loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
5 کالا

گام به گام دوازدهم تجربی؛ کتاب محبوب دانش آموزان

برای هر دانش‌آموزی پیش خواهد آمد که هنگام حل تمرینات کتاب درسی، به سوالی برخورد کند که پاسخ آن را نمی‌داند یا از حل آن عاجز باشد. یا در شبهای امتحان نمونه سوالاتی برای ایجاد آمادگی و شبیه سازی امتحان نداشته باشد. اینجاست که کتاب های گام به گام به کمک دانش‌آموزان می‌آیند و در نقش یک ابرقهرمان، تبدیل به محبوب دل‌ها می‌شوند.

اگر به عنوان یک دانش‌آموز سال آخر رشته تجربی، قصد خرید گام به گام دوازدهم تجربی را دارید، با کتابانه همراه شوید تا بهترین های این کتاب کمک درسی را به شما معرفی نماییم. خرید گام به گام دوازدهم تجربی با تخفیف

اهمیت گام به گام دوازدهم تجربی

سال پایانی دبیرستان و دوره متوسطه‌ی دوم، از اهمیت بسیاری برخوردار است. چراکه باید علاوه بر مطالعه برای کنکور، به فکر پاس کردن امتحانات نهایی نیز باشیم. قطعا برای یک دانش آموز دوازدهمی، کنکور از اهمیت بیشتری برخوردار است، ولی هرگز نمی‌تواند به فکر امتحانات خرداد ماه خود نباشد.

استفاده از گام به گام دوازدهم تجربی از این جهت حائز اهمیت است که علاوه بر داشتن توضیحاتی برای قسمت‌های گوناگون دروس و خلاصه کردن مباحث، به ارائه پاسخ تمرینات کتب درسی و شیوه‌های گوناگون حل مسائل می‌پردازد و نیز نمونه سوالاتی را در پایان هر فصل یا هر نیم‌سال تحصیلی ارائه می‌کند.

به این صورت تا حدودی از استرس دانش ‌آموزان برای بلد نبودن پاسخ تمرینات و عدم دسترسی به معلم، برای درخواست کمک جهت حل تمرین، کم شده و تمرینات به شکلی درست و اصولی بررسی می‌گردند و نگرانی‌ای بابت اشتباه در یادگیری و حل غلط مسائل وجود نخواهد داشت.

خرید گام به گام دوازدهم تجربی: داشتن یک معلم کاربلد در خانه

بله! خرید اینترنتی گام به گام دوازدهم تجربی، مساوی با داشتن یک معلم به شدت کاربلد و همه‌چیز دان در منزل است. چگونه؟ برای شما خواهیم گفت.

درس زیست شناسی را در نظر بگیرید. شما هنگام مطالعه یک فصل جدید از زیست شناسی، با چه چالش‌هایی مواجه‌اید؟ نکات مهم امتحانی را می‌خواهید؟ سوال‌های موجود در خط به خط کتاب درسی را می‌خواهید؟ یا شاید تمایل دارید یک معلم اَشکال موجود در کتاب را تحلیل نموده و نکات ریز و درشت آن را بری شما شرح دهد؟! در درس عربی چطور؟ مایل به داشتن ترجمه کامل متن درس و ترجمه‌ی تمارین هستید؟ دوست دارید قواعد را بدون کم ‌و کاست در اختیار داشته باشید؟ و همینطور احتمالا می‌خواهید شیوه‌های طرح سوالات امتحانی را از دروس و قواعد عربی بدانید؟ خب اینها همگی از یک معلم همه‌چیزدان برمی‌آید و آن معلم کسی نیست جز: کتاب گام به گام دوازدهم تجربی! با خرید یک کتاب گام به گام دوازدهم تجربی و استفاده صحیح از آن، درست مثل این است که شما به تمامی دبیرهای خود در منزل دسترسی دارید! پس این کتاب را اصلا دست کم نگیرید. قیمت گام به گام دوازدهم تجربی

تفاوت استفاده صحیح و استفاده مخرب از گام به گام دوازدهم تجربی

قبل‌ترها استفاده از گام به گام در میان معلمان و دانش‌آموزان  دارای تابو بود و معمولا اینطور برداشت می‌شد که دانش‌آموزانی که از درس فراری اند، به دنبال خرید گام به گام می‌روند! این برداشت در صورتی درست است که دانش آموز به دنبال لقمه‌ی آماده برای تحویل به معلمین خود باشد.

استفاده از گام به گام برای کسانی که ذهن خود را برای حل تمارین به چالش نکشند و فقط برای تحویل تمرینات حل شده به معلم از آن استفاده کنند می‌تواند مخرب باشد.

بنابراین، نحوه‌ی صحیح استفاده از این کتاب کمک درسی، این است که ابتدا خودتان به تمارین پاسخ دهید و یا مسائل را حل کنید، سپس پاسخ خود را با پاسخ‌های گام به گام مطابقت داده و از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید.

انواع کتاب گام به گام دوازدهم تجربی

لیست کتاب‌های گام به گام دوازدهم تجربی را در ادامه برای شما آورده ایم. این کتاب ها در آرشیو کتابانه از تنوع بالایی برخوردارند و شامل تمام گام به گام های موجود در بازار چاپ و نشر کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی هستند. شما می‌توانید خصوصیات کتاب ها را با هم مقایسه کنید و از میان آنها «بهترین» را انتخاب نمایید.

قیمت گام به گام دوازدهم تجربی

قیمت گام به گام دوازدهم تجربی و همینطور سایر کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی در فروشگاه کتابانه دارای تخفیف‌های قابل توجه است.

ما در صفحه‌ی هر محصول به قیمت و سایر ویژگی‌ها و محتویات هر کتاب اشاره نموده‌ایم. برای مشاهده کافیست روی محصول مورد نظرتان کلیک کنید.

خرید گام به گام دوازدهم تجربی با تخفیف از کتابانه

برای خرید کتاب گام به گام دوازدهم تجربی از انتشارات مورد نظر خود (کاگو، خیلی سبز، گاج و...) روی آن کلیک کنید و با افزودن به سبد خرید و ثبت سفارش، منتظر تحویل سریع آن در محل باشید. تخفیفات فوق‌العاده کتابانه را از دست ندهید!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل