی خیلی سبز گام به گام خیلی سبز دوم دبستان شامل درس‌نامه‌های آموزشی کاربردی، استخراج و ارائه پرسش‌های متن دروس، حل کامل تمامی تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی، نمونه سؤالات امتحانی نوبت اول و دوم و آزمونهای ارزشیابی می‌باشد. کتاب گام به گام دروس دوم ابتدایی منتشران (درس یار) گام به گام منتشران (درسیار) دوم ابتدایی شامل پوشش تمامی دروس، پرسش‌ها و فعالیت‌ها، کار در کلاس‌ها، تمرین‌ها و مسائل کتاب های این پایه‌ی تحصیلی در یک جلد. این کتاب‌ها شامل نمونه سؤالات امتحانی و آزمون‌های نوبت اول و دوم نیز هستند. کتاب گام به گام شاه کلید کلاغ سفید گام به گام شاه کلید کلاغ سپید از پرطرفدارترین کتاب‌های گام به گام دوم دبستان محسوب می‌شوند. این کتاب‌ها شامل ارائه‌ی نکات کلیدی، حل دقیق کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی و نمونه سؤالات امتحانی هستند. قیمت گام به گام دوم ابتدایی

خرید کتاب گام به گام دوم دبستان از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی در کشور است. برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب‌های گام به گام دوم دبستان به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌ی کاملی از بهترین کتاب‌های گام به گام دوم  از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید. با خرید کتاب از کتابانه، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های گام به گام دوم  دبستان

چنانچه به دنبال بهترین شرایط برای خرید کتاب گام به گام دروس دوم دبستان هستید، به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده‌ی لیست کتاب های گام به گام دوم  و مقایسه‌ی آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد.لذت خرید آسان کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل