loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام دوازدهم انسانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
3 کالا

اهداف کتاب گام به گام دروس دوازدهم انسانی

کتاب های گام به گام دوازدهم انسانی از سری کتاب‌های کمک‌آموزشی پرطرفدار در بین دانش‌آموزان این مقطع است که با پاسخ به کلیه‌ی تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب‌های درسی و برخورداری از دیگر موارد آموزشی، نقش پر رنگی در یادگیری دانش‌آموزان ایفا می‌کنند. تالیف این کتاب‌ها در ابتدا با هدف پاسخ‌گویی به تمرین‌های کتاب‌های ‌درسی صورت گرفت اما به‌تدریج توسعه یافت و درس‌نامه‌ها  و نمونه سوالات امتحانی نیز به آن‌ها افزوده شد. کتاب‌های گام به گام همانطور که از نام‌شان هم پیداست، مباحث کتاب درسی را به صورت گام به گام به در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهند و خیال‌تان را از بابت یادگیری ریزترین نکات درسی راحت می‌کنند. استفاده صحیح و به‌جا از این کتاب‌ها در کنار کتاب‌های درسی می‌تواند نقش مؤثری در یادگیری بهتر مباحث و افزایش مهارت حل مسئله داشته باشد. گام به گام دوازدهم انسانی

اهمیت کتاب گام به گام دوازدهم رشته انسانی

همانطور که می‌دانیم کتاب‌های درسی حاوی سوالات و تمرین‌هایی است که پس از تدریس و تفهیم مباحث توسط معلم، بایستی توسط دانش‌آموزان حل شود تا هم سطح یادگیری خود را ارزیابی کنند و هم از طریق تمرین مباحث را بهتر یاد بگیرند. اما عدم توانایی در پاسخ دادن به برخی از سؤالات و تمرین‌های کتاب‌های درسی یکی از چالش‌های مهم بسیاری از این دانش‌آموزان  است و برای همین ممکن است به سراغ کتاب های گام به گام بروند. هرچند استفاده از این کتاب‌ها با انتقاداتی همراه است ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که عدم یادگیری و ضعف در حل سوالات نیز دانش‌آموزان را در امتحانات با مشکل مواجه خواهد ساخت و بهتر است که هر دانش‌آموز پس از مطالعه کامل کتاب درسی و تلاش برای حل سؤالات آن، از این کتاب‌ها استفاده نماید. کتاب های گام به گام دوازدهم انسانی با توجه به نقش کتاب های درسی این مقطع در کنکور سراسری، می‌توانند منابع خوبی برای پاسخ صحیح سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی، یادگیری بهتر دروس این مقطع تحصیلی، ارزیابی نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات کلاسی و کنکور سراسری باشند.

انواع کتاب های گام به گام دوازدهم انسانی

کتاب‌های گام به گام دوازدهم انسانی متنوعی توسط انتشارات مختلف در دسترس دانش آموزان این مقطع قرار گرفته است که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در ادامه به معرفی برخی از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت:

گام به گام دوازدهم انسانی منتشران

کتاب گام به گام دوازدهم انسانی منتشران، شامل پوشش کلیه‌ی دروس این پایه در یک جلد است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به مواردی چون پاسخ به کلیه‌ی پرسش‌ها و تمرین‌های کتاب درسی، ارائه‌ی نکات کلیدی دروس و خلاصه درس، پاسخ به تمام آزمایش‌ها، نمونه سؤالات امتحانی و ارائه‌ی آزمون‌های نوبت اول و دوم اشاره کرد.

گام به گام دوازدهم انسانی خیلی سبز

گام به گام دوازدهم انسانی خیلی سبز از پرطرفدارترین کتاب‌های گام به گام این مقطع است که کلیه‌ی دروس این پایه و محتوای آموزشی هر کتاب درسی را در بر می‌گیرد. این کتاب دارای درس‌نامه‌های مفید و کاربردی، ارائه‌ی نکات کلیدی، حل کامل کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی و نمونه سؤالات امتحانی است.

درس پک انتشارات مهروماه

کتاب درس پک پایه دوازدهم انسانی مهروماه یکی از جامع‌ترین کتب دوازدهم انسانی موجود در بازار است که تمامی مطالب دروس این پایه را در بر می‌گیرد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به پاسخ تشریحی دقیق به کلیه‌ی سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی، درس‌نامه های کاربردی، داشتن ایستگاه آموزش برای آموزش نکات و ارائه‌ی نمونه سؤالات امتحانی اشاره کرد.

 گام به گام دوازدهم انسانی دروس طلایی

کتاب گام به گام دروس طلایی دوازدهم انسانی کتابی جامع و هم جانبه و در برگیرنده‌ی کلیه‌ی دروس این پایه و محتوای آموزشی هر کتاب درسی در یک کتاب است که توسط انتشارات کاگو در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. این کتاب دارای درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی، ارائه‌ی نکات و پاسخ تشریحی کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی، ارزشیابی مستمر و نمونه سؤالات امتحانی است. قیمت گام به گام دوازدهم انسانی

خرید کتاب گام به گام دوازدهم انسانی از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی در کشور است. برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی دوازدهم انسانی به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به انواع کتاب‌های گام به گام دوازدهم انسانی، از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت گام به گام دوازدهم انسانی

چنانچه به دنبال بهترین شرایط برای خرید گام به گام دوازدهم انسانی هستید، به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده‌ی قیمت گام به گام دوازدهم انسانی و مقایسه این کتاب‌ها با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل