loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
25 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های تیزهوشان چهارم؛ باارزش‌ترین لطفی که در حق هوش‌تان خواهید کرد!

ورود به مدارس خاص و برتر کشور، یکی از آرزوهای بزرگی است که به کلاس چهارمی‌ها عیب نیست؛ البته از نوع هدفمند و پرتلاش‌شان! بنابراین می‌توانید حدس بزنید که در مقاله امروزِ وبسایت کتابانه، قرار است به سراغ بهترین کتاب تیزهوشان چهارم ابتدایی برویم و صفر تا صدشان را با جزئیات بررسی کنیم؛ اگر شما هم دغدغه قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را دارید، بدون شک آگاهی از ویژگی‌های کتاب تیزهوشان چهارم دبستان، چراغ راهتان خواهد بود! خرید کتاب تیزهوشان چهارم با تخفیف

اهمیت خرید کتاب های تیزهوشان چهارم دبستان

دسترسی به مجموعه سوالات جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی برای همه دانش‌آموزان ضرورتی به حساب نمی‌آید! بلکه بیشتر به آن دسته از بچه زرنگ‌های کلاس با اهداف بسیار خاص! توصیه می‌شود. درحقیقت، برای کسی که با هدف قبولی در مدرسه‌های برتر و سپس، رسیدن به رتبه و دانشگاه‌های عالی کشور تلاش می‌کند، خرید یک کتاب تیزهوشانِ خوب اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از دلایل توصیه کارشناسان کتابانه به خرید کتاب تیزهوشان چهارم، لزوم رویارویی با سوالات متنوع و عمیق‌تراز سطح کتاب درسی است. درس خواندن در پایه چهارم آن‌چنان سخت و چالش‌برانگیز به نظر نمی‌رسد و دقیقا به همین دلیل، گاهی نیاز است دانش‌آموز به‌لطف یک کتاب قدرقدرت مانند کتاب جامع تیزهوشان چهارم سری iq  آموخته‌هایش را به چالش بکشد!

انواع کتاب های تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب های تیزهوشان چهارم دبستان معمولا به دو صورت جامع و تک درس ارائه می‌شود. مجموعه سوالات جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی حاوی دروس علوم، فارسی، ریاضی، مطالعات اجتماعی، هدیه‌های آسمانی و قرآن هستند( همه دروس پایه چهارم را پوشش می‌دهند) کتاب‌های تیزهوشان که صرفا یک درس مانند ریاضی را شامل می‌شوند، معمولا نگاه عمیق‌تری به مطالب داشته و به لحاظ حجمی نیز پربارتر هستند. اگر در انتخاب میان این دو گزینه مردد هستید، بهتر است نیاز تحصیلی خودتان را یک‌بار دیگر مرور کنید؛ این بار صادقانه‌تر از دفعات پیشین! آن‌وقت به‌خوبی متوجه می‌شوید که با خودتان، زمان‌تان و انتظارتان از کتاب تیزهوشان چهارم دبستان دقیقا چند چندید! در ادامه لیستی از بهترین کتاب تیزهوشان چهارم ابتدایی در وبسایت کتابانه را با توضیح کامل ویژگی‌ها بررسی خواهیم کرد:

کتاب جامع تیزهوشان چهارم سری iQ

کتاب جامع تیزهوشان چهارم سری iq از انتشارات گاج یک گزینه همه چیزتمام برای تیزهوشانی‌های چهارم دبستان است. در سری کتاب های IQ، وجود یک بانک تست فوق‌العاده غنی به‌همراه پاسخ‌های کاملا تشریحی، دیدی به مراتب وسیع‌تراز کتاب‌های کمک‌آموزشیِ عادی را برای دانش‌آموز خلق خواهد کرد.

جامع تیزهوشان چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان جامع خیلی سبز، نیز یکی دیگر از بهترین کتاب تیزهوشان چهارم ابتدایی است. این کتاب به لطف نثر روان و لحن طنزآمیزی که در بیان پیچیده‌ترین مطالب درسی دارد، جایگاه خودش را در قلب دانش‌آموز کلاس چهارمی به راحتی باز می‌کند. یادآوری مهم‌ترین نکته‌های هر درس در کنار ارائه پرسش‌های چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی شده براساس آخرین تغییرات کتاب‌های درسی، از دیگر مزایای انتخاب این کتاب است.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان چهارم خیلی سبز

کتاب هوش مالتیپل چهارم از انتشارات خیلی سبز، یک کتاب تکنیک‌ محور جهت افزایش قدرت تمرکز و توامندسازی حافظه کلاس چهارمی‌ها است. از آن‌جایی‌که آمادگی‌های پایه و قوای ذهنیِ عالی جهت شرکت در آزمون‌های مدارس ویژه اهمیت بسیاری دارد، این کتاب نیز در کنار کتاب‌هایی شامل مجموعه سوالات جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی، از خوب‌های روزگار به‌شمار می‌رود.

کتاب جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی پویش

کتاب پا به پای انتشارات پویش که موردی دیگر از انواع کتب جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی است، بُعد آموزشی بسیار گسترده‌ای داشته و درس‌نامه‌هایش بر مطالعه عمیقِ مفاهیم تاکید دارند. خرید کتاب تیزهوشان چهارم به دلیل مثال‌های متعددی که در راستای تفهیم مطالب ارائه می‌کند از مزیت‌های تحسین‌برانگیز کتاب‌های کمک‌ درسی است. در ادامه به لیستی از بهترین کتاب تیزهوشان چهارم ابتدایی که برای هر درس به صورت مجزا تالیف شده‌اند، می‌پردازیم:

کتاب مرشد و رشادت: فارسی، ریاضی و علوم چهارم مبتکران

کتاب های مرشد مسابقات فارسی، ریاضی و علوم چهارم (4) از انتشارات مبتکران در دو جلد مجزا با هدف تمرکز بر صفر تا صد درس مورد نظر جهت شرکت در المپیادها و آزمون‌های خاص طراحی شده است. کتاب های رشادت ریاضی و علوم چهارم مبتکران نیز درکنار ارائه درس‌نامه های نکته محور، تلاش می‌کند منبع مناسبی برای طرح پرسش‌های چهارگزینه‌ای و همچنین، ارائه پاسخ‌هایی کاملا تشریحی باشد.

کتاب تیزهوشان ریاضی و علوم چهارم دبستان خیلی سبز

انتشارات تیزهوشان درکنار تالیف و چاپ کتاب جامع تیزهوشان برای کلاس چهارمی‌ها، کتاب تیزهوشان چهارم علوم و ریاضی خیلی سبز را به‌ صورت مجزا نیز وارد بازار کرد. این کتاب‌ها عمدتا بر تکنیک‌های تست‌زنی تمرکز دارند و درکنار آن، نویسندگان از بررسی نکات هر فصل در در‌س‌نامه‌های کم‌حجم و کاربردی نیز غافل نبوده‌اند. قیمت کتاب تیزهوشان چهارم ابتدایی

خرید اینترنتی کتاب تیزهوشان چهارم از کتابانه

خرید کتاب تیزهوشان چهارم برای کلاس چهارمی‌های پرتلاش، انگیزه مضاعفی در جهت رسیدن به اهداف آن‌ها است؛ بنابراین تیزهوش درون‌تان را انکار نکنید و همین امروز، یکی از بهترین‌های معرفی شده توسط وبسایت کتابانه را سفارش دهید! فراموش نکنید که میدان رقابت تیزهوشان، مجال اتلاف وقت و تردیدهای بی‌شمار نیست! هرچه زودتر به این رقابت جانانه خوش‌آمد بگویید. لازم به ذکر است که در  وبسایت کتابانه، امکان خرید کتاب های درسی چهارم دبستان نیز فراهم است.

قیمت کتاب های تیزهوشان چهارم

در فرایند خرید کتاب کمک درسی چهارم دبستان برای دانش آموزان تیزهوش تنوع کتاب‌ها به اندازه‌ای زیاد است که گاهی اوقات، زنگ خطرِ جیب‌های والدین به صدا درمی‌آید! در نتیجه اگر بتوانید همین حوالی‌ها کتاب مدنظرتان را با تخفیف تهیه کنید، این انتخاب دو سر بُرد خواهد شد! وبسایت کتابانه قیمت کتاب تیزهوشان چهارم را به‌گونه‌ای در نظر گرفته است که به‌لطف تخفیف‌های هیجان‌انگیز، نگرانی از بابت تهیه سایر کتاب‌های کمک درسی نیز وجود ندارد. همین امروز سایت را چک کنید و کتاب‌های شامل تخفیف را به سبد خرید اضافه کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل