loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
5 کالا

گام به گام دوازدهم ریاضی؛ این کتاب، بی‌حساب و کتاب معجزه می‌کند!

دانش‌آموزان تازه‌وارد به رشته ریاضی، به‌خوبی می‌دانند که برای برخی از دروس این رشته، هیچ انتهایی وجود نخواهد داشت؛ بنابراین مطالب مختلف در مقاطع بعدی با جزییات بیشتر و به مراتب عمیق‌تر از سال اول انتخاب رشته تدریس می‌شوند. از سویی دیگر، کلاس دوازدهمی‌ها یا همان سال آخری‌های محترم، فرصت چندانی برای آزمون و خطای منابع کمک آموزشی نخواهند داشت؛ بنابراین خرید اینترنتی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی می‌تواند برای درک عمیق‌تر مطالب درسی و همچنین پوشش کامل کتاب درسی به‌شدت عصای دستشان باشد. در مقاله امروز به معرفی انواع گام به گام دوازدهم ریاضی خواهیم پرداخت که برای کسب نمرات و رتبه عالی در کلیه امتحانات، بهترین خودتان را انتخاب کنید! خرید کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی با تخفیف

معرفی گام به گام دوازدهم ریاضی

گام به گام دوازدهم ریاضی، کتابی است که همه دروس رشته ریاضی در مقطع دوازدهم را مطابق با چهارچوب کتاب درسی پوشش می‌دهد. گام به گام دوازدهم ریاضی فیزیک یک راهنمای تمام‌عیار برای دسترسی همه‌جانبه به تمرینات همه دروس، به‌ویژه دروسی مانند ریاضی، فیزیک، حسابان، هندسه است که پرسش‌های‌شان معمولا چند راه حلی هستند! درحقیقت گام به گام‌ها مانند کتاب‌های جامع، تمرینات همه دروس در یک مقطع خاص را پاسخ داده و در صورت تردید در رسیدن به پاسخ صحیح یک سوال، با ارائه پاسخ کامل و گاها بررسی چندین راه برای حل یک سوال، قوت‌قلب دانش‌آموز دوازدهمی است.

اهداف کتاب گام به گام ریاضی دوازدهم

در مقطع دوازدهم، دانش‌آموز با مطالب درسی به صورت تخصصی‌تر رو‌به‌رو می‌شود؛ بنابراین جای تعجب نیست که حضور یک معلم 24 ساعته در کنارشان برای درک عمیق‌تر مفاهیم کاملا ضروری باشد! البته وجود یک کتاب گام به گام در کنار استفاده مفید از تدریس دبیران مربوطه، دقیقا خلاء علمی و روانی دانش‌آموز کنکوری را پر خواهد کرد؛ البته به شرط استفاده درست و منطقی از گام به گام! در ادامه به صورت خلاصه به چند مورد از مهم‌ترین دلایل اهمیت استفاده از کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی می‌پردازیم:

  1. گام به گام دوازدهم ریاضی یک کمک‌یار حرفه‌ای به دانش‌آموزانی است که بخش‌هایی از درس خاصی را به‌طور کامل درک نکرده و به دنبال مطالب تکمیلی یا پرسش‌های بیشتر، البته با امکان دسترسی به پاسخ صحیح هستند.
  2. خرید اینترنتی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی برای کنکوری‌ها یک مزیت سرعت‌بخش است! این کتاب‌ها با امکان بررسی چند راه‌حل برای دسترسی به پاسخ صحیح، ضمن صرفه‌جویی در وقت، اعتماد‌به‌نفس دانش‌آموز را افزایش می‌دهند.
  3. خرید گام به گام دوازدهم ریاضی فیزیک می‌تواند کیفیت پاسخگویی به سوالات تشریحی در امتحانات مدارس را به طور کلی افزایش دهد.
  4. تهیه یک کتاب گام به گام خوب می‌تواند با ارائه تمرینات مشابه تمرینات کتاب درسی، تجربه یادگیری اثربخش و عمیق‌تری را برای دانش‌آموز در طولانی مدت به ارمغان بیاورد.

قیمت گام به گام دوازدهم ریاضی

استفاده بیش از حد از گام به گام؛ آژیر این خطر را حسابی دریابید!

وابستگی یکی از خطرات استفاده بیش از حد از گام به گام است. دانش‌آموزان پیش از خرید گام به گام دوازدهم ریاضی 1401 بهتراست مراقب باشند که در دام عدم اعتماد به نفس بدون حضور این کتاب کمک آموزشی نیفتند! به منظور پیش‌گیری از این اتفاق، بهتر است از گام به گام تنها در صورت عدم دسترسی طولانی مدت به آموزگار، تطبیق پاسخ‌هایی که با تلاش خود به آن‌ها رسیده‌اید و همچنین بررسی راه‌حل‌های متنوع برای پاسخگویی به سوالات استفاده نمایید.

انواع کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی

لیست کتاب های گام به گام دوازدهم ریاضی در وبسایت کتابانه از تنوع بالایی برخوردار است. بنابراین برای خرید اینترنتی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی بهتر است ویژگی‌های مختلف کتاب دلخواهتان از انتشارات مدنظر را به‌خوبی بررسی نموده و سپس برای ثبت سفارش نهایی اقدام کنید. به طور کلی کتاب‌های گام به گام از ناشرهای معتبری که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، می‌تواند انتخاب خوبی باشد:

  • کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی منتشران (درس یار)
  • کتاب دروس طلایی دوازدهم ریاضی کاگو
  • کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی خیلی سبز
  • کتاب دروس طلایی بتا دوازدهم ریاضی کاگو
  • کتاب شاه کلید گام به گام دروس دوازدهم ریاضی کلاغ سپید
  • کتاب درس پک پایه دوازدهم ریاضی مهروماه

خرید کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی با تخفیف از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه بارها با تعهد به تضمین کیفیت محتوا، کتاب های کمک درسی معتبر و به‌روز را به دانش‌آموزان پایه دوازدهم معرفی نموده است. از آنجایی‌که که این دانش‌آموزان به ایام کنکور و دغدغه‌های متناسب با آن نزدیک‌تر هستند، تصمیم‌گیری دشوارتری را در پیش دارند. با اطمینان می‌گوییم که بهتر است خیال‌تان از بابت منابع درجه‌یک معرفی شده آسوده باشد؛ همین امروز کتاب گام به گام ریاضی دوازدهم را سفارش دهید و شک نکنید که وبسایت کتابانه، بهترین‌های موجود در بازار را معرفی کرده است.

قیمت کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی در وبسایت کتابانه

تعدد منابع و خرید تعداد زیادی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی، تست، شب امتحان و سایر کتاب‌های ضروری برای کنکوری‌ها، باعث شده است که قیمت کتاب، دغدغه اینروزهای دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان باشد. کتاب‌فروشی اینترنتی کتابانه در راستای حفظ تمرکز کنکوری‌های پرتلاش و رهایی از دغدغه‌های این‌چنینی، کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی را با تخفیف قابل‌توجهی ارائه نموده است؛  خلاصه که بجنبید و قیمت‌های مناسب کتابانه را از دست ندهید!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل