loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های جمع‌بندی کنکور ریاضی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
207 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های جمع بندی کنکور

موفقیت در کنکور سراسری مستلزم برنامه‌ریزی اصولی، داشتن منابع آموزشی جامع و مرور و جمع‌بندی صحیح مطالب در کنار تلاش و پشتکار است. هر داوطلب ماه‌ها به مطالعه دروس می‌پردازد و با نزدیک‌شدن به زمان کنکور باید وقت خود را صرف مرور و جمع‌بندی مطالب ‌نماید. چنانچه جمع‌بندی به‌طور صحیح و اصولی و در زمان مناسبی صورت گیرد، می‌تواند موجب تثبیت بیشتر مطالب در ذهن داوطلب و در نتیجه تضمین بیشتر موفقیت وی گردد. کتاب‌های جمع‌بندی کنکور جامع موجود در بازار می‌تواند منابع مؤثری برای دستیابی به این هدف باشد. در این مطلب سعی داریم به بررسی این کتاب‌ها و نحوه خرید کتاب های جمع‌بندی کنکور با تخفیف بپردازیم. خرید کتاب های جمع بندی کنکور

اهمیت کتاب های جمع بندی کنکور

جمع‌بندی یعنی مرتب‌کردن و تثبیت اطلاعات در ذهن و استفاده از آن‌ها در فرصت مناسب. جمع‌بندی و مرور مباحث، داوطلب را با نقاط ضعف و قوت خود آشنا می‌سازد. جمع‌بندی، یادگیری مطالب جدید نیست، بلکه مرور مطالب از پیش‌خوانده شده است.  جمع‌بندی مطالب پیش از شرکت در آزمون سراسری بسیار حائز اهمیت است و از مهم‌ترین مراحل کسب آمادگی کنکور بشمار می‌روند. چه بسا داوطلبانی که ماه‌ها وقت خود را صرف تلاش و مطالعه دروس کرده‌اند اما بنا به دلایلی همچون استرس، نداشتن زمان کافی و...، موفق به جمع‌بندی اطلاعات نشده و به نتیجه دلخواه‌شان دست نیافته‌اند. هر داوطلب در زمان جمع‌بندی با حجم بالایی از مطالب و محدودیت زمان مواجه است. کتاب های جمع‌بندی کنکور منابع جامع و کاربردی برای کمک به داوطلبان در روزهای پایانی منتهی به کنکور هستند.

برای موفقیت در کنکور چطور جمع بندی کنیم؟

روش‌های متنوعی برای جمع‌بندی مباحث کنکور وجود دارد. مهمترین مسئله، اختصاص‌دادن زمان کافی به جمع‌بندی و مرور مطالب از پیش‌خوانده شده و مدیریت فرصت باقی مانده تا کنکور سراسری است. دوران جمع‌بندی، زمان شناخت نقاط ضعف و قوت، افزایش مهارت و سرعت تست‌زنی، مدیریت زمان، رفع اشکال، انجام آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور و تحلیل آزمون است. در این دوران باید تا حد امکان از مطالعه مطالب جدید اجتناب کرد و تنها به مرور مطالب پرداخت.

انواع کتاب های جمع بندی کنکور

داشتن منابع و کتاب های جمع بندی کنکور جامع و مناسب در دوره طلایی قبل از کنکور سراسری کمک زیادی به داوطلبان خواهد کرد. در طراحی این نوع کتاب‌ها، زمان‌بندی صحیح مورد توجه قرار گرفته است. در زیر به معرفی برخی از بهترین کتاب های جمع بندی کنکور پرداخته‌ایم. کتاب های کنکوریم مهروماه کتاب های کنکوریم مهروماه یکی از جامع‌ترین و دقیق‌ترین کتاب های جمع بندی کنکور و ابزاری برای شبیه‌سازی فضای کنکور است. این محصول حاوی 12 دفترچه اختصاصی و 12 دفترچه عمومی تمامی رشته‌ها و 12 برگه‌ی پاسخ‌نامه مطابق با استانداردها و کاملا مشابه با دفترچه و سؤالات کنکور و هماهنگ با کنکور سراسری نظام جدید است. کنکوریم انتشارات مهروماه دارای کتاب پاسخ‌نامه تشریحی سؤالات نیز می‌باشد. چند کنکور خیلی سبز مجموعه چند کنکور خیلی سبز حاوی 12 دفترچه عمومی و اختصاصی کنکور سراسری سال‌های گذشته منطبق با کتاب‌های نظام جدید است که با شبیه‌سازی سبک و سیاق کنکور، همانند یک حریف تمرینی، آزمون سراسری را در ذهن داوطلب تداعی می‌کند. جلد دوم این مجموعه حاوی پاسخ‌نامه تشریحی تمامی این سؤالات است. کتاب های دور دنیا در 4 ساعت کتاب های دور دنیا در 4 ساعت، از سری کتاب های جمع بندی کنکور انتشارات گاج است که در دو جلد سؤالات کنکور سال‌های اخیر و پاسخ نامه‌ی تشریحی برای تمامی رشته‌ها طراحی شده است. این مجموعه کتاب‌ها شامل 12 دوره کنکور سراسری منطبق با کتاب‌های درسی نظام جدید و حفظ چارچوب و استانداردهای اصلی کنکور سراسری است که معیار مناسبی برای ارزیابی میزان آمادگی داوطلب در روزهای پایانی منتهی به کنکور محسوب می‌شود. کتاب های موج آزمون نشر الگو کتاب های موج آزمون نشر الگو از سری کتاب‌های آزمون‌محور نشر الگو است که منبع جامع و مفیدی برای مرور اجمالی و جمع‌بندی مطالب کنکور سراسری بشمار می‌رود. این مجموعه کتاب‌ها شامل خلاصه دروس و نکات کنکوری هر فصل به همرا سؤالات تستی تالیفی و کنکوری و پاسخ‌نامه تشریحی سؤالات می‌باشد.

خرید اینترنتی کتاب های جمع بندی کنکور از کتابانه

برای دسترسی سریع و آسان و خرید آنلاین کتاب برای جمع بندی با بهترین قیمت و بهره‌مندی از تخفیفات مناسب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید. همکاران ما در کتابانه مجموعه کاملی از بهترین کتاب های جمع‌بندی کنکور را برای تمامی دانش‌آموزان سه سال متوسطه و داوطلبان کنکور در سراسر کشور  فراهم نموده‌اند. با خرید کتاب جمع بندی کنکور از فروشگاه اینترنتی کتابانه، با یک تیر دو نشان خواهید زد، هم از تخفیفات ویژه بهره‌مند خواهید شد و هم کتاب‌های موردنظرتان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه در محل دلخواه‌تان تحویل خواهید گرفت.

قیمت کتاب های جمع بندی کنکور

چنانچه داوطلب کنکور سراسری هستید، دیگر نگران خرید کتاب جمع بندی کنکور نباشید. برای خرید کتاب های جمع بندی کنکور با تخفیف در کمترین زمان و با بهترین قیمت، به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده قیمت این مجموعه کتاب ها در فروشگاه ما، متوجه قیمت‌‌های با‌ صرفه و خدمات منحصربه‌فرد ما خواهید شد، همچنین می‌توانید از مزایای خرید با تخفیف در فروشگاه ما بهره‌مند شوید. کتاب های کنکور تجربی    کتاب های کنکور انسانی      کتاب های کنکور ریاضی        کتاب های دروس عمومی کنکور

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل